اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960313250866860

چگونه از فریلنسینگ درآمد خوب کسب کنم؟

کد: 13960313250866860

https://goo.gl/a9a40m

، مشهد , (اخبار رسمی): آزادکاری شبیه به یک بطری آب غول پیکر است که شما هرچقدر گنجایش داشته باشید می‌توانید از آن بنوشید! پس همه‌چیز به شما بستگی دارد با این حال تعدادی نکته را باید درنظر گرفت که در صورت رعایت آن‌ها، می‌توانید درآمد و موفقیت بیشتری در فریلنسینگ را تجربه کنید.

اصول کسب درآمد از فریلنسینگ

درکنار تخصص و مهارت، اخلاق را فراموش نکنید؛ اخلاق حرفه‌ای و فروتنی، هم برند شما را تقویت می‌کند هم برایتان آسودگی به ارمغان می‌آورد.

به گزارش روابط عمومی سایت پارس فریلنسر، آزادکاری (Freelancing)، شبیه به یک بطری آب غول پیکر است که شما هرچقدر گنجایش داشته باشید می‌توانید از آن بنوشید! پس همه‌چیز به شما بستگی دارد با این حال تعدادی نکته را باید درنظر گرفت که در صورت رعایت آن‌ها، می‌توانید درآمد و موفقیت بیشتری در فریلنسینگ را تجربه کنید.

 

• استراتژی و اصول تعیین کنید!
چه تخصص داشته باشید و چه اینکه تازه کار باشید، باید برای خودتان برنامه‌ای مدون تنظیم کنید و براساس آن پیش بروید. اگر تازه کارید، ابتدا به دنبال افزایش سطح علمی خود باشید. با تماشای دوره‌های آموزشی مختلف در حوزه کاری مورد علاقه خود، دانش‌تان را افزایش دهید. اگر هم متخصص هستید باید استراتژی و اصولی را تنظیم کنید تا منحرف نشوید. برای مثال اگر طراح گرافیک هستید، دقیقا جامعه مشتریان خود را بشناسید و از قبول کارهایی که در استراتژی شما تعریف نشده بپرهیزید.

 

• برنامه هفتگی و ماهانه داشته باشید
روزهایی را در هفته برای انجام کار یا یادگیری خود انتخاب کنید. در روزهای غیر کاری، استراحت کنید و در روزهای کار، از تلف کردن وقت دوری کنید. اگر بتوانید به برنامه خود مقید باشید در طولانی مدت نه احساس خستگی خواهید کرد نه در انجام پروژه‌ها تعلل می‌کنید.

 

• برنــد شوید!
خودتان را به جای یک شخص، شرکتی درنظر بگیرید که می‌خواهد در بین افکار عمومی، خوب شناخته شود. با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مرتبط مانند لینکدین یا فضاهای مختص فریلنسرها مانند پارس فریلنسر، فعال و بروز باشید. پس از اندکی پیشرفت می‌توانید برای خود وب‌سایت و یا وبلاگی راه بیندازید تا برندسازی را برای خود وارد مرحله جدی‌تری کنید.

 

• همکاران خود را متحد کنید و از رقابت بی‌مورد بپرهیزید
درکنار تخصص و مهارت، اخلاق را فراموش نکنید؛ اخلاق حرفه‌ای و فروتنی، هم برند شما را تقویت می‌کند هم برایتان آسودگی به ارمغان می‌آورد. بین همکاران حوزه تخصصی خود، متحدان و دوستانی پیدا کنید تا در مواقع ضروری، به کمکتان بیایند و شما هم در موقع نیاز، کمکشان کنید. فراموش نکنید که رقابت هرچند برای رشد شما مفید است اما رقابتی که حاشیه داشته باشد جز ضرر هیچ نتیجه دیگری ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]