اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243867077

چگونه دمای آب ورودی پایین می آید

برج خنک کننده چیست

کد: 13951221243867077

https://goo.gl/UHjFeQ

، تهران , (اخبار رسمی): برج خنک کننده یا Cooling Tower – کولینگ تاور – دستگاهی است که به جهت خنک سازی آبی که در فرایندهای سردسازی سیستم های تهویه مطبوع، پالایشگاه ها، نیروگاه ها و دیگر واحدهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به کار می‌رود .

برج خنک کننده کولینگ تاور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فراب صنعت، برج خنک کن ، با ایجاد سطح وسیع تماس آب با هوا تبخیر را  آسان می کند و باعث خنک شدن سریع آب می شود. عمل خنک شدن در اثر از دست دادن گرمای نهان تبخیر انجام می گیرد، درحالی که مقدار کمی آب تبخیر می شود و باعث خنک شدن آب می شود.

چگونه برج خنک کننده دمای آب ورودی را پایین آورده و کارکرد سیستم های خنک سازی همچون چیلر را بهبود می بخشد؟

وظیفه یک برج خنک کن، جذب گرما از یک فرآیند و دفع آن به فضای اتمسفر است که اساساً این دفع از راه تبخیر صورت می گیرد. از آنجایی که آب شرکت کننده در فرآیند خنک سازی در مدار برج خنک کن سیرکوله می شود به علت تبخیر تدریجی آب غلظت مواد معدنی در آن افزایش می یابد.

انواع برج خنک کننده تولید شرکت فرآب صنعت

۱-  برج خنک کن فایبرگلاس مخروطی

۲-  برج خنک کن فایبرگلاس مکعبی

۳-  برج خنک کن صنعتی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرآب صنعت

شرکت مهندسی فراب صنعت به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت تصفیه آب و فاضلاب با سابقه ایی بالغ بر ۱۰ سال، فعالیت خود را بر تصفیه آب و فاضلاب های شهری و پساب­های صنعتی متمرکز نموده است. این شرکت هم اکنون قادر است با تکیه بر دانش فنی کارشناسان و متخصصان خود و تکنولوژی­های پیشرفته شرکت آردا فرانسه و تجارب عملی بدست آمده در اجرای پروژه­های متعدد در داخل و خارج از ایران، مسائل مربوط به تصفیه آب و تصفیه و دفع فاضلاب را از فهرست مشکلات و چالشهای اجتماعات شهری و صنایع و مدیران درارتباط با آنها حذف نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]