اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960719263727334

ارائه کد تخفیف 30 درصدی گزارشات سایت هایتک مانیتور

فروش ویژه گزارش‌های سایت هایتک مانیتور به مناسبت دهمین دوره نمایشگاه نانو

کد: 13960719263727334

https://goo.gl/eUjpWB

، تهران , (اخبار رسمی): علاوه بر گزارش‌های تخصصی، با توجه به هدف اصلی گروه Hitech Monitor که ایجاد بینش بازار در حوزه‌ فناوری‌های نوین است، این گروه با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو، اقدام به تهیه و انتشار خبرنامه‌ای با عنوان «ویژه‌نامه‌ توسعه‌ بازار فناوری ‌نانو» کرده است.

30% تخفیف گزارشات سایت هایتک مانیتور به مناسبت دهمین دوره نمایشگاه نانو
فروش ویژه گزارش‌های سایت هایتک مانیتور به مناسبت دهمین دوره نمایشگاه نانو

به مناسبت دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو، گزارش‌های سایت هایتک مانیتور با 30% تخفیف تا پایان مهرماه ارائه می شود. علاقمندان می‌توانند با ورود کد تخفیف NanoTech10 از این تخفیف استفاده کنند.

امروزه در دنیا شاهد رشد تولید و تحقیقات علمی در حوزه محصولات با فناوری‌های پیشرفته هستیم. ایران نیز از این تحولات دور نبوده و روز به روز محققان بسیاری در کشور به فعالیت در این حوزه‌ها علاقمند می‌شوند و شاهد رشد شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم. هر کسب و کاری برای حضور موثر در بازار‌های رقابتی، نیازمند دانش و اطلاعات در خصوص بازارهای هدف است و به دست آوردن این اطلاعات در گرو رصد و تحلیل حرفه‌ای بازار است. مدتی است که گروه دیده‌بان فناوری‌های نوین با نام تجاری Hitech Monitor، برای برطرف کردن این نیاز داخلی فعالیت خود را در خصوص رصد و تحلیل بازار در حوزه فناوری‌های نوین و نوظهور در کشور آغاز کرده است و نتایج فعالیت‌های خود را از طریق وب‌سایت www.hitechmonitor.com منتشر می‌کند.
این مجموعه با بررسی بازار فناوری نانو و سایر فناوری‌های نوین در صنایع ایران و رصد مستمر تحولات صورت گرفته در دنیا در خصوص محصولات با فناوری‌های پیشرفته، اطلاعات مورد نیاز علاقه مندان را در اختیارشان می گذارد. همچنین با شناسایی نیازمندی‌های صنایع مختلف و ارائه راهکارهای مبتنی بر تحلیل بازار، زمینه را برای ورود محصولات پیشرفته به بازار روشن و هموار می‌نماید.
این مجموعه تا کنون بیش از 50 گزارش منتشر کرده است، که از آن جمله می‌توان به  «بررسی بازار فناوری نانوکلی در ایران»، «بررسی بازار فناوری نانو نقره در ایران»، «بررسی بازار مواد ضد آب و لک در ایران» «بررسی کاربرد و بازار فناوری نانو در تصفیه آب»، «بازار جهانی و کاربرد نانوکامپوزیت‌ها در صنعت انرژی»، «بررسی کاربرد و بازار جهانی فناوری نانو در صنعت کشاورزی»، «بررسی کاربرد و بازار فناوری نانو در نساجی»، و غیره نام برد.

 

مرور اجمالی برخی از گزارش‌های سایت هایتک مانیتور:

گزارش «بررسی بازار فناوری نانوکلی در ایران» در خصوص معرفی فناوری نانو کلی و انواع کاربردهای آن؛ بررسی بازار جهانی و معرفی بازیگران کلیدی جهانی، بررسی بازار ایران و بررسی کاربرد و بازار نانو کلی در صنایع مختلف قابل استفاده در ایران از جمله|: صنعت رنگ، صنعت گریس، صنعت حفاری، صنعت کامپوزیت و همچنین بررسی وضعیت عرضه‌ نانوکلی در ایران و تحلیل و آنالیز سهم برندهای فعال در بازار ایران و تقضای نانو کلی در صنعت ایران است.

 

گزارش «بررسی بازار مواد ضد آب و لک در ایران» شامل معرفی فناوری و حوزه‌های کاربرد، بررسی حجم و رشد بازار جهانی و معرفی بازیگران جهانی آن، بررسی بازار مواد ضد آب و لک در صنعت ساختمان، صنعت نساجی، صنعت چوب، صنعت کاشی و سرامیک، صنعت خودرو، لوازم خانگی و شیرآلات ساختمانی ا می باشد، در نهایت بازار مواد ضد آب و لک در صنایع ایران تحلیل شده و استراتژی ورود به بازار برای شرکت‌های تولید کننده مشخص شده است.

 

با مراجعه به سایت هایتک مانتیور می‌توانید نسخه الکترونیکی این گزارش‌ها را دانلود کنید.
 

علاوه بر گزارش‌های تخصصی، با توجه به هدف اصلی گروه Hitech Monitor که ایجاد بینش بازار در حوزه‌ فناوری‌های نوین است، این مجموعه با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو، اقدام به تهیه و انتشار خبرنامه‌ای با عنوان «ویژه‌نامه‌ توسعه‌ بازار فناوری ‌نانو» کرده و هدف آن انتشار اطلاعات و تحلیل‌های مربوط به روند بازار فناوری ‌نانو در ایران و جهان و معرفی فرصت‌های جذاب در این بازار خواهد بود که بطور رایگان و الکترونیکی ارائه می‌شود.

اکنون به مناسبت دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو، تمامی گزارش‌های این سایت با 30% تخفیف تا پایان مهرماه ارائه می شود. علاقمندان می‌توانند با ورود کد تخفیف NanoTech10 از این تخفیف استفاده کنند.
لازم به ذکر است، این مجموعه با بهره‌گیری از رسانه‌های مختلف مانند وب‎سایت، کانال تلگرام، اینستاگرام و لینکدین آخرین گزارش‌ها و اطلاعات گردآوری شده را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رصد بازار فناوری های نوین

گروه دیده‌بان فناوری‌های نوین با نام تجاری Hitech Monitor، فعالیت خود را در خصوص رصد و تحلیل بازار در حوزه فناوری‌های نوین و نوظهور در کشور آغاز نموده است. هدف اصلی Hitech Monitor رصد بازار و ایجاد بینش بازار در حوزه‌ی فناوری‌های نوین است. این مجموعه در نظر دارد تا با رصد مستمر تحولات صورت گرفته در دنیا در خصوص محصولات با فناوری‌های پیشرفته و همچنین با بررسی بازار فناوری‌های نوین در صنایع ایران و شناسایی نیازمندی‌های آتی این صنایع؛ راه را برای ورود این محصولات به بازار روشن و هموار نماید. این مجموعه هم اکنون مفتخر است تا تجربیات و اطلاعات خود را به شیوه‌ای نوین و در دنیای مجازی در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. فناوری‌های نوین تحت پوشش در این سایت شامل: فناوری نانو، مواد پیشرفته، کامپوزیت و پلیمر،الکترونیک فناوری اطلاعات وانرژی‌های نو می‌باشد. صنایع تحت پوشش خدمات Hitech monitor شامل: پوشش و خوردگی، نساجی، آب، دریایی، انرژی، پتروشیمی، صنایع غذایی، پلاستیک و پلیمر، نفت، گاز و پتروشیمی، ساختمان، سلامت و پزشکی، کشاورزی و بسته‌بندی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]