اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960317251237299

هر هفته یک مقاله جدید و تحلیلی در رسانه های گروه تبلیغات نویک

10 توصیه جهت اثربخشی تبلیغات

کد: 13960317251237299

https://goo.gl/F9RnTy

، تهران , (اخبار رسمی): بررسی آمارها به ما نشان می دهد که پایداری در کسب و کار با شناخت درست از آن حاصل می شود. صاحبان کسب و کارهای خدماتی و تولیدی باید به درستی کسب و کار خود را بشناسند ، به نقاط قوت و ضعف آن واقف باشند و بتوانند از حداکثر ظرفیت کسب و کارشان به درستی استفاده کنند.

10 توصیه جهت اثربخشی تبلیغات

ذکر این ده نکته به صورت اجمالی برای افزایش حساسیت مدیران موفق در حوزه بازاریابی و تبلیغات و برای عدم مواجه با بازخورد های منفی در امور تبلیغاتیشان حیاتی و ضروری است .

به گزارش روابط عمومی گروه تبلیغات نُویک، بررسی آمارها به ما نشان می دهد که پایداری در کسب و کار با شناخت درست از آن حاصل می شود . صاحبان کسب و کارهای خدماتی و تولیدی باید به درستی کسب و کار خود را بشناسند ، به نقاط قوت و ضعف آن واقف باشند و بتوانند از حداکثر ظرفیت کسب و کارشان به درستی استفاده کنند . مدیران موفق در حوزه تبلیغات و بازاریابی نیز برای هدایت کسب و کار به مسیر درستی از استفاده از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات نیاز دارند تا به طرز اصولی و درستی ویژگی های کسب و کارشان را شناسایی کرده و از توانمندی ها و ضعف های آن آگاه باشند .
می دانیم که برند های موفق توانسته اند به درستی حاصل جمع بین قول و تعهد را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند . آنها در برنامه ها و کمپین های تبلیغاتی خود قول می دهند آنچه را که می توانند عمل کنند و عمل می کنند به آنچه که قول داده اند . این عملکرد نشات گرفته از شناخت دقیق و اصولی مدیران موفق از کسب و کارشان است .

در ادامه به چند اشتباه رایج و مخرب که در تبلیغات باید از آنها اجتناب کرد اشاره می کنیم:

1.  شکل ظاهری محصولات خود را اغراق امیز طراحی نکنید ! مشتری فقط یک بار بار به شما و تبلیغاتتان اعتماد خواهدکرد ! درصورتی که از نگاه مخاطبانتان دروغ گو به نظر بیاید آنها نه تنها از شما خرید نخواهند کرد بلکه سعی در آگاه سازی دیگران نسبت به این تجربه و باور خود خواهند داشت .
2.  در بیان مدت زمان واقع بینانه باشید . مشتریان شما وقت شناس هستند . اگر در تبلیغات خود بازه زمانی را مشخص نموده اید باید در همان زمان به مشتری خود پاسخگو باشید . اگر عدم رعایت زمانبندی از سوی شما برای مشتریانتان یک تجربه منفی باشد به سرعت آن را به دیگران منتقل خواهند کرد .
3.  سطح کیفیتی را که در تبلیغات خود قول می دهید ارائه کنید . مشتریان شما از گرفتن وعده سطح استاندارد مطلوب و دریافت سطح کیفیت نامطلوب بسیار عصبانی خواهند شد . این عصبانیت در برخی کسب و کارهایی که برای سلامتی مردم بسیار حائز اهمیت است نظیر رستوران ها یا لوازم آرایشی و بهداشتی سریع تر بروز می کند
4.  قرعه کشی و جایزه های شانسی راه مناسبی برای ترقیب مشتریان در تبلیغات نیست . مشتریان شما مایلند آگاهانه پذیرای  واقعیت های صادقانه باشند تا بازیچه قرعه کشی های پی در پی که برایشان غیر قابل اعتماد باشد .
5.  مردم تمایل دارند تا پس از یک اعتماد صادقانه خرید کنند . خرید هایی که بالاجبار و با فشار روحی و روانی اتفاق بیوفتد تداوم ندارد . مخاطبان ما همیشه در قدم اول با ما گفت و گو می کنند تا دریابند که آیا ما ، محصولاتمان ، برندمان ، قول و تعهدمان برای انها  قابل اعتماد می باشد یا خیر !
6.  هنگامی که مشتری چاره ای جز خرید از ما ندارد بیش از سایر زمان ها باید برای او قابل اعتماد و اطمینان باشیم . این امر به ایجاد بازاریابی دهان به دهان کمک شایانی خواهد کرد .
7.  مشتریان کسانی هستند که با خرید کردن به ما لطف می کنند . اگر مشتریان از تبلیغات ما در ارتباط با تخفیفات قیمتی برداشتی نظیر حس بدهکاری و یا حس بی احترامی را داشته باشند هرگز برای خرید به ما مراجعه نخواهند کرد .
8.  خدمات پس از فروش نیز یکی از مولفه هایی است که مشتریان به آن توجه می کنند . درصورتی که خدمات پس از فروش در تبلیغات شما یک مزیت رقابتی محسوب شود مشتریان حساسیتی چند برابر خواهند داشت .
9.  راه ارتباطی میان خود و مخاطبتان را در تبلیغات تا حد ممکن ساده در نظر بگیرید . مشتریان شما دوست دارند تا حد ممکن مسیری ساده و راحت پیش پایشان قرار بگیرد . پیچیدگی و سخت شدن هر قسمت از مسیر برای مخاطب احتمال ریزش او را افزایش می دهد .
10.  اگر آمادگی ارائه خدمات به طور گسترده و فراگیر را ندارید پس به طور عمومی و گسترده نیز تبلیغ نکنید . در صورتی که پس طی مسیر از تبلیغات تا آنجا که هستید مشتریانتان از شما پاسخ منفی دریافت کنند ، تبلیغات شما به نفع رقبایتان تمام خواهد شد .

ذکر این ده نکته به صورت اجمالی برای افزایش حساسیت مدیران موفق در حوزه بازاریابی و تبلیغات و برای عدم مواجه با بازخورد های منفی در امور تبلیغاتیشان حیاتی و ضروری است . با توجه به محدودیت ها در منابع مالی جهت امر تبلیغات لازم است که حداکثر توجه به نکات مغفول مانده و کوچک اعمال شده و سپس کمپین های تبلیغاتی اجرا و عملیاتی شوند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تبلیغات نُویک

کارگروه مشاوره طراحی‌گرافیک، چاپ، تبلیغات و بازاریابی طراحی تخصصی کمپین‌های تبلیغاتی، لوگو، پوستر، بروشور، کاتالوگ، ست اوراق اداری، اینفوگرافیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]