اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960822268027303

کمک های مردمی برای مناطق زلزله زده را رایگان تیپاکس کنید

کد: 13960822268027303

https://goo.gl/rmSoVg

، تهران , (اخبار رسمی): در پی زلزله‌ی اخیر در مناطق غربی کشور، خصوصاً ایلام، سرپل‌ذهاب و کرمانشاه، شرکت تیپاکس ارسال کمک‌های مردمی به این مناطق را به صورت رایگان انجام خواهد داد.

کمکهای مردمی را به مناطق زلزله زده رایگان تیپاکس کنید
ارسال رایگان کمک های مردی از سراسر ایران به مناطق زلزله زده توسط تیپاکس

شرکت تیپاکس کمک‌های مردمی را به صورت رایگان به مناطق زلزله زده‌ی ایلام، سرپل‌ذهاب و کرمانشاه ارسال خواهد کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صنعت؛ دکتر مهرداد فاخر مدیرعامل اولین اپراتور پست خصوصی، ضمن عرض تسلیت به مردم ایران و خصوصاً بازماندگان حادثه دیدگان زلزله‌ی اخیر، از امکان ارسال رایگان کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده خبر داد. وی افزود شماره تلفن 0218457 داخلی 6 پاسخگوی سوالات هموطنان عزیز پیرامون ارسال رایگان کمک‌ها به مناطق زلزله زده خواهد بود.

شایان ذکر است که شرکت تیپاکس همواره در راستان عمل به تعهدات اجتماعی خود در رویدادها و شرایط این چنینی تلاش نموده است که یاور مردم باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایگاه اطلاع رسانی صنعت

پایگاه اطلاع رسانی صنعت ؛ اطلاعات جامعی را در موضوعات کاربردی و عملیاتی مرتبط با صنعت و مدیریت به صورت کاملاً رایگان بر روی سایت این پایگاه قرار می‌دهد تا از این طریق به افزایش دانش مدیریتی و صنعتی صاحبان کسب و کارهای کوچک و حل مسائل کسب و کارشان کمک کند. (در این پایگاه تکیه بر موضوعات و سرفصلهای مرتبط با مهندسی صنایع، مدیریت خواهد بود و سرفصلهای علوم مکانیک، شیمی و ... کمتر مدنظر پایگاه است.)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]