اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960417253787358

اسکوتر برقی

اسکوتر برقی چیست؟

کد: 13960417253787358

https://goo.gl/KaivbZ

، تهران , (اخبار رسمی): پیشرفت علم و صنعت جوامع، باعث شده است تا پیشرفت شامل وسایل تفریحی، سرگرمی نیز شود و نسلی جدید را معرفی کند که این روزها با نام اسکوتر برقی در بین عموم مردم شناخته شده است. اسکوتر به معنای لیز خوردن، سر خوردن یا نشسته‌رفتن است.

اسکوتر برقی چیست؟

اسکوتر برقی برخلاف نسل‌های گذشته خود (اسکیت و…) کاربردی راحت دارد و احتیاجی به صرف زمانی طولانی و استفاده از کلاس‌های مخصوص با حضور مربیانی مجرب ندارد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی دونینو، دستگاهی کاملا ساده و زیبا در عین حال مقاوم و هوشمند. این دستگاه برخلاف نسل‌های گذشته خود اسکیت و… کاربردی راحت دارد و احتیاجی به صرف زمانی طولانی و استفاده از کلاس‌های مخصوص با حضور مربیانی مجرب را ندارد.

 کاربر استفاده‌کننده از اسکوتر برقی به راحتی می‌تواند ظرف مدتی کم‌تر از ۱۰ دقیقه کار با این وسیله ورزشی تفریحی ساده را یاد بگیرد و هیجانی وصف‌نشدنی را تجربه کند. اسکوتر هوشمند امروزه با نام های زیادی در بازار عرضه شده است که اسکوتر برقی و هوشمند و اسمارت‌بالانس و اسمارت‌برد یا سلف‌برد از دیگر نام‌های این وسیله است.

اسکوتر تعادلی را می‌توان در اکثر مکان‌ها از جمله پارک‌ها و فروشگاه‌ها برای به کارگیری در امر جابه‌جایی اجناس خریداری‌شده و سهولت کار خریدار در معابر برای تردد روزانه خود به جای استفاده از ماشین‌های شخصی و یا حتی وسایل نقلیه عمومی شلوغ استفاده کرد.
این وسیله ورزشی تفریحی اکنون مورد توجه خاص علاقه‌مندان محیط زیست قرار گرفته است؛ آن هم به این دلیل که اسکوتر برقی نیازی به سوخت‌های فسیلی که خبر تمام‌شدن و رو به کاهش‌بودن آنها به گوش می‌رسد، ندارد.
اسکوتر برقی هوشمند بسیار حساس و ظریف در عین حال مقاوم برای اکثر سنین ساخته شده است طوری که افراد از ۲۰ساله تا ۴۰ساله می‌توانند در مدت زمان کوتاهی از این دستگاه استفاده کنند بدون این‌که نیازی به یادگیری و آموزش خاصی داشته باشند.

این اسمارت‌بردها بدون فرمان و موتور محور هستند و توسط سنسورها و موتور حساسی که داخل آن تعبیه شده است کنترل و هدایت می‌شوند که برای استفاده از آن برای بار اول کافی است از شخص دیگری آن هم فقط برای ایجاد تعادل خود کمک بگیرید یا حتی در نبود شخص دیگری می‌توانید از تکیه‌گاهی مطمئن مانند دیوار یا هر وسیله محکم و قابل اطمینان دیگری استفاده کنید.

برای شروع کار با اسکوتر به آرامی پای راست خود را روی دستگاه قرار دهید. وجود چراغ‌های روی دستگاه این امکان را به شما می‌دهد که متوجه شوید که آیا به درستی پای‌تان را روی دستگاه قرار داده‌اید یا خیر. وقتی چراغ رنگ سبز به خود بگیرد نشان از آن دارد که شما کار را درست انجام داده‌اید در غیر این صورت با قرمز شدن چراغ می‌توانید سریع پای خود را از دستگاه پایین بیاورید و مجدد برای سوارشدن روی دستگاه اقدام کنید.

اسکوتر هوشمند در طرح‌ها و مدل‌های مختلف برای کاربردهایی متفاوت طراحی شده است که شما هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید. با این دستگاه‌ها معمولا اغلب سرعتی معادل ۲۰ کیلومتر را می‌توان تجربه کرد که هیجان خاص و وصف‌ناشدنی را به کاربر دستگاه میدهد.

اسکوترها بنا به مدلی که دارند می‌توانند از ۳۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم وزن را نیز تحمل کنند بدون این‌که شخص استفاده‌کننده تعادلش به هم بخورد و به آن آسیبی وارد شود؛ در حمل وسایل سنگین در فروشگاه‌ها و اماکن دیگر می‌تواند کاربرد خوبی داشته باشد.

حرکت با اسکوتر همان‌طور که گفته شد بدون دخالت فرمانی برای هدایت است و توسط قدرت عضلانی پاهای شما روی سنسورهای هوشمند دستگاه انجام می‌شود. به طور مثال اگر می‌خواهید به سمت چپ یا راست حرکت کنید باید پای خود را کمی محکم‌تر روی پدال‌های تعبیه‌شده روی دستگاه قرار دهید، خواهید دید که با کوچک‌ترین اشاره‌ای از جانب شما دستگاه عکس‌العمل نشان می‌دهد و حرکت می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دونینو

فروشگاه اینترنتی دونینو با شعار «دنیایی نو به همراه سلامت و شادابی» با هدف رفع نیاز های تفریحی و ورزشی در نظر دارد تا با توسعه فعالبت خود در سطح کشور، برطرف کننده نیازهای ورزشی و تفریحی کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده ها باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجهیزات ورزشی