اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960602258877005

بهبود فضای گفتگو بین افراد علاقه‌مند به حل مسئله‌ی آب و ذی نفعان حوزه

برگزاری میزگرد مجازی «نُوآ۰۰۷ - نقش ما در دیرتر تموم شدن آب چیست؟»

کد: 13960602258877005

https://goo.gl/zDU1JE

، تهران , (اخبار رسمی): میزگرد مجازی نُوآ۰۰۷، با موضوع «نقش ما در دیرتر تموم شدن آب چیه؟» با حضور دانشجویان، متخصصان این حوزه، و افراد علاقه‌مند به حل مسئله در تاریخ ۲۵ تا ۳۱ شهریور در بستر نوآوری جمعی پادپُرس برگزار می‌شود. هدف از این میزگرد، بهبود فضای گفتگو راجع به مسئله‌ی مهم «آب» در اکوسیستم ایران است.

بهبود فضای گفتگو بین افراد علاقه‌مند به حل مسئله‌ی آب و ذی نفعان آن حوزه
میزگرد مجازی نُوآ۰۰۷: نقش من در دیرتر تمام شدن آب ایران چیه؟

ملازاده تاکید کرد: ما در استارتاپ جوان پادپُرس، باور داریم با همفکری و هم‌افزایی برای مسائل مهم، همچون مسئله‌ی آب، سریع‌تر می‌توانیم به راهکارهای موثر برسیم؛ برای همین فضای گفتگوی پادپُرس را ساختیم.

به گزارش روابط عمومی پادپُرس، فضای مجازی مختص نوآوری‌ها و اختراعات؛ میزگرد مجازی نُوآ۰۰۷ راجع به آب با همکاری کرسی یونسکوی دانشگاه صنعتی شریف و با حضور  طراحان، متخصصان حوزه‌ی آب، افراد علاقه‌مند به حل مسئله و علاقه‌مندان به ارزش‌آفرینی با میزبانی پادپُرس در تاریخ ۲۵ تا ۳۱ شهریور توسط این شرکت برگزار می‌شود.

سهیل ملازاده مدیر ارتباطات پادپُرس، هدف از برگزاری این دوره را بهبود فضای گفتگو راجع به مسئله‌ی آب در ایران عنوان کرد و گفت: ما در استارتاپ جوان پادپُرس، باور داریم با همفکری و هم‌افزایی راجع به مسئله‌های مهمی، همچون مسئله‌ی آب، سریع‌تر می‌توانیم به راهکارهای موثر برسیم. به همین منظور، بستر نوآوری جمعی پادپُرس را آماده کردیم و به دنبال آن هستیم تا با ایجاد امکانات مناسب در راستای ارتقا کیفی گفتگو بین فعالان محیط زیست و متخصصان صنعت حوزه‌ی آب و همین طور دانشجویان و علاقه‌مندان به ارزش آفرینی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

ارزش میزگردهای مجازی نُوآ

ملازاده درباره زمینه‌ها و نتایج این میزگرد مجازی افزود: هدف کلی از رویدادهای نوآوری جمعی، افزایش آگاهی و حساسیت دانشجویان به عنوان نقش‌آفرینان اصلی، در رابطه با مسئله‌‌های مهم اکوسیستم ایران، افزایش همکاری‌های بین رشته‌ای در میان دانشجویان دانشگاه‌های مختلف راجع به این موضوع‌ها، و همین طور توانمندسازی ایشان در زمینه‌ی تفکر انتقادی است. تا کنون رویدادهای مشابهی در زمینه‌های «هدررفت غذا»، «مستندسازی تجربه‌ها»، «آلودگی هوا»، و «سطح مطالعه» به میزبانی پادپُرس برگزار شده که دانش و تجربه‌ی به اشتراک گذاشته شده در این رویدادها، در سایت نوآوری جمعی پادپُرس مستند شده و در دسترس افراد علاقه‌مند قرار دارد.

وی شرکت‌کننده‌های تایید شده در میزگرد مجازی «نُوآ۰۰۷» راجع به موضوع آب را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: «رویداد مجازی است و بدون مرز. پیشتر بعضی دانشگاه‌های ایران و ایرانیان مقیم خارج از این رویدادها استقبال کرده‌اند و در رویداد اخیر، با بهبود فرایندها و یادگیری‌هایی که در زمینه‌ی ایجاد فضای گفتگو در پادپُرس داشتیم، انتظار داریم تعاملات جالبی از مدل ذهنی‌های مختلف راجع به صنعت آب داشته باشیم. در ضمن با توجه به حضور اساتید و متخصصان، افراد می‌توانند از هم استدلال و تفکر نقادانه بیاموزند. ضمن آنکه محتوای به اشتراک گذاشته شده در نهایت به صورت آزاد در دسترس تمام افراد قرار خواهد گرفت تا ایشان در صورت لزوم از آن برای ایجاد بهبود در صنعت کتاب بهره ببرند.»

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: شمارش رویدادهای نُوآ را از عدد ۰۰۱ آغاز کردیم و تا ۹۹۹ ادامه‌ خواهیم داد. در این رویدادهای جمعی، میزبان یک میزگرد مجازی راجع به یکی از دغدغه‌های پرمخاطبِ پادپُرس می‌شویم و تلاش می‌کنیم مخاطبان و ذی‌نفعان مرتبط با موضوع را به میزگرد دعوت ‌کنیم.

گفتنی است این میزگرد مجازی به مدت یک هفته از ۲۵ تا ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ پیگیری خواهد شد و علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد، می‌توانند به سایت https//nova007.padpors.com مراجعه و یا با شماره 09363168019 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پادپُرس

شبکه‌ی نوآوری پادپُرس، مجموعه‌ افرادی است علاقه‌مند به حل مسئله. ایشان در بستر پادپُرس، به طرح سوال و مسئله می‌پردازند؛ و با بیان تجربه و بروز دانش خود پای این مسائل در پیدا کردن راهکارهای جمعی برای آن شریک می‌شوند. شما هم اگر مایل بودید از خرد جمعی برای حل مسئله‌های فردی، مسئله‌های عام المنفعه، و یا مسائل موجود در شرکت‌ها و سازمان‌هایتان برخوردار باشید، به شبکه‌ی نوآوری پادپُرس بپیوندید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | محیط زیست