اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960115245396119

پای اینترنت اشیای مایکروسافت به اروپا باز شد

کد: 13960115245396119

https://goo.gl/lTM863

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین لابراتوار اینترنت اشیای مایکروسافت در اروپا تاسیس می‌‌شود.

اولین لابراتوار اینترنت اشیا مایکروسافت در اروپا

طبق برآوردهای IDC حوزه ساخت و تولید در دنیا، طی سالی که گذشت نزدیک به ۱۷۸ میلیارد دلار در اینترنت اشیا هزینه کرده است.

حالا که شرکت‌های اروپایی یکی پس از دیگری به سوی اینترنت اشیا می‌روند، چرا مایکروسافت از این بازار پررونق عقب بماند؟ این شرکت در ادامه فعالیت‌های پیشین خود در حوزه اینترنت اشیا، این بار لابراتواری را در مونیخ آلمان تأسیس می‌کند تا سهمی از بازار رو به رشد اینترنت اشیا در اروپا داشته باشد. 

به گزارش iott.ir این حرکت مایکروسافت را می‌توان در ادامه اقدامات اخیر شرکت‌های سیسکو و IBM دید که آن‌ها نیز هر دو آلمان را برای استقرار لابراتوارهای خود انتخاب کردند.

مونیخ را می‌توان مهد شرکت‌های بزرگ آلمانی مانند BMW و زیمنس AG دانست. این در حالی است که شرکت‌هایی مانند Robert Bosch GmbH، آدیداس AG و گروهی از شرکت‌های تولیدی دیگر نیز وجود دارند که کارخانه‌ها را با خطوط تولید متصل به اینترنت و روبات‌ها تجهیز می‌کنند.

طبق برآوردهای IDC حوزه ساخت و تولید در دنیا، طی سالی که گذشت نزدیک به ۱۷۸ میلیارد دلار در اینترنت اشیا هزینه کرده است. این نشان می‌دهد که درزمینهٔ بهبود فرآیند تولید، رقابتی تنگاتنگ میان شرکت‌های مختلف وجود دارد. هر سازنده‌ای نگران است که مبادا رقیب او شیوه مؤثری برای بهبود فرآیند تولیدی بیابد و او عقب بماند!

آنچه IDC از برآورد ۱۸۷۲ شرکت در سال گذشته به دست آورد نشان می‌دهد اگرچه بیش از یک‌سوم شرکت‌ها وارد حوزه IOT شده‌اند، اما بیش از نیمی از آن‌ها هنوز فقط داده جمع‌آوری و آنالیز می‌کنند، بی‌آنکه استفاده درستی از آن در ارتقا تولید بکنند.

طی بررسی صورت گرفته از ۲۰۹ شرکت تلکام و IT حدود 63درصد آن‌ها، وجود استانداردهای متعدد را دلیل عجین نشدن با IOT دانسته‌اند و ۳۷درصد، دشوار بودن یکپارچه‌سازی این تکنولوژی با دستگاه‌های موجود را دلیل عجین نشدن با IOT دانسته‌اند.

۱۹۰۰ نفر از ۲۷۰۰ کارکنان هشت سایت مختلف مایکروسافت، هم‌اکنون در لابراتوار IOT مونیخ کار می‌کنند. این شرکت پاییز گذشته، برای سرویس رایانش ابری آژور Azure خود، دو دیتاسنتر نیز در آلمان راه‌اندازی کرد.

 

اطلاعات بیش‌تر در این زمینه را از اینجا  دریافت کنید. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]