اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960928272497005

نُوآ۰۰۸ به میزبانی و پشتیبانی بستر نوآوری جمعی پادپُرس برگزار می‌شود؛

میزگرد مجازی با رویکرد تفکر نقادانه درباره ی وضعیت تکنولوژی در ایران

کد: 13960928272497005

https://goo.gl/QYkg6b

، تهران , (اخبار رسمی): میزگرد مجازی نُوآ۰۰۸، درباره‌ی وضعیت تکنولوژی در ایران از ۸ تا ۱۴ دی‌ماه ۱۳۹۶به میزبانی وبسایت پادپرس برگزار خواهد شد تا فعالان حوزه‌ی تکنولوژی از این فرصت بهره برده و به بیان دانش، تجربه‌ و دیدگاه‌هایشان بپردازند. هدف میزگرد، ایجاد بانک محتوای خوب فارسی در این زمینه در قالب یک فعالیت جمعی است.

میزگرد مجازی با رویکرد تفکر نقادانه درباره‌‌ی وضعیت تکنولوژی در ایران
میزگرد مجازی نُوآ۰۰۸ در نقد وضعیت تکنولوژی در ایران به میزبانی پلتفرم نوآوری جمعی پادپُرس

در میزگرد مجازی نُوآ۰۰۸ درباره‌ی وضعیت تکنولوژی در ایران گفتگو می‌کنیم؛ می‌پرسیم، تجربه و دانش‌مان را نشر می‌دهیم، وضعیت کنونی را نقد می‌کنیم و برای پیشرفت در تکنولوژی ایران ایده‌پردازی کنیم.

به گزارش روابط عمومی پادپُرس؛ سهیل ملازاده، مدیر ارتباطات پادپُرس با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: برای ارزش‌آفرینی موثر لازم است از وضعیت ایران در تولید تکنولوژی خبر داشته باشیم، این در حالی است که بسیاری از دانش و تجربیاتی که در اختیار اهل صنعت و فعالان حوزه‌ی تکنولوژی قرار دارد، در وب فارسی در دسترس نیست. هدفمان این است که در وهله‌ی اول چنین دانشی را در قالب یک منبع موثق جمع‌آوری و مستند کنیم. این اطلاعات در گوگل ایندکس می‌شود و بعد از میزگرد نیز در قالب گزارش‌های نوشتاری و تصویری جمع‌بندی و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی در زمینه‌ی ارزش‌های این میزگرد و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: با توجه به فضای خوبِ نوشتن در پادپُرس، اول از همه میزگرد تمرینی است برای نوشتن و فضایی در دسترس اهل قلم. ضمن آنکه رویداد مجازی است و افراد از هر جایی توانایی مشارکت در آن را دارند. کرسی یونسکوی دانشگاه صنعتی شریف از جمله حامیان اولیه این میزگرد هست و امیدواریم با کمک و همراهی ایشان و بعضی دانشگاه‌ها و موسسات دیگر تعاملات جالبی از مدل ذهن‌های مختلف راجع به موضوع «تکنولوژی» داشته باشیم. در ضمن، در این گفتگو، افراد فرصت تمرین بحث و استدلال، و یادگیری تفکر انتقادی را خواهند داشت.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: این حرکت جمعی، از ابتدا هم به شکل جمعی و توسط جامعه‌ی اهل حل مسئله‌ی پادپُرس در حال رقم خوردن است. موضوع از طرف جامعه‌ی کاربری پادپُرس انتخاب و رویداد نیز توسط خود ایشان در حال پیگیری و برگزاری است.

ایده‌ی میزگرد مجازی نُوآ ساده است: خیلی وقت‌ها، زمان و مکان اجازه نمی‌دهد دور هم جمع شویم و راجع به مسئله‌هایی که برایمان اهمیت دارند، تبادل نظر کنیم و تجربه و دانش‌مان را بروز دهیم. حتی اگر دور هم جمع شویم، نتیجه‌اش یک‌بار‌مصرف می‌شود و در دسترس خودمان و دیگران قرار نمی‌گیرد. برای همین، از تکنولوژی کمک گرفتیم و در فضای مجازی شرایط خوبی را برای گفتگوی نوشتاری آماده کردیم. با این کار، مرزهای فضا و زمان را پشت سرگذاشتیم و حالا می‌توانیم علاوه بر ارتقای مهارت‌های نوشتنمان، تجربه‌هایمان را هم مستند کنیم و در اختیار بقیه قرار بدهیم.

گفتنی است این دوره‌ی آموزشی به مدت یک هفته از ۸ تا ۱۴ دی ۱۳۹۶ پیگیری خواهد شد و علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره، می‌توانند به سایت میزگرد مجازی نُوآ۰۰۸ مراجعه و یا با شماره 09363168019 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پادپُرس

شبکه‌ی نوآوری پادپُرس، مجموعه‌ افرادی است علاقه‌مند به حل مسئله. ایشان در بستر پادپُرس، به طرح سوال و مسئله می‌پردازند؛ و با بیان تجربه و بروز دانش خود پای این مسائل در پیدا کردن راهکارهای جمعی برای آن شریک می‌شوند. شما هم اگر مایل بودید از خرد جمعی برای حل مسئله‌های فردی، مسئله‌های عام المنفعه، و یا مسائل موجود در شرکت‌ها و سازمان‌هایتان برخوردار باشید، به شبکه‌ی نوآوری پادپُرس بپیوندید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]