اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960321251497299

در تبلیغات خود استقلال را فراموش نکنید

کد: 13960321251497299

https://goo.gl/9BSYWz

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات محیطی در سطح شهر، کلیپ‌ها و تصاویر در فضای مجازی، تراکت‌ها و بروشور‌ها همه محصولات تبلیغاتی هستند که صاحبان رسانه، ما را همه روزه در معرض آنها قرار می‌دهند. اما اگر بخواهیم به طور واقع گرایانه به تبلیغات نگاه کنیم ذهن مخاطب در برابر این حجم از اطلاعات چگونه عمل می کند؟

در تبلیغات خود استقلال را فراموش نکنید!!

فروش حاصل ترکیب سه عنصر توانایی ، دسترسی و انگیزه است . تبلیغات اثر بخش باید هرکدام از این سه عنصر را هدف تهاجم قرار داده و سطح هرکدام را در ذهن و باور مخاطب بالا ببرد

به گزارش روابط عمومی گروه تبلیغات نُویک، بد نیست بدانیم که اگر در طراحی فضای تبلیغاتی خود شروع به تحمیل و تحکم به مخاطب کنیم و به ذهن وی دیکته وار مفاهیم را القا کنیم به سرعت ضمیر ناخودآگاه ذهن مشتریان ما به حالت تدافعی درآمده و شروع به مخالفت با القائات ما می‌کند. در بررسی محتوای بزرگترین کمپانی‌های دنیا با این واقعیت برخورد خواهیم کرد که کمپین‌های تبلیغاتی آنان بدون سناریوهای القائی بوده و سعی در انتقال درست باور و قدرتمند کردن ذهن مخاطب برای تشخیص خوب و بد می‌کند. آنجایی که در تبلیغات ما بر آفرهای مختلف متمرکز شویم نمی توانیم انتظار داشته باشیم تا مخاطب هم همانند ما بیاندیشد. به خصوص در رسانه‌های گروهی گران قیمت نظیر بیلبوردها باید باور پذیری مفاهیم تبلیغات در درجه اول مورد تاکید و توجه قرار گیرد.
کنجکاو کردن فکر مخاطب هم یکی دیگر از روش‌های قدرتمند سازی ذهن آنان است. آن هنگام که مخاطب خود را برای کشف محتوای پنهان شده در برخی از پیام‌های تبلیغاتی خود کنجکاو می کنید و مادامی که با او در ابراز واقعیت‌ها صادق هستید می توانید انتظار داشته باشید که مخاطب پس از کشف شما تمامی شرایط را به درستی برسی کرده و با رصد کردن سایر رقبا اقدام به انتخاب شما برای رفع نیاز خود کند.
می دانیم که فروش حاصل ترکیب سه عنصر توانایی، دسترسی و انگیزه است. تبلیغات اثر بخش باید هرکدام از این سه عنصر را هدف تهاجم قرار داده و سطح هرکدام را در ذهن و باور مخاطب بالا ببرد. مخاطب باید توانایی خرید داشته باشد. بخش بزرگی از توانایی توانایی مالی و پرداخت است. توانایی‌های دیگری نظیر توانایی کاربری، حمل و نگه داری نیز جزو مولفه‌های تاثیر گذار در افزایش سطح توانمندی مخاطب ما هستند. در دسترس بودن نیز دیگر عنصر لازم برای شکل گیری فرایند قطعی فروش است. ز دست دیده و دل هرد دو فریاد که آنچه دیده بیند دل کند یاد ! عنصر نهایی در بروز رفتار خرید انگیزه مخاطب است. بر طرف کردن نیاز مخاطب و یا تسهیل کردن مسیر برای او، ایجاد حس تفاخر،تمایز و برتری می تواند باعث افزایش انگیزه در مخاطب شود.
ذکر این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که در بین این سه عنصر رابطه مستقیم وجود دارد. یعنی با افزایش توانایی یک مشتری بالقوه انیگیزه وی برای خرید نیز تقویت می شود.
مدیران موفق در حوزه بازاریابی و تبلیغات باید به مرز‌های استقلال در ذهن مخاطب احترام بگذارند و تنها با ایجاد حس توانمندی و افزایش باور و آگاهی در ذهن مخاطب و در نظر گرفتن حریم افراد برای انتخاب شما یا سایر تولید کنندگان محصولات به ایشان اجازه یک انتخاب شفاف و آزاد را بدهند.
به جهت تنوع حاشیه‌های فرهنگی و پراکندگی دهک‌های فرهنگی و اقتصادی افراد نمی توان به درستی و در قدم اول و با ایجاد یک تبلیغ ذهن ایشان را به درستی مدیریتکرد. بنابر این باید با توانمدکردن ذهن مخاطب با تبلغات درست و اصولی و نه ایجاد سناریوهای تحمیلی و القاء یک دیکته تبلیغاتی مشتریان بالقوه را بالفعل کرد.

 

نویسنده: حسین فکور
http://www.novik.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تبلیغات نُویک

کارگروه مشاوره طراحی‌گرافیک، چاپ، تبلیغات و بازاریابی طراحی تخصصی کمپین‌های تبلیغاتی، لوگو، پوستر، بروشور، کاتالوگ، ست اوراق اداری، اینفوگرافیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی