اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960902269157005

کمک گرفتن از دغدغه و تجربه‌ی دیگران، به عنوان راهکاری برای نویسنده‌‌ها و بلاگرها

پادپُرس برای نوشتن مقاله‌‌های تحلیلی و پست‌های بلاگ بهتر

کد: 13960902269157005

https://goo.gl/gQzEr9

، تهران , (اخبار رسمی): برای نویسنده‌‌ها، وبلاگ نویس‌ها، روزنامه‌نگارها و همه‌ی کسانی که به نویسندگی علاقه دارند، اولین مسئله انتخاب موضوع کتاب یا نوشته‌ای هست که می‌خواهند درباره‌ی آن بنویسند. در این یادداشت، می‌خواهیم راهکاری برای این مسئله ارائه دهیم که هم نفع نویسنده و هم نفع مخاطب را در نظر گرفته است.

استفاده از پادپُرس برای نوشتن مقاله‌‌های تحلیلی و پست‌های بلاگ بهتر
بستر نوآوری جمعی پادپُرس، مکانی برای گفتگوی متمدن با رویکرد تفکر نقادانه راجع به مسئله‌های دنیا

در پادپُرس شما یک سبک از نوشتن تعاملی را تجربه خواهید کرد؛ صفحه‌ی خالی، تنها با یک پرسش شروع به پر شدن می‌کند، آن هم نه به تنهایی توسط شما؛ بلکه با جمعی از افراد که دغدغه‌های مشترکی مثل شما دارند.

کجا و چطور ایده‌هایی برای نوشتن پست بلاگ بعدی پیدا کنم؟

 

تا حالا شده است که بخواهید نوشتن کتاب یا یک پست بلاگ یا یک موضوع ساده را شروع کنید؛ ولی مطمئن نباشید که بهتر است از کجا شروع کنید؟ صفحه‌ی کاغذ و یا مانیتور در قالب یک طرح سفید به شما زل بزند، بدون اینکه مسیر را نشانتان دهد؟ بنویسید، پاک کنید و مچاله کنید، و در انتها همچنان یک صفحه‌ی سفید بدون طرح جلویتان باشد؟

در این یادداشت می‌خواهیم مسیری را برایتان معرفی کنیم که نوشتن را برایتان هک می‌کند، و به ذهن شما بال و پر اضافی می‌دهد؛ به کمک بستر نوآوری جمعی پادپُرس.

پادپرس یک بستر مجازی است که علاقه‌مندان به حل مسئله می‌توانند در آن باهم به تبادل ذهنیات ایشان بپردازند، با هم ارتباط داشته باشند و راجع به مسائل مختلف بحث و گفتگو کنند. در این بستر، افراد با روحیات و طرز فکر متفاوت حضور دارند؛ مثلا افرادی با ذهن کنجکاو پرسش‌هایشان را مطرح می‌کنند، دیگران در قالب به اشتراک گذاری نقد و تجربه هایشان به مراحل تکامل آن پرسش و تبدیل آن به یک پرسش بهتر کمک می‌کنند، کسانی هم که روحیه‌ی ایده‌پردازی و اجرا دارند برای پیدا کردن راهکار دست به قلم و یا دست به عمل می‌شوند.

در پادپُرس شما یک نوع نوشتن تعاملی را تجربه خواهید کرد. صفحه‌ی خالی کاغذ، تنها با یک پرسش می‌تواند شروع به پر شدن کند، آن هم نه به تنهایی توسط شما؛ بلکه با همراهی جمعی از افراد که دغدغه‌های مشترکی مثل شما و روحیاتی مکمل شما دارند.

در این بستر دیگر نیازی نیست خودتان نوشته‌هایتان را نقد و مچاله کنید؛ بلکه می‌توانید آن را به جمع منتقدانی بسپارید که می‌خواهند کمک کنند تا به طرح موضوع جامع‌تری برسید.

در این فضا، افراد تجربه‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند و مستند می‌کنند تا دیگران مجبور نباشند مسیر یک بار رفته را تکرار کنند.

در این پلت‌فرم، برای مسئله‌های بهتر می‌توانید از سمت متخصصان حاضر، حتی تحلیل‌های عمیق هم به دست بیاورید! کافی است در طرح موضوع‌هایتان دقت بیشتر به خرج دهید.

چه بسا روزی که خروجی پادپُرس به کتاب‌هایی از تجربیات و ذهنیات هر کدام از ما تبدیل شود؛ مشابه اتفاقی که برای خروجی میزگرد مجازی نوآ۰۰۶ در نقد کتاب و کتابخوانی افتاد و تولد میکروکتاب «مطالعه، سرِ خط».

چگونه از پادپُرس برای پیدا کردن ایده‌هایی برای بلاگ نویسی کمک بگیرم؟

سایت نوآوری جمعی پادپُرس را باز کنید و در آن ثبت نام کنید. مجموعه‌ای از پرسش‌ها و مسئله‌ها را خواهید دید که در دسته‌بندی‌های مختلف قرار گرفته‌اند، کسب و کار، علوم مهندسی، بهداشت و سلامت، علوم انسانی، سبک زندگی و... . موضوعات متنوع و مختلفی می‌توانید در این سایت پیدا کنید، موضوعاتی که هر کدام از دانش، تجربه، و مدل ذهنی افراد جامعه ناشی شده‌اند. خود شما هم می‌توانید  موضوعی که در ذهن دارید را در قالب یک مسئله یا پرسش طرح کنید و اجازه بدهید دیگران در تکامل آن همراه شوند. طوری که در انتها کتاب یا پست بلاگی شکل گرفته از تجربه‌های دیگران برایتان به جا مانده باشد.

قدم بعدی‌تان چیست؟ چه موقع مدل ذهنی خودتان را با جامعه‌ی حاضر در پادپُرس همراه می‌کنید؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پادپُرس

شبکه‌ی نوآوری پادپُرس، مجموعه‌ افرادی است علاقه‌مند به حل مسئله. ایشان در بستر پادپُرس، به طرح سوال و مسئله می‌پردازند؛ و با بیان تجربه و بروز دانش خود پای این مسائل در پیدا کردن راهکارهای جمعی برای آن شریک می‌شوند. شما هم اگر مایل بودید از خرد جمعی برای حل مسئله‌های فردی، مسئله‌های عام المنفعه، و یا مسائل موجود در شرکت‌ها و سازمان‌هایتان برخوردار باشید، به شبکه‌ی نوآوری پادپُرس بپیوندید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]