اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960216248230353

به همراه رونمایی از آخرین نسخه اتوماسیون اداری فراگستر صورت می‌گیرد:

مشارکت فراگستر در اجلاس بزرگ مدیران دبیرخانه‌های نظام اداری کشور

کد: 13960216248230353

https://goo.gl/MIYYIr

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور بررسی چالش‌های فراروی نظام اداری الکترونیکی کشور، چهل و هفتمین اجلاس بزرگ هم‌اندیشی مدیران فناوری اطلاعات و دبیرخانه‌های نظام اداری، از سوی نهاد ریاست جمهوری، روز یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 برگزار می‌شود و شرکت فراگستر در طی آن تازه‌ترین دستاوردهای اتوماسیون اداری خود را معرفی می‌کند.

مکاتبات بدون کاغذ، هدف اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندهای فراگستر

مکاتبات بدون کاغذ، یکی از نتایج اصلی استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب فراگستر است که به همراه نرم افزار مدیریت فرآیندهای (BPMS) واقعی معنی کاملی در سازمان پیدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فراگستر، نظام اداری الکترونیکی چندسالی است که در کشور محقق شده است. استقرار نظام اداری الکترونیکی توانسته است کیفیت ارائه خدمات را بهتر کند به شکلی که اگر تحقق و توسعه نظام اداری الکترونیکی نبود، مطمئنا ارائه خدمات دولتی تاکنون با مشکلات بسیاری همراه می‌شد و حتی برخی از سیاست‌های دولت‌ها با چالش مواجه می شد.

امسال چهل و هفتمین اجلاس هم‌اندیشی مدیران فناوری اطلاعات و دبیرخانه‌های نظام اداری کشور با تمرکز بر چهار حوزه: دبیرخانه، اسناد، منابع انسانی و فناوری اطلاعات به همت نهاد ریاست جمهوری و دبیرخانه دائمی کنفرانس نظام اداری الکترونیکی و با حمایت برخی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و استانداری‌ها در روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ از ساعت 8:30 الی 14 به مناسبت «روز اسناد ملی» در محل سالن اجلاس سران کشور به صورت رایگان، برگزار می‌شود.

در حاشیه این اجلاس نمایشگاهی از توانمندی‌های شرکت‌های فعال در حوزه نظام اداری الکترونیکی برگزار می شود که شرکت فراگستر با حضور خود در غرفه 2 و 3 میزبان مدیران و کارشناسان دبیرخانه‌های نظام اداری، فناوری اطلاعات، تحول و نوسازی اداری خواهد بود و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندها  ارائه خواهد کرد.

 

اهداف برگزاری این اجلاس:

  • بررسی چالش‌های نظام اداری و راهکارهای رفع آن 
  • استانداردسازی مکاتبات و تبادلات اسناد الکترونیکی
  • هم‌افزایی در مدیریت یکپارچه مکاتبات و اسناد الکترونیکی
  • افزایش سطح امنیت در اسناد، مکاتبات و اطلاعات الکترونیکی
  • گذر از نظام اداری الکترونیکی به نظام اداری همراه
  • تکنیک‌های نوین مدیریت
  • اثربخشی کارکنان در سازمان
  • ...

ثبت نام در اجلاس و سمینار:

هزینه ثبت نام در این اجلاس رایگان بوده و ضروری است علاقه‌مندان برای حضور در آن، در بازه زمانی ذکر شده در سایت http://hamfa.iri.ir ثبت نام خود را انجام دهند. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]