اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960328252217299

هر هفته یک مقاله جدید و تحلیلی در گروه تبلیغات نویک بخوانید

تاثیر اینفوگرافیک‌ در توسعه کسب و کار

کد: 13960328252217299

https://goo.gl/HyfTYj

، تهران , (اخبار رسمی): بازاریابی و تبلیغات دو رکن اصلی پیش‌برد یک هدف واحد در کسب و کارها هستند. بازاریابی بدون تبلیغات و تبلیغات بدون بازاریابی امکان‌پذیر نیست.

اگر شما یک مدیر موفق در امر بازاریابی و تبلیغات هستید پس می‌دانید که باید به طور مداوم از زاویه دید مشتری به کسب و کارتان نگاه کنید.

به گزارش گروه تبلیغات نُویک، باید بدانیم هدف مدیران موفق بازاریابی و تبلیغات، حداکثرسازی اثربخشی در برنامه‌های بازاریابی و  تبلیغات و حداقل‌سازی هزینه در آن است.
بد نیست به رفتار مخاطبان در برخورد با تبلیغات نگاه کوتاهی داشته باشیم:
بسیاری از مردم در برخورد با بیلبوردها، استارابوردها و تبلیغات محیطی و تلوزیونی وسیع در سطح شهر و رسانه‌ها ابتدا به هزینه‌های برپایی این تبلیغات فکر می‌کنند. در ذهن برخی مخاطبان یک پرسش و چرایی تحمل این هزینه‌های سرسام‌آور به جای ایجاد سوبسید در قیمت آن محصولات و بهره‌مندی مخاطب از پیشنهادهای قیمتی و کاهش هزینه‌های تمام‌شده نقش می‌بندد.
صاحبان کسب و کار این روزها از کانون‌های تبلیغاتی که خود صاحب رسانه‌هایی نظیر بیلبورد هستند دچار تردید و واهمه می‌شوند.
بخش وسیعی از مردم به تراکت‌های سرد و بی‌روح دو رنگ که به وسیله یک تراکت‌پخش‌کن منتشر می‌شود بی‌اعتنا هستند.
اما بخش دیگری از مردم ، همان هایی که به درستی مورد تبلیغ رسانه ها قرار می گیرند به خرید و یا بازنشر آن تبیلغات ترقیب می شوند.


صاحبان کسب و کار باید استراتژی تبلیغات خود را به درستی بشناسند و آن را اجرا کنند. تبلیغ در تلوزیون، اجاره بیلبورد و استرابورد، استفاده از فضاهای تبلیغاتی عمومی شهر نظیر واگن‌های مترو، ایستگاه‌های اتوبوس، بهره‌بردن از فضای مجازی و راه‌اندازی و انتشار خبرنامه‌ها به وسیله ایمیل مارکتینگ، استفاده از اینستاگرام و تلگرام، چاپ پوستر و کاتالوگ، طراحی و ساخت تیزرها و فیلم‌های تبیلغاتی و ... می‌توانند نسخه‌های مختلف برای بهبود حال یک کسب و کار باشند، به شرط آن‌که بدون در نظر گرفتن منافع شخصی، هوشمندانه و مبتنی بر شرایط مالی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حاکم بر جامعه و کسب و کار باشد و درنهایت به درستی و راستی انتخاب و اجرا شوند.


اینفوگرافیک در کجای یک متن می‌تواند بهترین نقش را ایفا کند ؟
اینفوگرافیک‌ با طراحی یک‌پارچه علاوه بر انتقال کامل و درست محتوا به ذهن مخاطب به دلیل همراهی با تصاویر جذاب می‌تواند ماندگاری پیام را در ذهن مخاطب بالا ببرد. قبل از اینکه ذهن مخاطب شما از خواندن پیام مدنظرتان خسته شود، پیام را منتقل می‌کند و به پایان می‌رساند. سبک متفاوت در انتقال پیام در اینفوگرافیک‌ها، مخاطب را به بازنشر پیام شما و ایجاد یک بازاریابی دهان به دهان ترغیب می‌کند. می‌توانید بسیار راحت‌تر باور خود را به تصویر بکشید، آن را به مخاطب خود منتقل کنید و در نهایت یک میانبر به‌صرفه و اقتصادی را برای پیش‌برد اهداف بازاریابی و تبلیغات خود در اختیار داشته باشید.
به عنوان یک مدیر موفق در حوزه بازاریابی و تبلیغات باید بدانید که طراحی یک اینفوگرافیک مبتنی بر داشتن یک استراتژی مفهومی است. یعنی باید بدانید که دقیقا از کجا باید شروع کنید و پیام‌تان را به کجا ختم کنید تا طراحان اینفوگرافیک بتوانند بهترین نتیجه را برای شما خلق کنند.
اگر شما یک مدیر موفق در امر بازاریابی و تبلیغات هستید پس می‌دانید که باید به طور مداوم از زاویه دید مشتری به کسب‌و کارتان نگاه کنید. ما توصیه می‌کنیم که پیام تبلیغاتی خود را در غالب یک اینفوگرافیک تجسم کنید، از زاویه مشتری به آن نگاه کنید و در صورت جلب نظرتان از این پس برای انتقال پیام‌های تبلیغاتی خود به مخاطبان‌تان از اینفوگرافیک‌ها بهره بگیرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تبلیغات نُویک

کارگروه مشاوره طراحی‌گرافیک، چاپ، تبلیغات و بازاریابی طراحی تخصصی کمپین‌های تبلیغاتی، لوگو، پوستر، بروشور، کاتالوگ، ست اوراق اداری، اینفوگرافیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]