اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960516256697068

کولر آبی سلولزی هوای خانه‌های مردم را دارد

کد: 13960516256697068

https://goo.gl/b3Cv9d

، تهران , (اخبار رسمی): نسل جدید کولرهای هوشمند آبی سلولزی با مصرف کم و به همراه سیستم تصفیه هوا، یک جایگزین مناسب و مدرن است که توسط متخصصان داخلی در شرکت تهویه سپهر تولید شده است و مزایای بی‌شماری نسبت به نمونه‌های فعلی دارد.

ترموستات دیجیتالی هوشمند کولرهای آبی سلولزی در تمام ساعات شبانه‌روز مصرف بهینه انرژی و کنترل دقیق دمای محیط را ضمن افزایش راندمان و میزان سرمایش، برای هموطنان عزیز فراهم می‌کند.

کولرهای آبی در اکثر نقاط گرم و خشک کشور ما وظیفه تهویه و تامین هوای خنک منازل ما را بر عهده دارند. فناوری کولر آبی تسمه‌ای در طی این سالها چندان تغییری نکرده است و هر کدام از ما خاطرات زیادی با آن داریم. اما با وجود مصرف زیاد و بازدهی نه چندان مناسب باید به فکر یک جایگزین مناسب برای آن باشیم.

نسل جدید کولرهای هوشمند آبی سلولزی با مصرف کم و به همراه سیستم تصفیه هوا، یک جایگزین مناسب و مدرن است که در شرکت تهویه سپهر تولید شده است.

 

مصرف بهینه انرژی و افزایش راندمان کولر ارمغان شرکت تهویه سپهر

خسرو زحمتکش مدیرعامل شرکت تهویه سپهر یکی از دلایل برتری این محصول را در قیاس با کولرهای آبی تسمه‌ای موجود در بازار، استفاده از موتور کوپل مستقیم بدون تسمه، پولی و یاتاقان از نوع فیش باخ می‌داند.

به گفته زحمتکش ترموستات دیجیتالی هوشمند این کولر، در کل ساعات شبانه روز مصرف بهینه انرژی و کنترل دقیق دمای محیط را ضمن افزایش راندمان و میزان سرمایش فراهم می‌کند.

 

مزیت کولر سلولزی در راستای جلوگیری از ورود ریزگرد و تصفیه هوا

ریزگردها در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از بزرگترین مشکلات شده است. شرکت تهویه سپهر برای حل این معضل بزرگ و به عنوان یک واحد تولیدی پیشرو، از چند سال پیش تصمیم به طراحی کولر منطبق با سیستم تصفیه هوا کرده است. علاوه بر امکان استفاده از فیلتر تصفیه هوای پلی آمید و قابل شست‌وشو در این کولرها، پد سلولزی نیز جایگزین پوشال شده است ومزایایی از جمله کاهش مصرف برق، رسوب‌گیری و افزایش بازدهی با جذب آب بالا را به همراه خواهد داشت.

پد سلولزی پنج سال عمر مفید دارد و با هزینه اندکی قابل تعویض است. این پدها به علت ضخامت بالا و نبود منافذ بزرگ از ورود هوای آلوده و ریزگردها به داخل کولر جلوگیری می‌کنند و انتقال باکتری‌های مضر تنفسی را نیز به شدت کاهش می‌دهد و در نتیجه به همراه فیلترهای تصفیه هوا، هوای مطبوع و 100 درصد پاک را تامین می‌کنند.

این کولر هوشمند در ظرفیت‌های 5000 و 7000 متر مکعب در ساعت و دیگر ظرفیت ها قابل ارائه به مشتریان است.

علاقه‌مندان با مراجعه به نشانی وب‌سایت www.tahvieh-sepehr.com و هم‌چنین تماس با واحد فروش شرکت تهویه سپهر به شماره 02188322011 می‌توانند این محصول را سفارش دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تهویه سپهر

بالا بودن هزینه های سنگین نصب و راه اندازی سیستمهای تهویه مطبوع مرکزی در برجها و آپارتمانها، شرکت تهویه سپهر را بر آن داشت که پس از سالها تلاش و تجربه، به مدد کارشناسان متخصص و کارآزموده برای نخستین بار در ایران موفق به طراحی و تولید هواسازهای مستقل آپارتمانی (ایر واشر) سقفی گردد. در مرحله بعد انواع دیگر هواساز از جمله هواسازهای ایستاده با کویل گرمایشی ساخته شد. به صورتیکه در هر واحد مستقل آپارتمانی با پرداخت هزینه بسیار پایین و بدون نیازبه دستگاههای رادیاتور و فن کویل، تنها از طریق شبکه کانلهای هوا، گرمای دلپذیر زمستان و سرمای مطبوع تابستان با حفظ رطوبت مناسب در تمام فصول به خوبی فراهم سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست