اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961128282647303

هلدینگ فاخر و Deloitte قرارداد همکاری منعقد کردند

کد: 13961128282647303

https://goo.gl/EKdjo5

، تهران , (اخبار رسمی): هلدینگ فاخر، در راستای توسعه فعالیت‌های خود و شرکت‌های زیرمجموعه‌اش، به خصوص تیپاکس که به عنوان اپراتور اول پست خصوصی برگزیده شده است در فضای داخلی و بین‌المللی با شرکت Deloitte که مجموعه‌ای چند ملیتی و از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا در حوزه‌ی حسابرسی و مدیریت ریسک و ... است، قرارداد همکاری منعقد کرد.

هلدینگ فاخر و Deloitte قرارداد همکاری منعقد کردند
هلدینگ فاخر و Deloitte قرارداد همکاری منعقد کردند

هلدینگ فاخر، با شرکت Deloitte که مجموعه‌ای چند ملیتی و از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا در حوزه‌ی حسابرسی و مدیریت ریسک و ... است، قرارداد همکاری منعقد کرد

دکتر مهرداد فاخر، رئیس هیئت مدیره هلدینگ فاخر و مدیرعامل شرکت تیپاکس درباره این قرارداد افزود: هلدینگ فاخر طی سال 96 فعالیت‌های خود را در تمام حوزه‌ها توسعه داده است و روابط بسیار ارزشمندی را در حوزه تجارت بین الملل برقرار کرده است و از این روی در اندیشه‌ی جهانی شدن، همکاری‌های گسترده‌ای را با شرکت‌های معتبر دنیا برقرار می‌کند که همکاری با Deloitte به عنوان یک شرکت چند ملیتی در راستای همین اهداف بین‌المللی انجام شد.

شایان ذکر است که شرکت Deloitte یکی از برترین شرکت‌های حسابرسی در دنیا است که خدمات مشاوره مدیریت مختلفی را به بزرگ‌ترین شرکت‌ها و کسب و کارهای دنیا ارائه می‌کند.

چندی پیش هلدینگ فاخر، ساختمان خود را به منظور یکپارچه سازی شرکت‌های زیرمجموعه‌اش و همچنین اپراتور اول پست خصوصی را افتتاح کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایگاه اطلاع رسانی صنعت

پایگاه اطلاع رسانی صنعت ؛ اطلاعات جامعی را در موضوعات کاربردی و عملیاتی مرتبط با صنعت و مدیریت به صورت کاملاً رایگان بر روی سایت این پایگاه قرار می‌دهد تا از این طریق به افزایش دانش مدیریتی و صنعتی صاحبان کسب و کارهای کوچک و حل مسائل کسب و کارشان کمک کند. (در این پایگاه تکیه بر موضوعات و سرفصلهای مرتبط با مهندسی صنایع، مدیریت خواهد بود و سرفصلهای علوم مکانیک، شیمی و ... کمتر مدنظر پایگاه است.)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار