اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960429254956860

نسخه جدید پارس فریلنسر

به‌روزرسانی و توسعه پلتفرم پارس فریلنسر

کد: 13960429254956860

https://goo.gl/Mvg9Da

، مشهد , (اخبار رسمی): ما نرم‌افزار تحت وب و اپلیکشین موبایل را با توجه به تکنولوژی روز دنیا از نو کدنویسی و ظاهر آن را با لعابی زیبا طراحی کردیم تا کاربر بتواند در کنار استفاده از به‌روزترین و قوی‌ترین تکنولوژی روی هدف اصلی خود تمرکز داشته باشد.

نسخه انگلیسی پارس فریلنسر

Parsfreelancer.com به عنوان یک پلتفرم واسط برای پیوند کارفرمایان با فریلنسرها و برعکس عمل می‌کند. ما این پلتفرم را برای کمک به کارآفرینان و کارجویان توسعه دادیم.

به گزارش پارس فریلنسر، اقتصاد گیگ به سرعت در حال پیشرفت است. به این ترتیب، اشتغال در اقتصاد گیگ خیلی سریع‌تر از شغل ‌های معمول در حال رشد است. بازار کارآزاد با تعداد بیش‌تری از فریلنسرها (آزادکاران) بیش از قبل در حال تحول است.

در کنار آن، سیستم عامل‌های متعددی که کارفرمایان را به فریلنسرها پیوند می‌دهند به طور گسترده‌ای در حال افزایش است. دلیل این امر پیشرفت‌های تکنولوژیکی است که آن‌ها می‌توانند با آن کنار بیایند. وقتی صحبت از وب‌سایت بازار کار آزاد می‌شود، شفافیت مسئله کلیدی است.

 

مفهوم افتصاد گیگ

اقتصاد گیگ فضایی است که در آن شغل‌های موقت فراگیر هستند و سازمان‌ها یا شرکت‌ها با کارگران مستقل به‌صورت آزاد و موقت کار می‌کنند.

فعالیت نیروی کار انعطاف‌پذیر و پاره‌وقت است و دیگر درآمد ماهیانه‌ ثابت با جزئیات سنتی آن وجود ندارد، بلکه به‌تناسب کار و خدمات، حقوق و دست‌مزد نیز مستقل دریافت می‌شود.

 

پارس فریلنسر پلتفرم بازارکار آن‌لاین با ظاهری جدید

Parsfreelancer.com به عنوان یک پلتفرم واسط برای پیوند کارفرمایان با فریلنسرها و برعکس عمل می‌کند. ما این پلتفرم را برای کمک به کارآفرینان و کارجویان توسعه دادیم.

با استفاده از این پلتفرم مفهومی، می‌توانید به آسانی فهرست استخدام، نمونه کارها و پروفایل، خدمات محلی و پروژه‌های دورکاری ایجاد کنید.

این نرم‌افزار به بسیاری از کارآفرینان و کارجویان، با ویژگی‌های ساده اما قدرت‌مند کمک می‌کند به خواسته‌‌های خود دست پیدا کنند. برای این منظور و برای تحقق پایداری نرم‌افزار به زودی تمام پلتفرم پارس فریلنسر را ارتقا خواهیم داد.

 

به‌روزرسانی و امکانات جدید

بهبود ذخیره‌سازی در حافظه پنهان
رفع باگ در صفحه ثبت نام
امکان گذاشتن نمونه کار در پروفایل
امکان مدیریت فایل‌های پروژه.
توسعه بخش ارسال پیام خصوصی
توسعه بخش جستجوی پروژه و فریلنسر
توسعه صفحه پروفایل کاربر
سوئیچ  نوع کاربری (فریلنسر به کارفرما و بالعکس).
ارتقای تکنولوژی Ajax به Pjax (انتقال بین صفحات سایت با کم‌ترین میزان استفاده از پهنای باند اینترنت و با آرامش انجام می‌شود)
امکان ایجاد مسابقه
امکان ارائه و درخواست خدمات محلی (خدمات و سرویس های حضوری مانند تدریس خصوصی,تعمیرکار,خدمات نظافت,نقاشی ساختمان و….)

 

سخن پایانی

پارس فریلنسر در حال کار روی تمامی این تغییرات است تا نرم‌افزاری با اجرای روان حاصل شود. با توسعه مرحله نهایی، نسخه به‌روزشده وب‌سایت به زودی منتشر خواهد شد.

برای اطلاع از زمان دقیق این به‌روزرسانی پارس فریلنسر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]