اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960226249156119

مقایسه وایفای و لایفای

کد: 13960226249156119

https://goo.gl/GnwIKF

، تهران , (اخبار رسمی): لایفای تکنولوژی تبادل داده از طریق اشعه نور است. به این فکر کنید که بتوان با نور چراغ به اینترنت متصل شد. در این اینفوگرافی تفاوت لایفای و وای فای را می‌بینیم.

مقایسه وایفای و لایفای

اگر ادیسون زنده بود و این روزها را به چشم می‌دید، حتماً متحیر می‌شد که اختراع معروفش چطور هم زندگی انسان‌ها را روشن و هم با تبادل اطلاعات آن‌ها را به هم نزدیک‌تر می‌کند.

از آغاز بشریت تاکنون نور همواره مورد توجه انسان بوده است. اگر این حرف را باور ندارید، کافی است به کتاب‌های شعر و ادبیات مراجعه کنید یا از یک هنرمند نظرش را در مورد نور بپرسید! حالا بیایید همین سؤال را این بار از یک محقق، دانشمند و یا متخصص تکنولوژی بپرسیم، پاسخ کاملاً متفاوت خواهد بود. شاید در میان صحبت‌های‌شان چیزهایی هم در مورد Li-Fi به گوش‌مان بخورد!

اگر ادیسون زنده بود و این روزها را به چشم می‌دید، حتماً متحیر می‌شد که اختراع معروفش چطور هم زندگی انسان‌ها را روشن و هم با تبادل اطلاعات آن‌ها را به هم نزدیک‌تر می‌کند. وعده‌ای که Li-Fi می‌دهد این است: ارتباط اینترنتی از طریق نور الکتریکی! این شیوه راهکاری ایده‌آل برای دنیای اینترنت اشیاست که در آن همه‌چیز به هم متصل خواهد بود؛ مثلاً کل یک شهر و شهروندانش.

در این اینفوگرافی تفاوت لایفای و وای فای را مشاهده میکنیم.

 

اینفوگرافی های بیشتر در iott.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]