اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960328252267334

با هدف رصد بازار فناوری‌های پیشرفته

وب‌سایت هایتک مانیتور رونمایی شد

کد: 13960328252267334

https://goo.gl/HQnJrS

، تهران , (اخبار رسمی): وب‌سایت هایتک مانیتور باهدف رصد بازار فناوری‌های پیشرفته درحوزه تحقیقات بازار و رصد فناوری‌ رونمایی شد.

رونمایی از وبسایت هایتک مانیتور 

معرفی فرصت‌های سرمایه‌ گذاری، بررسی بازار صنعت، تحلیل صنعت، تحلیل فرصت، گزارش جهانی، بررسی بازار فناوری، معرفی فناوری و تحلیل روندها، معرفی بازارهای نوظهور، معرفی شرکت‌ها، گزارش امکان‌سنجی و خبرنامه

به گزارش روابط عمومی هایتک مانیتور مدیرعامل این مجموعه با اعلام این خبر گفت: هایتک مانیتور وب‌سایت این مجموعه فعال در حوزه تحقیقات بازار و رصد فناوری‌ از 31 اردیبهشت 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است.

مجید عقلائی افزود:  این وب سایت با امکانات متفاوت و کاربردی در نشانی www.hitechmonitor.com در دسترس است و امکاناتی از قبیل معرفی فرصت‌های سرمایه‌ گذاری، بررسی بازار صنعت، تحلیل صنعت، تحلیل فرصت، گزارش جهانی، بررسی بازار فناوری، معرفی فناوری و تحلیل روندها، معرفی بازارهای نوظهور، معرفی شرکت‌ها، گزارش امکان‌سنجی و خبرنامه را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

 عقلائی با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و صنعت‌گران، محققان و دانشگاهیان بوده است 

او هم‌گامی مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال اخذ نمایندگی و همکاری مشترک با شرکت‌های معتبر بین المللی فعال در حوزه تحقیقات بازار هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رصد بازار فناوری های نوین

گروه دیده‌بان فناوری‌های نوین با نام تجاری Hitech Monitor، فعالیت خود را در خصوص رصد و تحلیل بازار در حوزه فناوری‌های نوین و نوظهور در کشور آغاز نموده است. هدف اصلی Hitech Monitor رصد بازار و ایجاد بینش بازار در حوزه‌ی فناوری‌های نوین است. این مجموعه در نظر دارد تا با رصد مستمر تحولات صورت گرفته در دنیا در خصوص محصولات با فناوری‌های پیشرفته و همچنین با بررسی بازار فناوری‌های نوین در صنایع ایران و شناسایی نیازمندی‌های آتی این صنایع؛ راه را برای ورود این محصولات به بازار روشن و هموار نماید. این مجموعه هم اکنون مفتخر است تا تجربیات و اطلاعات خود را به شیوه‌ای نوین و در دنیای مجازی در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. فناوری‌های نوین تحت پوشش در این سایت شامل: فناوری نانو، مواد پیشرفته، کامپوزیت و پلیمر،الکترونیک فناوری اطلاعات وانرژی‌های نو می‌باشد. صنایع تحت پوشش خدمات Hitech monitor شامل: پوشش و خوردگی، نساجی، آب، دریایی، انرژی، پتروشیمی، صنایع غذایی، پلاستیک و پلیمر، نفت، گاز و پتروشیمی، ساختمان، سلامت و پزشکی، کشاورزی و بسته‌بندی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]