اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961209284977303

دکتر مهرداد فاخر از T-Hub؛ مدرنترین هاب پستی کشور بازدید کرد

کد: 13961209284977303

https://goo.gl/e6knVq

، تهران , (اخبار رسمی): دکتر مهرداد فاخر رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ فاخر و مدیرعامل تیپاکس از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین هاب‌های پستی کشور که با سرمایه‌گذاری هلدینگ فاخر و با همکاری شرکت Beumer Group آلمان راه‌اندازی شده است، بازدید کرد.

دکتر مهرداد فاخر از T-Hub؛ مدرنترین هاب پستی کشور بازدید نمود
دکتر مهرداد فاخر از T-Hub؛ مدرنترین هاب پستی کشور بازدید نمود

تیپاکس به‌عنوان اپراتور اول پست خصوصی در ماه‌های گذشته تحولات و پیشرفت‌های. چشمگیری را در حوزه توسعه بین‌المللی، افزایش کمیت و کیفیت خدمات پستی خود تجربه کرده است

اعضای خانواده هلدینگ فاخر که شرکت‌های متعددی را ازجمله تیپاکس، تی پی ایکس، اکتیران و لاین آور پورچز و ... را در خانواده دارد به همراه دکتر مهرداد فاخر از این هاب پستی که به تی‌هاب شناخته می‌شود بازدید کردند.

شایان‌ذکر است که تیپاکس به‌عنوان اپراتور اول پست خصوصی در ماه‌های گذشته تحولات و پیشرفت‌های. چشمگیری را در حوزه توسعه بین‌المللی، افزایش کمیت و کیفیت خدمات پستی خود تجربه کرده است، هاب‌های پیشرفته دنیا از جمله تی هاب نه‌تنها برای کارهای پستی بلکه برای انبارش و ... توانمندی‌هایی بالایی دارند و می‌تواند بازوی رشد و توسعۀ تجارت الکترونیک نیز باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایگاه اطلاع رسانی صنعت

پایگاه اطلاع رسانی صنعت ؛ اطلاعات جامعی را در موضوعات کاربردی و عملیاتی مرتبط با صنعت و مدیریت به صورت کاملاً رایگان بر روی سایت این پایگاه قرار می‌دهد تا از این طریق به افزایش دانش مدیریتی و صنعتی صاحبان کسب و کارهای کوچک و حل مسائل کسب و کارشان کمک کند. (در این پایگاه تکیه بر موضوعات و سرفصلهای مرتبط با مهندسی صنایع، مدیریت خواهد بود و سرفصلهای علوم مکانیک، شیمی و ... کمتر مدنظر پایگاه است.)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی