اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960327252067077

استفاده از چربی‌گیر فاضلاب، تنها راه حل جلوگیری از آلودگی لوله‌ها و چاه فاضلاب

کد: 13960327252067077

https://goo.gl/tLDQyb

، تهران , (اخبار رسمی): چربی گیر یا چربیگیر فاضلاب، پکیج جداسازی چربی و مواد روغنی از مایعات و آب است که می‌توان آن را برای فاضلاب آشپزخانه رستوران‌ها و تالارها با قیمت مناسب تهیه کرد. در این مقاله انواع روش‌های چربی‌گیری و مزایای استفاده از محصول شرکت فرآب صنعت در این زمینه تشریح شده است.

یکی از آلاینده‌های معمول در فاضلاب صنایع مختلف همچون رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی، وجود روغن و چربی در پساب خروجی است

به گزارش روابط عمومی شرکت فرآب صنعت، چربی‌گیر یا چربیگیر فاضلاب، پکیج جداسازی چربی و مواد روغنی از مایعات و آب است که می توانید برای فاضلاب رستوران‌ها، تالار‌ها و  آشپزخانه‌ها از آن استفاده نموده و با قیمت مناسب آنرا تهیه کنید. شرکت مهندسی فرآب صنعت در ایران چربی‌گیر پیش ساخته (از نوع فایبرگلاس، پلی اتیلنی و بتنی) با قیمت مناسب را طراحی و تولید نموده است که مناسب حال این دسته از اصناف خواهد بود.

 

چگونه می‌توانیم با اجرای چربی‌گیر، از گرفتگی لوله‌ها و چاه فاضلاب جلوگیری کنیم؟

یکی از آلاینده‌های معمول در فاضلاب صنایع مختلف همچون رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی، وجود روغن و چربی در پساب خروجی است، در برخی موارد غلظت آلاینده‌های فوق به قدری بالا است که لزوم استفاده از یک واحد چربی‌گیر برای جلو گیری از ایجاد مشکلات بیشتر نظیر (آلودگی محیط زیست و گرفتگی چاه و انسداد) توصیه می گردد.

 

روش‌های چربی‌گیری

در حال حاضر روشهای مختلفی جهت چربیگیری استفاده می گردد که عبارتند از:

  • روش‌های فیزیکی (ثقلی)
  • روش‌های فیزیکی و شیمیایی

از میان انواع پساب‌های تولیدی، فاضلاب آشپزخانه در رستوران‌های صنعتی و … حاوی غلظت بالایی از ذرات روغن و چربی و پلاستیک و … هستند. بهترین و مقرون به صرفه ترین روش تصفیه و چربیگیر اولیه پساب‌های فوق، استفاده از چربی‌گیر‌های تولیدی شرکت مهندسی فرآب صنعت از جنس فایبرگلاس است.

 

 کارکرد دستگاه چربی‌گیر شرکت فرآب صنعت

  • جلوگیری از ورود روغن و چربی از فاضلاب به منهول‌ها و دیواره‌های چاه جاذب (مسدود شدن و گرفتگی لوله‌های انتقال و چاه جاذب)
  • جلوگیری از پر شدن سریع چاه جاذب به دلیل ورود ذرات معلق (نظیر برنج، پلاستیک، درب نوشابه و…)(به دلیل تعبیه یک عدد سبد آشغالگیر در ورودی جریان)
  • پایین آوردن بار آلودگی فاضلاب برای ورود به مراحل بعد تصفیه خانه (در تصفیه خانه‌های بتنی و فلزی – بالا بردن راندمان تصفیه خانه)

 

مشخصات کلی چربی‌گیر

از مهمترین مزایای چربی‌گیر از جنس فایبرگلاس تولیدی شرکت فرآب می توان به :

  • تعبیه یک عدد سبد آشغالگیر از جنس فایبرگلاس و مش بندی فلزی برای جلوگیری از ورود آشغال و ذرات معلق به تانک و در نتیجه جلوگیری از پر شدن تانک چربی‌گیر فایبرگلاس
  • کنترل خروجی با استفاده از تیوپ تثبیت کننده (مدیا) برای دادن زمان کافی جهت جدا شدن ذرات روغن و چربی در چربی‌گیر فایبرگلاس
  • آب بندی کامل مخزن و جلوگیری از نفوذ هرگونه آلودگی به محیط در چربی‌گیر فایبرگلاس
  • هزینه بسیار پایین تر و اقتصادی تر نسبت به تولیدات مشابه در چربی‌گیر فایبر گلاس
  •  راندمان بالا در حذف روغن و چربی تا حدود 80% در چربیگیر فایبرگلاس
  • استفاده از الیاف پلی مری مسلح (پلی ژل) در ساخت چربی‌گیر فایبرگلاس
  • گارانتی کامل و بدون شرط مخازن فایبرگلاس
  • قابلیت اتصال به لوله‌های پوش فیت در فلنچ‌های ورودی و خروجی در چربی‌گیر‌های فایبرگلاس
  • تعبیه ونت هوا از جنس UPVC در چربی‌گیر فایبرگلاس
  • قابلیت مدفون شدن در زیر زمین و تحمل بار ترافیکی در چربی‌گیر فایبرگلاس

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به سایت فرآب صنعت به آدرس http://farabsanaat.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرآب صنعت

شرکت مهندسی فراب صنعت به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت تصفیه آب و فاضلاب با سابقه ایی بالغ بر ۱۰ سال، فعالیت خود را بر تصفیه آب و فاضلاب های شهری و پساب­های صنعتی متمرکز نموده است. این شرکت هم اکنون قادر است با تکیه بر دانش فنی کارشناسان و متخصصان خود و تکنولوژی­های پیشرفته شرکت آردا فرانسه و تجارب عملی بدست آمده در اجرای پروژه­های متعدد در داخل و خارج از ایران، مسائل مربوط به تصفیه آب و تصفیه و دفع فاضلاب را از فهرست مشکلات و چالشهای اجتماعات شهری و صنایع و مدیران درارتباط با آنها حذف نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]