اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960317251287303

اظهار تاسف شرکت پست PDE از حادثه تروریستی تهران و نکات پستی حوادث تروریستی

کد: 13960317251287303

https://goo.gl/gKdeZL

، تهران , (اخبار رسمی): روابط عمومی شرکت پست بین المللی PDE دقایقی پس از حادثۀ تروریستی در تهران ضمن اظهار تاسف از این حادثه و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنانمان نکاتی را پیرامون احتیاط‌های پستی پیرامون این اتفاق را منتشر کرد.

روابط عمومی شرکت پست بین المللی PDE دقایقی پس از حادثۀ تروریستی در تهران ضمن اظهار تاسف از این حادثه و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنانمان نکاتی را پیرامون احتیاطهای پستی پیرامون این اتفاق را منتشر کرد.

شرکت پست بین المللی PDE با سابقۀ طولانی در حمل و نقل دریایی، زمینی و هوایی بین کشورهای مختلف و با آگاهی از شرایط مختلف، نکاتی را پیرامون برخی ملاحظات پستی برای پیشگیری از بروز حوادث مشابه، به اطلاع عمومی می‌رساند:

  • از دریافت مرسولات پستی از افراد ناشناس پرهیز کنید و هنگام دریافت بسته پستی اطمینان حاصل کنید که این بسته را از طرف یکی از شرکتهای پست رسمی و دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیویی دریافت می‌کنید.
  • هنگام دریافت مرسولات از پیک های موتوری، از هویت ارسال کننده و این که بسته از طرف فرد شناخته شده ای برای شما ارسال شده است، اطمینان حاصل کنید.
  • اگر بسته های مشکوکی را در مکان های عمومی مشاهده کردید، فوراً مسئولان امنیتی کشور را از وجود این بسته مطلع سازید.

شرکت پست بین المللی PDE با استفاده تجهیزات پیشرفتۀ خود، تمامی مرسولات و بسته ها را پس از بررسی های کامل جهت ارسال از داخل به خارج و یا برعکس اقدام می‌کند.

برای ارتباط و دریافت مشاوره از شرکت پست بین المللی PDE با شماره 02188202220 تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایگاه اطلاع رسانی صنعت

پایگاه اطلاع رسانی صنعت ؛ اطلاعات جامعی را در موضوعات کاربردی و عملیاتی مرتبط با صنعت و مدیریت به صورت کاملاً رایگان بر روی سایت این پایگاه قرار می‌دهد تا از این طریق به افزایش دانش مدیریتی و صنعتی صاحبان کسب و کارهای کوچک و حل مسائل کسب و کارشان کمک کند. (در این پایگاه تکیه بر موضوعات و سرفصلهای مرتبط با مهندسی صنایع، مدیریت خواهد بود و سرفصلهای علوم مکانیک، شیمی و ... کمتر مدنظر پایگاه است.)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید