اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961222287627303

اپراتور اول پست، تحول بنیادی در صنعت پست ایران ایجاد خواهد کرد

کد: 13961222287627303

https://goo.gl/myZmu2

، تهران , (اخبار رسمی): مهندس آذری جهرمی، وزیر محترم ارتباطات، فناوری اطلاعات در مراسم اختتامیه جشنواره ملی فاوا؛ پروانۀ اپراتور اول پست‌خصوصی را به شرکت تیپاکس اعطا کرد و تیپاکس به عنوان اپراتور اول پست معرفی شد. دکتر مهرداد فاخر اعطای این پروانه را گامی بلند در جهت توسعه صنعت پست دانست.

اپراتور اول پست، تحول بنیادی در صنعت پست ایران ایجاد خواهد کرد
اعطای پروانه اپراتور اول پست خصوصی به تپیاکس

در پی اعطای پروانه اپراتور اول پست خصوصی به تپیاکس؛ دکتر مهرداد فاخر مدیرعامل تیپاکس عنوان کرد: اپراتور اول پست، تحول بنیادی در صنعت پست ایران ایجاد خواهد کرد

مهندس آذری جهرمی، وزیر محترم ارتباطات، فناوری اطلاعات در مراسم اختتامیه جشنواره ملی فاوا پروانۀ اپراتور اول پست خصوصی را به شرکت تیپاکس اعطا کرد و تیپاکس به عنوان اپراتور اول پست معرفی شد. دکتر مهرداد فاخر پس از دریافت رسمی پروانه از وزیر محترم، اعطای این پروانه را گامی بلند در جهت توسعه صنعت پست در ایران دانست که در دولت دوازدهم به تحقق پیوسته است.

اپراتور اول پست خصوصی جمهوری اسلامی ایران نقش کلیدی در هماهنگ‌سازی و حرکت صنعت پست ایفا می‌کند و علاوه بر مسئولیت‌‌های تفویض شده، ایجاد سرویس‌های جدید پستی و هم‌افزایی میان فعالان این صنعت، توسعه بازار و رشد سرانه مرسولات در کشور را نیز از جمله اهداف خود می‌بیند.

به گفتۀ دکتر مهرداد فاخر مدیرعامل تیپاکس، اپراتور اول پست مأموریت ویژه‌ای دارد که آن طراحی معماری نوین در حوزه صنعت پست و حمل و نقل، در جهت حصول اطمینان از کیفیت، سرعت و امنیت مطلوب سرویس‌های پستی است. ماموریتی که نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و مدیریتی است. وی افزود، آغاز توسعۀ شبکۀ پستی تیپاکس به عنوان اپراتور اول از مدت‌ها پیش آغاز شده که بزرگترین هاب پستی منطقه با نام TiHub و همکاری‌های گسترده با شرکت‌های بین‌المللی در جهت توسعه خدمات تنها بخشی از این سرمایه‌گذاری‌ها است که تا امروز صورت پذیرفته است.

شایان ذکر است دکتر مهرداد فاخر در حاشیه این مراسم و در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چشم انداز افزودند: با آغاز فعالیت اپراتور اول پست خصوصی کشور، ارایه خدمات نوین به بسترهای کسب‌و‌کار در حوزه دیجیتال و فعالان عرصه تجارت الکترونیکی، در اولویت کاری تیپاکس قرار می‌گیرد؛ حضور اپراتور، همچنین نقش به‌سزایی در کاهش دغدغه‌های صنعت حمل‌و‌نقل و جابجایی و ارسال به موقع مرسولات دارد و سبب تمرکز تجارت‌ها بر فعالیت محوری‌شان می‌شود؛ به این ترتیب این شبکه می‌تواند بخشی از مسئولیت حلقه پرچالش حمل و نقل را بر عهده گیرد و در نتیجه رضایت مردم و کل زنجیره تامین حاصل شود که نهایتاً رشد اقتصادی را برای اقتصاد کشورمان به ارمغان خواهد آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایگاه اطلاع رسانی صنعت

پایگاه اطلاع رسانی صنعت ؛ اطلاعات جامعی را در موضوعات کاربردی و عملیاتی مرتبط با صنعت و مدیریت به صورت کاملاً رایگان بر روی سایت این پایگاه قرار می‌دهد تا از این طریق به افزایش دانش مدیریتی و صنعتی صاحبان کسب و کارهای کوچک و حل مسائل کسب و کارشان کمک کند. (در این پایگاه تکیه بر موضوعات و سرفصلهای مرتبط با مهندسی صنایع، مدیریت خواهد بود و سرفصلهای علوم مکانیک، شیمی و ... کمتر مدنظر پایگاه است.)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه