اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960408253057358

بهترین دوچرخه‌های تاشو برقی

کد: 13960408253057358

https://goo.gl/qgCfMQ

، تهران , (اخبار رسمی): دوچرخه‌سواری این روزها روند رو به رشدی داشته است. جدا از طرز فکر مردم در مورد دوچرخه، دوچرخه‌ها نیز در حال تغییر هستند. در این یادداشت شما ‌را با انواع دوچرخه تاشو برقی آشنا و امکانات آن‌ها را با هم مقایسه و بررسی می‌کنیم.

دوچرخه برقی تاشو مدل robstep x1

به گزارش فروشگاه اینترنتی دونینو، انواع دوچرخه تاشو برقی را در زیر مقایسه می‌کنیم:

1-دوچرخه برقی مدل v 5 phantom x2 8 speed
این دوچرخه الکتریکی تاشو بسیار شیک و قدرتمند است که قدرت آن به خاطر گشتاور بالا و پایین آن است. این دوچرخه برقی مجهز به یک موتور 500 وات است که این موتور برقی در قسمت چرخ عقب قرار دارد. این دوچرخه برقی تاشو از آلیاژ آلومینیوم هواپیما ساخته شده است و لاستیک بسیار قدرتمندی دارد که در گل و لای به راحتی حرکت می‌کند.

عیب اصلی این دوچرخه درهوای بارانی مشخص می‌شود، زیرا موتور آن ضدآب نیست و آسیب می‌بیند.

2-دوچرخه تاشو برقی مدل green bike usa gb fs5 
این دوچرخه مناسب تمام افراد است و مشخصه اصلی آن موتور fs5 آن است که روی چرخ آن قرار گرفته است. بدنه این دوچرخه دارای قاب آلومینیومی محکم و بادوام است. این دوچرخه دارای باطری سامسونگ لیتیوم یون است که بسیار قدرتمند است و مسافتی حدود 50 مایل را می‌پیماید و در 40 مایل با رکاب زدن شارژ می‌شود.
ایراد اصلی این دوچرخه وزن زیاد آن است.

3-دوچرخه تاشو برقی مدل enzo ebike electric aluminum bike
امروزه در بازار دوچرخه تاشو برقی انزو یکی از سبک‌ترین و در عین حال بادوام‌ترین دوچرخه‌های تاشو برقی است. می‌توان آن را به راحتی در صندوق عقب ماشین جای داد. باطری قابل جابجایی آن به راحتی در داخل قاب قرار می‌گیرد و اجازه می‌دهد از فضای اضافی آن برای لوازم جانبی استفاده شود. بدنه این دوچرخه و قاب آلومینیومی آن در برابر خوردگی بسیار مقاوم است و به صورت پایدار و محکم توسط پیچ‌های تیتانیوم به سایر اجزا متصل شده است. 
ایراد اصلی این دوچرخه ناامن آن به دلیل بالابودن دسته دوچرخه است. هم‌چنین صندلی این دوچرخه برای استفاده طولانی‌‌مدت راحت نیست.

4-دوچرخه تاشو برقی مدل x -cursion electric folding mountion
این دوچرخه به‌راحتی قابل حمل است و دارای باطری لیتیوم یون است که در هفت دنده سرعت ساخته شده است. صندلی آن قابل‌تنظیم ولی بسیار بلند است که برای افراد قدکوتاه مناسب نیست.

5-دوچرخه برقی تاشو مدل cleve young cbike foldable electic bike 
این دوچرخه بسیار سبک و برای کودکان نیز مناسب است که با بلوتوث به گوشی موبایل وصل می‌شود، دارای صفحه نمایش ال‌سی‌دی برای نشان‌دادن پارامترهای مختلف است و تمام وسایل الکترونیک آن ضدآب است. باطری سامسونگ آن را می‌توانید 400 بار شارژ کنید. این دوچرخه هم‌چنین دارای ترمز دیسکی در عقب و جلوست.
مشکل این دوچرخه برقی تاشو حداکثر سرعت آن است که از قبل تنظیم شده است و به صورت دستی قابل تنظیم نیست. هم‌چنین زمان شارژ باطری آن نیز بسیار طولانی و بین سه تا پنج ساعت است.

6-دوچرخه تاشو برقی مدل robstep x1 
دوچرخه تاشوبرقی  مدل robstep بسیار محبوب و برای تمام افراد در سن‌های مختلف قابل استفاده است. طراحی بسیار سبک و زیبای این دوچرخه آن را از سایر دوچرخه‌های برقی تاشو دیگر متمایز کرده است. این دوچرخه به راحتی در صندوق عقب ماشین جا می‌شود. موتورسوار مشهور خورخه لورنزو عکسی همراه این دوچرخه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
این دوچرخه به راحتی قابل استفاده است. مانند یک دوچرخه معمولی ترمزهای دیسکی آن در هر دو چرخ جلو و عقب قرار گرفته است  و در صورت نیاز باعث توقف سریع دوچرخه می‌شود. یک چراغ پر قدرت ال‌ای‌دی برای دید در شب در جلو آن و یک چراغ خطر در پشت آن تعبیه شده است، اندازه کوچک آن باعث شده  است تا پای دوچرخه‌سوار همیشه نزدیک به زمین  نگه داشته شود و به راحتی بتوان در شرایط دشوار کنترل دوچرخه را حفظ کند. باطری پاناسونیک، صفحه نمایش ال‌ای‌دی که سرعت، مسافت و میزان شارژ باطری را نمایش می‌دهد، بلندگو و سیستم بلوتوث که به موبایل متصل می‌شود و سیستم ضد سرقت از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه برقی است.
این دوچرخه موفق به دریافت تمام گواهی‌نامه‌های اتحادیه اروپا شده است و وسیله‌ای سبز برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هواست. موتور 300 وات آن تنها سه ساعت زمان برای شارژ لازم دارد، می‌تواند با سرعتی معادل 25 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و قادر است افرادی با وزن 120 کیلو گرم را به راحتی حتی در مسیر های با شیب زیاد حمل کند. وزن این دوچرخه تنها 17 کیلوگرم است.
این دوچرخه شارژی در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود که عبارتند از سبز، آبی، قرمز و زرد که هرکدام زیبایی خاص خود را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دونینو

فروشگاه اینترنتی دونینو با شعار «دنیایی نو به همراه سلامت و شادابی» با هدف رفع نیاز های تفریحی و ورزشی در نظر دارد تا با توسعه فعالبت خود در سطح کشور، برطرف کننده نیازهای ورزشی و تفریحی کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده ها باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش