اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960324251887077

دستورالعمل نصب و راه اندازی سپتیک تانک پلی اتیلن فرآب صنعت

سپتیک تانک پلی اتیلن چگونه راه اندازی می شود

کد: 13960324251887077

https://goo.gl/biCcL2

، تهران , (اخبار رسمی): سپتیک تانک های تولید شده از جنس پلی اتیلن که به صورت دو جداره بوده و از محصولات پرفروش شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشد در سه حالت قابل نصب و آماده ی بهره برداری و اجرا می باشند: نصب به صورت دفنی، نصب به صورت سطحی و نصب به صورت هوایی.

نحوه صحیح نصب و راه اندازی سپتیک تانک پلی اتیلن ساخته شده توسط شرکت فرآب صنعت

هنگام راه اندازی سپتیک تانک، اصول و استانداردهایی وجود دارد که باید رعایت شود که در صورت عدم رعایت آن، در بهره برداری سپتیک تانک با مشکلات برخورد نموده و این اتفاق بصورت کامل و صحیح صورت نخواهد گرفت

سپتیک تانک های تولید شده از جنس پلی اتیلن شرکت مهندسی فرآب صنعت در سه حالت قابل نصب و راه اندازی می‌باشند:

  • نصب به صورت دفنی
  • نصب به صورت سطحی
  • نصب به صورت هوایی

در هر 3 حالتی که در بالا به آن اشاره شد، استاندارد خاصی وجود دارد که در صورت عدم رعایت آن، هنگام بهره برداری سپتیک تانک پلی اتیلن با مشکل برخورد نموده و این اتفاق، باعث می شود که کار دستگاه به صورت کامل و صحیح صورت نگیرد. به همین خاطر، شرکت فرآب صنعت در جهت سیاست مشتری مداری و حمایت کارفرمایان محترم و همچنین کسب رضایت مشتری خود اقدام به آماده سازی این راهما نموده تا راه اندازی و نصب دستگاه های ساخته شده توسط فرآب صنعت، بدون مشکل صورت گیرد.

 

در این بخش به موارد مهمی که باید در نصب سپتیک تانک های پلی اتیلن رعایت گردد اشاره خواهیم کرد. این دستورالعمل بر پایه استاندارد های جهانی و تجربیات شرکت های بزرگ اروپایی و آمریکایی طی سال ها فعالیت در این زمینه و همچنین تجربیات شرکت مهندسی فرآب صنعت در اجرای پروژه های خود، نوشته شده است و مطمئناً کمک شایانی به مشتریان گرامی در راستای اجرای صحیح عملیات نصب و بهره برداری این نوع محصولات خواهد داشت.

 

آماده سازی محل نصب سپتیک تانک از مهم ترین مراحل دفن سپتیک تانک پلی اتیلنی شرکت فرآب صنعت، آماده سازی چاله قبل از جانمایی سپتیک تانک می باشد.

 

درباره آماده سازی محل نصب، موارد زیر باید رعایت گردد:

چاله باید بدون قطعه سنگ ها و اشیای سخت با ابعاد بزرگ باشد. حتما باید شیب کف چاله صفر باشد. اگر خاک چاله مستحکم باشد، خاک متراکم بوده و در غیر این صورت باید از بتن جهت کف چاله استفاده شود. در صورت بتن ریزی در کف محل، باید به ضخامت 10 تا 15 سانتیمتر بتن ریخته شود. ابعاد محل مربوطه جهت نصب سپتیک تانک پلی اتیلنی باید از طول و عرض دستگاه حتماً حدود 1 متر بزرگتر باشد. دیواره های محل نصب باید کمی شیب دار باشند تا مشکل ریزش خاک بوجود نیاید. باید به این نکته توجه داشت که در صورت عدم رعایت موارد فوق، خاک زیر سپتیک دچار نشست شده و باعث آسیب دیدن سپتیک تانک خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرآب صنعت

شرکت مهندسی فراب صنعت به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت تصفیه آب و فاضلاب با سابقه ایی بالغ بر ۱۰ سال، فعالیت خود را بر تصفیه آب و فاضلاب های شهری و پساب­های صنعتی متمرکز نموده است. این شرکت هم اکنون قادر است با تکیه بر دانش فنی کارشناسان و متخصصان خود و تکنولوژی­های پیشرفته شرکت آردا فرانسه و تجارب عملی بدست آمده در اجرای پروژه­های متعدد در داخل و خارج از ایران، مسائل مربوط به تصفیه آب و تصفیه و دفع فاضلاب را از فهرست مشکلات و چالشهای اجتماعات شهری و صنایع و مدیران درارتباط با آنها حذف نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید