اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970819326757303

شرکت پست PDE خدمات DHL را پوشش می‌دهد

کد: 13970819326757303

https://goo.gl/wPgxY2

، تهران , (اخبار رسمی): در پی تحریم‌های آمریکا و همراهی برخی کشورها و شرکت‌ها از جمله شرکت پست DHL، شرکت پست بین‌المللی PDE با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بین‌المللی خود و دفاتر متعدد در نقاط دنیا، کلیه امور حمل‌ونقل بین‌المللی (از مرسولات پستی کوچک تا صادرات و مرسولات بزرگ) را به سرعت و بدون هیچ‌گونه اختلالی انجام می‌دهد.

شرکت پست PDE خدمات DHL را پوشش می دهد
پست PDE جایگزین پست DHL می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت پست بین المللی PDE، با وجود آن که شرکت‌های پست بین‌المللی در همراهی با تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران، فعالیت دفاتر خود در ایران را متوقف کرده‌اند و این مساله، مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است، شرکت پست بین‌المللی PDE با سال‌ها تجربه در زمینه پست بین‌المللی، صادرات، ترخیص گمرکی و ... بدون مشکل به ارسال بسته‌ها از مبدا ایران به سراسر دنیا اقدام می‌کند.

مردم می‌توانند مرسولات پستی اعم از مدارک و ... را از طریق دفاتر PDE در سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان به تمام نقاظ دنیا ارسال کنند، همچنین صاحبان کسب‌وکار برای حمل بارهای خود می‌توانند از خدمات تخصصی PDE استفاده کنند.

روابط عمومی شرکت پست بین‌المللی PDE با اشاره به سال‌های گذشته که فعالیت‌های پست TNT در ایران متوقف شد، خاطر نشان ساخت که در آن سال‌ها نیز PDE توانست به خوبی جایگزین آن شود به گونه‌ای که خللی در نیازهای پستی مردم و صاحبان کسب‌وکارهای ایرانی به وجود نیاید. شایان ذکر است این شرکت با ارائه خدمات خرید از سایت‌های بین‌المللی نظیر آمازون و ... و حمل خریدها تا درب منزل، بسیاری از تحریم‌ها را بی اثر کرده است.

هموطنانی که قصد ارسال پاکت‌های پستی، مرسولات سنگین، بار و ... به خارج از کشور را دارند می‌توانند با دفتر مرکزی شرکت PDE از طریق شماره تلفن 02188202220 در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایگاه اطلاع رسانی صنعت

پایگاه اطلاع رسانی صنعت ؛ اطلاعات جامعی را در موضوعات کاربردی و عملیاتی مرتبط با صنعت و مدیریت به صورت کاملاً رایگان بر روی سایت این پایگاه قرار می‌دهد تا از این طریق به افزایش دانش مدیریتی و صنعتی صاحبان کسب و کارهای کوچک و حل مسائل کسب و کارشان کمک کند. (در این پایگاه تکیه بر موضوعات و سرفصلهای مرتبط با مهندسی صنایع، مدیریت خواهد بود و سرفصلهای علوم مکانیک، شیمی و ... کمتر مدنظر پایگاه است.)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی