اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960820267627334

شروع به کار گزارشات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پلاستیک،پلیمر:

گزارش «بررسی بازار اکریلونیتریل در ایران و جهان» در هایتک‌ مانیتور ارائه شد

کد: 13960820267627334

https://goo.gl/FYCb7b

، تهران , (اخبار رسمی): ماموریت مجموعه‌ی هایتک مانیتور ایجاد بینش بازار در حوزه‌ی فناوری‌های نوین است. این مجموعه تحقیقات خود را به صورت گزارش منتشر می کند و هم اکنون مفتخر است تا گزارش «بررسی بازار اکریلونیتریل در ایران و جهان» در حوزه‌ی پتروشیمی و پلیمر را ارائه کند و در دسترس عموم مردم قرار دهد.

رونمایی گزارش"بررسی بازار اکریلونیتریل در ایران و جهان"درسایت هایتک‌مانیتور
گزارش «بررسی بازار اکریلونیتریل در ایران و جهان» در هایتک‌ مانیتور ارائه شد

هدف از تدوین گزارش «بررسی بازار اکریلونیتریل در ایران و جهان» دستیابی به اطلاعات مهم و کاربردی به منظور تصمیم‌گیری درست و اتخاذ راه‌کارهای مناسب جهت موفقیت سرمایه‌گذاری است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سایت هایتک مانیتور؛ بسیار معدودند کسب‌وکارهایی که بدون فکر، مطالعه، بررسی و برنامه‌ریزی به نتیجه‌ی مطلوب و موفقیت رسیده‌ باشند. در حقیقت می‌توان گفت بدون مطالعه و برنامه‌ریزی نه تنها به هدف نهایی از توسعه‌ی یک کسب‌وکار نخواهیم رسید؛ بلکه حتی به دلیل عدم شناخت صحیح حوزه‌ی کسب‌وکار، هدف‌گذاری صحیحی نیز صورت نخواهد گرفت. یکی از فعالیت‌های لازم پس از شناخت فرصت و قبل از هرگونه اقدام جهت اجرا، بررسی بازار داخلی و بین المللی محصول مورد نظر است.
یکی از مولفه‌های موثر در شکل گیری، تقویت و توسعه هر صنعتی وجود بازاری باثبات و بزرگ است که این مولفه‌ی (بازار) در کنار مولفه‌های دیگری از جمله مواد اولیه، تکنولوژی، نیروی انسانی متخصص و سایر عوامل موثر؛ موجبات جذب سرمایه‌گذاران برای حضور در عرصه‌ی تولید در آن صنعت را پیش می‌آورد.

در کشور ما با توجه به حضور پررنگ و حائز اهمیت صنعت پتروشیمی در صادرات غیرنفتی و سرمایه گذاری بسیار بالا در این صنعت؛ توسعه‌ی صنایع وابسته به آن و ضرورت استفاده حداکثری از منابع عظیم خدادای نفت و گاز و وجود ارزش افزوده‌ی بسیار بالا در زنجیره‌ی محصولات پایین دست پتروشیمی و سرانه‌ی پایین اشتغال در صنایع پایین‌دست پتروشیمی و بسیاری نکات قابل توجه دیگر؛ دلیل بر آن شده است که دولت، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، صنعتگران و حتی نهادهای سرمایه‌گذاری و مالی به حضور در عرصه‌ی تولید در صنایع پتروشیمی و ایفای نقش در این عرصه، علاقه و تمایل بسیار زیادی از خود نشان دهند. هدف از تدوین گزارش بررسی بازار حاضر، دستیابی به اطلاعات زیر به منظور تصمیم‌گیری درست و اتخاذ راه‌کارهای مناسب جهت موفقیت سرمایه‌گذاری خواهد بود. اهداف مورد انتظار در این مطالعه عبارتند از:

  • معرفی و بررسی کاربردهای محصول
  • برآورد میزان عرضه و تقاضای محصول در ایران و جهان
  • بررسی روند رشد تولید و مصرف جهانی محصول
  • بررسی تحولات قیمت
  • شناسایی مصرف‌کنندگان کلیدی و مقدار مصرف کشور

فهرست مطالب گزارش «بررسی بازار اکریلونیتریل در ایران و جهان»
فصل اول: معرفی محصول و کاربرد در صنعت

معرفی اکریلونیتریل کاربردهای کلی

1.2. الیاف آکریلیکی 

2.2. رزین‌های کوپلیمر (پلاستیک‌ها)

3.2. لاستیک‌های نیتریلی و رزین‌ها

4.2. ادیپونیتریل 

5.2. آکریل آمید 

6.2. سایر موارد 

استانداردهای محصول

فصل دوم: بررسی بازار جهانی

ظرفیت تولید جهانی مقدار تولید جهانی میزان مصرف جهانی

1.3. پیش بینی رشد مصرف  

2.3. بخش بندی جغرافیایی مصرف  

3.3. بخش بندی کاربردی مصرف  

4.3. جمع‌بندی عرضه و تقاضای جهانی اکریلونیتریل 

بررسی بازار اکریلونیتریل در خاورمیانه بررسی روند قیمت جهانی اکریلونیتریل

فصل سوم: بررسی بازار داخلی

ظرفیت تولید واحدهای در حال احداث بررسی صادرات و واردات بررسی میزان مصرف اکریلونیتریل در ایران

4.4. پیش‌بینی رشد مصرف در ایران

5.4. بخش‌بندی کاربردهای اکریلونیتریل در ایران

6.4. بررسی قیمت آکریلونیتریل در ایران

7.4. بررسی بازارهای صادرات

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رصد بازار فناوری های نوین

گروه دیده‌بان فناوری‌های نوین با نام تجاری Hitech Monitor، فعالیت خود را در خصوص رصد و تحلیل بازار در حوزه فناوری‌های نوین و نوظهور در کشور آغاز نموده است. هدف اصلی Hitech Monitor رصد بازار و ایجاد بینش بازار در حوزه‌ی فناوری‌های نوین است. این مجموعه در نظر دارد تا با رصد مستمر تحولات صورت گرفته در دنیا در خصوص محصولات با فناوری‌های پیشرفته و همچنین با بررسی بازار فناوری‌های نوین در صنایع ایران و شناسایی نیازمندی‌های آتی این صنایع؛ راه را برای ورود این محصولات به بازار روشن و هموار نماید. این مجموعه هم اکنون مفتخر است تا تجربیات و اطلاعات خود را به شیوه‌ای نوین و در دنیای مجازی در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. فناوری‌های نوین تحت پوشش در این سایت شامل: فناوری نانو، مواد پیشرفته، کامپوزیت و پلیمر،الکترونیک فناوری اطلاعات وانرژی‌های نو می‌باشد. صنایع تحت پوشش خدمات Hitech monitor شامل: پوشش و خوردگی، نساجی، آب، دریایی، انرژی، پتروشیمی، صنایع غذایی، پلاستیک و پلیمر، نفت، گاز و پتروشیمی، ساختمان، سلامت و پزشکی، کشاورزی و بسته‌بندی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]