اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951217242397077

«سپتیک تانک» و محافظت از محیط زیست

چگونه می‌توان ازآلودگی آب‌های زیرزمینی جلوگیری کرد

کد: 13951217242397077

https://goo.gl/Caaf8r

، تهران , (اخبار رسمی): سپتیک تانک پیش ساخته از ساده ترین و ارزان ترین نوع روش طبیعی تصفیه فاضلاب است که به‌صورت همزمان ۲ روش تصفیه مکانیکی «ته‌نشینی فاضلاب سنگین» و تصفیه زیستی «تجزیه فاضلاب با استفاده از باکتری‌های بی‌هوازی» را انجام می‌دهد.

شرکت مهندسی فرآب صنعت بزرگترین تولید کننده انواع پکیج های تصفیه فاضلاب همچون سپتیک تانک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت فرآب صنعت، طرز کار سپتیک تانک بدین صورت است که فاضلاب دفع شده از خروجی لوله‌های وسایل بهداشتی پس از ورود به انباره سپتیک تانک به علت کاهش سرعت جریان قسمتی از مواد معلق و مواد سنگین آن ته نشین می شود و به صورت لجن در کف انباره سپتیک تانک قرار می گیرد سپس با کمک باکتری های بی هوازی که فعال شده اند شروع به تجزیه مواد آلی موجود در فاضلاب می کنند و می توان گفت لجن فاضلاب را هضم می‌کند.

کار باکتری های بی هوازی اینگونه است که انرژی مورد نیاز خود را از تجزیه مواد آلی، معدنی موجود در فاضلاب بدست می آورند و این باکتری ها بر خلاف باکتری های هوازی لجن و فاضلاب را احیا می کنند در نتیجه فاضلاب به صورت مواد آلی ناپایدار تجزیه شده و در اثر این فعل و انفعالات فاضلاب به پساب تبدیل می شود.

پساب حاصل از تصفیه را می توان به فاضلاب های شهری ترانشه های جذبی، چاه جاذب و یا به آب های سطحی مجاور جهت مصارف کشاورزی هدایت کرد. سپتیک تانک  به صورت انباره استوانه ای شکل و از جنس بتن مسلح با سیمان تیپ ۵ ضد سولفات که از داخل و خارج توسط پلیمر های شیمیایی ایزوله گردیده و در ظرفیت های مختلف ساخته می شود این دستگاه به صورت مونتاژ شده یا قطعاتی که در محل مورد نظر قابل مونتاژ باشد نصب و راه اندازی می گردد.

اجرای سپتیک تانک برای جمعیت های محدود همچون یک واحد ساختمان و یا مجتمع های چند واحدی مسکونی و یا موسسات کوچک و سایر مراکز جمعیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع سپتیک تانک

  1. سپتیک تانک از جنس فایبرگلاس
  2. سپتیک تانک از جنس پلی اتیلن
  3. سپتیک تانک از جنس بتنی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرآب صنعت

شرکت مهندسی فراب صنعت به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت تصفیه آب و فاضلاب با سابقه ایی بالغ بر ۱۰ سال، فعالیت خود را بر تصفیه آب و فاضلاب های شهری و پساب­های صنعتی متمرکز نموده است. این شرکت هم اکنون قادر است با تکیه بر دانش فنی کارشناسان و متخصصان خود و تکنولوژی­های پیشرفته شرکت آردا فرانسه و تجارب عملی بدست آمده در اجرای پروژه­های متعدد در داخل و خارج از ایران، مسائل مربوط به تصفیه آب و تصفیه و دفع فاضلاب را از فهرست مشکلات و چالشهای اجتماعات شهری و صنایع و مدیران درارتباط با آنها حذف نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | محیط زیست