اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960514256397334

#اینفوگرافیک

مقایسه فعالیت نانویی استان‌های کشور در حوزه‌های مختلف صنعتی

کد: 13960514256397334

https://goo.gl/jqMm4a

، تهران , (اخبار رسمی): در این گزارش فعالیت‌های صنعت نانو در استان‌ها در صنایع مختلف از جمله: پلیمر و کامپوزیت، دارو بهداشت و سلامت، نساجی، رنگ و پوشش، تجهیزات، نیرو و انرژی، نانو پوشش، خودرو، کشاورزی، صنایع غذایی و بسته بندی، نفت، گاز و پتروشیمی، نانو مواد، آب و محیط زیست و ساخت ساز بررسی شده است.

فعالیت نانویی #استانهای_کشور در حوزه‌های مختلف #صنعتی
مقایسه فعالیت نانویی استان‌های کشور در حوزه‌های مختلف صنعتی

به گزارش سایت  های تک مانیتور، استان‌های مختلف کشور در حوزه فناوری نانو فعالیت‌های رو به رشدی داشته اند. فعالیت‌های نانویی استان‌ها در صنایع مختلف از جمله: پلیمر و کامپوزیت، دارو بهداشت و سلامت، نساجی، رنگ و پوشش، تجهیزات، نیرو و انرژی، نانو پوشش، خودرو، کشاورزی، صنایع غذایی و بسته بندی، نفت، گاز و پتروشیمی، نانو مواد، آب و محیط زیست و ساخت ساز تقسیم بندی می شود.

استان‌های کشور مطابق با صنایع موجود، در حوزه‌های مختلف نانویی فعالیت دارند. استان تهران در تمامی حوزه‌ها بجز نیرو و انرژی فعالیت نانویی دارد. استان اصفهان در جایگاه دوم با فعالیت نانویی در 8 صنعت قرار دارد. این صنایع شامل: پلیمر و کامپوزیت، نساجی، تجهیزات، نانو پوشش‌ها، دارو، بهداشت و سلامت، نیرو و انرژی، نانو مواد و خودرو فعالیت دارند. بعد از استان اصفهان، استان البرز با فعالیت نانویی در 4 حوزه نانو پوشش‌ها، خودرو، نانو مواد و ساخت و ساز در جایگاه سوم در بین استان‌های کشور قرار دارد. استان کرمان در 2 صنعت، پلیمر و کامپوزیت و تجهیزات فعالیت نانویی دارد. استان مازندران نیز در 2 صنعت کشاورزی، صنایع غذایی، بسته بندی و ساخت و ساز مشغول است. سایر استان‌ها از جمله: خراسان رضوی، سیستان، بلوچستان، خوزستان، کرمانشاه، فارس، یزد، سمنان، گیلان، زنجان، آذربایجان شرقی و همدان هر کدام در یک صنعت در حوزه نانو فعالیت دارند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رصد بازار فناوری های نوین

گروه دیده‌بان فناوری‌های نوین با نام تجاری Hitech Monitor، فعالیت خود را در خصوص رصد و تحلیل بازار در حوزه فناوری‌های نوین و نوظهور در کشور آغاز نموده است. هدف اصلی Hitech Monitor رصد بازار و ایجاد بینش بازار در حوزه‌ی فناوری‌های نوین است. این مجموعه در نظر دارد تا با رصد مستمر تحولات صورت گرفته در دنیا در خصوص محصولات با فناوری‌های پیشرفته و همچنین با بررسی بازار فناوری‌های نوین در صنایع ایران و شناسایی نیازمندی‌های آتی این صنایع؛ راه را برای ورود این محصولات به بازار روشن و هموار نماید. این مجموعه هم اکنون مفتخر است تا تجربیات و اطلاعات خود را به شیوه‌ای نوین و در دنیای مجازی در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. فناوری‌های نوین تحت پوشش در این سایت شامل: فناوری نانو، مواد پیشرفته، کامپوزیت و پلیمر،الکترونیک فناوری اطلاعات وانرژی‌های نو می‌باشد. صنایع تحت پوشش خدمات Hitech monitor شامل: پوشش و خوردگی، نساجی، آب، دریایی، انرژی، پتروشیمی، صنایع غذایی، پلاستیک و پلیمر، نفت، گاز و پتروشیمی، ساختمان، سلامت و پزشکی، کشاورزی و بسته‌بندی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | علم و آموزش