اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960331252617334

توسط سایت های‌تک مانیتور ارائه شد:

آمار و تحلیل بازار داخلی نانو فناوری در سال 1394

کد: 13960331252617334

https://goo.gl/jAgCoq

، تهران , (اخبار رسمی): در سال 1394 از 185 شرکت داخلی فعال در حوزه‌ی فناوری نانو، 130 شرکت موفق به فروش و 16 شرکت موفق به صادرات محصولات خود شده‌اند. در این سال، 371 محصول نانو در بازار به فروش رسیده‌اند که در مجموع 3086 میلیارد ریال درآمد ایجاد کرده و از این میزان فروش، 65% به بازار داخل و 35% به صادرات اختصاص داشته است.

آمار و تحلیل بازار داخلی نانو فناوری در سال 1394

در سال 1394 از 185 شرکت داخلی فعال در حوزه‌ی فناوری نانو، 130 شرکت موفق به فروش و 16 شرکت موفق به صادرات محصولات خود شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سایت دیده‌بان فن‌آوری‌های نوین، توسعه‌ی بازار را می‌توان یکی از عوامل کلیدی و تاثیرگذار در توسعه‌ی فناوری‌های پیشرفته برشمرد؛ چرا که بدون شناسایی مشتریان هدف و ایجاد ظرفیت جذب در بازارهای مختلف، چرخه‌ی فناوری تا بازار شکل نخواهد گرفت و توسعه‌ی فناوری محکوم به شکست است. شکل‌گیری این چرخه و ایجاد حلقه‌ی توسعه‌ی بازار، تضمین‌کننده‌ی حرکت مستقل، همیشگی و رو به جلو در توسعه‌ی فناوری و خلق ثروت خواهد بود. در این راستا یکی از اهداف اصلی کشور در دوره‌ی دوم سیاست‌گذاری فناوری نانو، توسعه‌ی بازار و کسب سهمی معادل دو درصد از بازار جهانی فناوری نانو توسط محصولات ایرانی تا سال 1404 است. بی‌شک دستیابی به این مهم بدون رصد و پایش مستمر بازار و توجه به تحولات بازار در جهان محقق نخواهد شد.

از اینرو، گروه هایتک مانیتور در تلاش است، اطلاعات و تحلیل‌های مربوط به روند بازار فناوری ‌نانو در ایران و جهان و فرصت‌های جذاب در این بازار را معرفی کند. 

بازار فناوری نانو طبق تعریف، شامل سه بخش کالاها، تجهیزات و خدمات مرتبط با فناوری نانو است. در سال 1394 از 185 شرکت داخلی فعال در حوزه‌ی فناوری نانو، 130 شرکت موفق به فروش و 16 شرکت موفق به صادرات محصولات خود شده‌اند. در این سال، 371 محصول نانو در بازار به فروش رسیده‌اند که در مجموع 3086 میلیارد ریال درآمد ایجاد کرده و از این میزان فروش، 65% به بازار داخل و 35% به صادرات اختصاص داشته است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رصد بازار فناوری های نوین

گروه دیده‌بان فناوری‌های نوین با نام تجاری Hitech Monitor، فعالیت خود را در خصوص رصد و تحلیل بازار در حوزه فناوری‌های نوین و نوظهور در کشور آغاز نموده است. هدف اصلی Hitech Monitor رصد بازار و ایجاد بینش بازار در حوزه‌ی فناوری‌های نوین است. این مجموعه در نظر دارد تا با رصد مستمر تحولات صورت گرفته در دنیا در خصوص محصولات با فناوری‌های پیشرفته و همچنین با بررسی بازار فناوری‌های نوین در صنایع ایران و شناسایی نیازمندی‌های آتی این صنایع؛ راه را برای ورود این محصولات به بازار روشن و هموار نماید. این مجموعه هم اکنون مفتخر است تا تجربیات و اطلاعات خود را به شیوه‌ای نوین و در دنیای مجازی در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. فناوری‌های نوین تحت پوشش در این سایت شامل: فناوری نانو، مواد پیشرفته، کامپوزیت و پلیمر،الکترونیک فناوری اطلاعات وانرژی‌های نو می‌باشد. صنایع تحت پوشش خدمات Hitech monitor شامل: پوشش و خوردگی، نساجی، آب، دریایی، انرژی، پتروشیمی، صنایع غذایی، پلاستیک و پلیمر، نفت، گاز و پتروشیمی، ساختمان، سلامت و پزشکی، کشاورزی و بسته‌بندی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]