اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960504255537005

نُوآ۰۰۶ میزگرد مجازی در نقدِ کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد

کد: 13960504255537005

https://goo.gl/RDDJxd

، تهران , (اخبار رسمی): میزگرد مجازی نُوآ۰۰۶ در نقد کتاب و کتابخوانی با همراهی علاقه‌مندان این حوزه ۱۰ تا ۱۶ تیرماه برگزار شد.

اینفوگرافیک میزگرد مجازی نُوآ۰۰۶ در نقد کتاب و کتابخوانی، اطلاعاتی درباره محتوا و مشارکت‌کننده‌ها

در پادپُرس، هر کسی می‌تواند به برگزاری میزگرد و هم‌اندیشی راجع به مسئله‌های عام‌المنفعه‌ی دنیای اطراف اقدام کند. این میزگردها باعث افزایش آگاهی خودمان و دنیای اطرافمان نسبت به آن مسئله می‌شود.

به گزارش پادپرس، در این میزگرد، افراد به تبادل تجربه و دانش خویش درباره‌ کتابخوانی و کتاب‌نخوانی پرداختند. اطلاعاتی از آمار مشارکت‌کننده‌ها در این میزگرد در قالب یک اینفوگرافیک به نمایش در آمده است.

سهیل ملازاده، مدیر ارتباطات پادپُرس، درباره نحوه‌ی برگزاری این میزگرد گفت: هدف از این میزگرد، عمیق‌شدن در مسئله‌ی کتابخوانی توسط خود افراد بود و در عین حال نزدیک‌شدن به مسئله‌ی اصلی و بیرون کشیدن دلایل کتابخوانی و یا کتاب‌نخوانی افراد. استقبال از میزگرد مناسب بود و افرادی در این میزگرد شرکت کردند که دغدغه‌ی فردی و یا جمعی درباره‌ی کتاب‌خوانی و کتاب‌نخوانی خودشان و افراد اطرافشان را داشتند. تجربه‌های خوبی در این میزگرد به اشتراک گذاشته شد، و در بعضی موارد اطلاعات و داده‌هایی نیز درباره‌ی رفتار جوامع مختلف در حوزه‌های مربوطه به اشتراک گذاشته شد.

در سه قسمت به تحلیل موضوعات به اشتراک گذاشته شده و افراد مشارکت کننده در این میزگرد پرداختیم:

 

بخش اول: کمیت میزگرد مجازی نُوآ۰۰۶

برای نمایش ابعادِ میزگرد مجازی نُوآ۰۰۶، از تعداد سخنورها، شنونده‌ها، و موضوعات مبادله شده کمک گرفتیم. طبق آمار به دست آمده، بیش از ۵۰ نفر در این میزگرد مجازی شرکت کردند و بیش از ۵۰۰ موضوع و پاسخ از تجربیات و دانش افراد در این میزگرد به اشتراک گذاشته شد.

 

بخش دوم: کیفیت بحث‌های نُوآ۰۰۶

یکی از مهم‌ترین پارامترهای سنجش کارآمدی میزگرد، کیفیت گفت‌وگوهای پیش گرفته شده بود. برای سنجش کیفیت محتوایی نُوآ۰۰۶، از دو مدل اندازه گیری کمک گرفتیم: نظرسنجی از مخاطبان نُوآ۰۰۶،‌ و بررسی مدل موضوعات و پاسخ‌های به اشتراک گذاشته شده در این میزگرد. در هر دو مدل به خروجی مناسبی رسیدیم: امتیاز کیفیت محتوا از دید مخاطبان ۳.۷ از ۵ بود و بیش از ۵۰٪ از موضوعات و پاسخ‌های مطرح شده در قالب محتوایی تجربه‌ی نایاب افراد و همین طور دانش به اشتراک گذاشته شده و مدل ذهنی افراد بود.

 

بخش سوم: اطلاعات کلی از مشارکت‌کننده‌های نُوآ۰۰۶

در نهایت به سنجش بعضی اطلاعات مربوط به مشارکت کننده ها پرداختیم، جنسیت، مکان، ابزار مورد استفاده، و زمان مطالعه‌ی ایشان. ۸۸٪ مشارکت کننده‌ها از داخل ایران بودند، ۶۵٪ ایشان آقا بودند، و بیش از ۲۸۰۰ دقیقه در روز به مطالعه‌ی مطالب مطرح شده در میزگرد می‌پرداختند.

جزئیات بیشتر در تصویر اینفوگرافیک این خبر و همین طور صفحه‌ی مربوط به توضیح این اطلاعات در سایت پادپُرس موجود است.

در ادامه‌ی این میزگرد، قرار است با همراهی تیم سبکِتو، قرار است یک میکروکتاب از دل تجربه‌های به اشتراک گذاشته شده در این میزگرد تهیه شود و با پیروی از لایسنس دسترسی آزاد در اختیار شرکت‌کننده‌های میزگرد نوآ۰۰۶ و مخاطبان و علاقه مندان  حوزه ی کتاب و کتابخوانی قرار بگیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پادپُرس

شبکه‌ی نوآوری پادپُرس، مجموعه‌ افرادی است علاقه‌مند به حل مسئله. ایشان در بستر پادپُرس، به طرح سوال و مسئله می‌پردازند؛ و با بیان تجربه و بروز دانش خود پای این مسائل در پیدا کردن راهکارهای جمعی برای آن شریک می‌شوند. شما هم اگر مایل بودید از خرد جمعی برای حل مسئله‌های فردی، مسئله‌های عام المنفعه، و یا مسائل موجود در شرکت‌ها و سازمان‌هایتان برخوردار باشید، به شبکه‌ی نوآوری پادپُرس بپیوندید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]