اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960505255707251

نرم‌افزار خزانه‌داری چیست؟

کد: 13960505255707251

https://goo.gl/gs4zLo

، تهران , (اخبار رسمی): در ابتدا باید بدانیم که خزانه چیست و ثبت‌های حسابداری خزانه‌داری در گزارش‌های بنگاه‌های اقتصادی و معاملات چقدر نقش دارد؟

نرم افزار خزانه داری چیست؟ – ثبت های حسابداری خزانه داری | آرین سیستم

سیستم خزانه‌داری آرین سیستم دارای قسمت عملیات چک و دریافت و پرداخت است. می‌توان خزانه‌داری در حسابداری را شامل اسناد و ثبت حساب دریافتی و پرداختی و تهیه گزارش‌های لازم تعریف کرد.

 آیا می‌دانید اطلاعات دریافت و پرداخت‌های شرکت در سیستم خزانه‌داری جمع‌آوری و محاسبه می‌شود؟

 

خزانه‌داری در حسابداری چیست؟

اسناد دریافتی و پرداختی و موجودی نقد بخشی از دارایی در هر بنگاه اقتصادی است. از آن جا که در نرم‌افزار حسابداری عملیات مالی ثبت می‌شود باید اعتراف کرد خزانه‌داری یکی از بخش‌های مهم در عملیات حسابداری است، بنابراین انواع برنامه حسابداری از جمله سیستم خزانه‌داری آرین سیستم دارای قسمت عملیات چک و دریافت و پرداخت است. می‌توان خزانه‌داری در حسابداری را شامل اسناد و ثبت حساب دریافتی و پرداختی و تهیه گزارش‌های لازم تعریف کرد.

 

قسمت‌های مختلف نرم‌افزار خزانه‌داری

بعد از پاسخ به این‌که نرم‌افزار خزانه‌داری چیست، حالا نوبت به این می‌رسد که بدانیم حسابدار خزانه در جدول ثبت‌های حسابداری خزانه‌داری با توجه به اهمیت نگهداری و کنترل، تمام اطلاعات اسناد دریافتی، پرداختی و چک و … را در چه قسمت‌هایی ثبت می‌کند؟

  • قسمت دریافت وجه
  • قسمت پرداخت وجه
  • قسمت عملیات چک پرداختی
  • قسمت عملیات چک دریافتی

 

آیا می‌دانید وظایف خزانه‌دار شرکت چیست؟

وظایف خزانه‌داری در موسسات و شرکت‌ها با توجه به دیدگاه مدیران ارشد و استاندارد در‌ نظر گرفته‌شده برای نیازسنجی واحد خزانه‌داری ممکن است تغییر کند ولی معمولاً حد اختیارات و وظایف خزانه‌دار شرکت به شرح زیر است:

  • کنترل و نگهداری حساب‌های بانکی شرکت
  • نگهداری اسناد و امور بایگانی اداری و مالی
  • صدور و دریافت اسناد دریافتی و پرداختی
  • ثبت اسناد حسابداری خزانه‌داری
  • جمع‌آوری و نگهداری سایر وجوه نقد، اوراق بهادار و تنخواه گردان
  • رفع مشکل مغایرات حساب بانکی
  • پیگیری مراحل ضمانت‌نامه‌های بانکی و اعتبارات

 

خرید نرم‌افزار دریافت و پرداخت آرین سیستم

کنترل ورود و خروج پول و گردش حساب‌های سازمان اصلی کار حسابداری است که به عهده واحد مالی است که به اصطلاح خزانه‌داری نامیده می‌شود. به دلیل اینکه واحد خزانه‌داری با اعداد و اسناد حسابداری و چک و… سر و کار دارد، پس اشتباه و خطای محاسباتی غیرقابل پیشگیری است. اما مکانیزه‌کردن واحد خزانه‌داری اشتباهات فردی و محاسباتی را به طور قابل چشمگیری کاهش می‌دهد؛ بر حسب این نیاز نرم‌افزار دریافت و پرداخت وارد بازار شد.

نرم‌افزار خزانه‌داری آرین سیستم از جمله نرم‌افزارهای یکپارچه و فرایندمحور است که مدیریت کامل خزانه‌داری را امکان‌پذیر می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار ERP آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم در سال 1383 توسط جمعی از متخصصین و نخبگان تحلیل نرم افزار و حسابداری با شعار | انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار آرین سیستم | فعالیت خود را آغاز کرد. گروه آرین توانست با هدف همگام سازی و تولید نرم افزار مدیریت یکپارچه ، بسیاری از سایت های نرم افزار موجود در بازار را بررسی و تحلیل کند و نیاز مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و اقدام به تولید نرم افزار حسابداری آرین سیستم کند. پشتکار و دقت تا حدی بود که شرکت آرین سیستم توانسته است با گذشت کمتر از دو دهه از فعالیت خود ، گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات و مشاوره نرم افزار در حوزه نرم افزار اتوماسیون اداری و حسابداری بردارد. گروه آرین در سال های اخیر با بکارگیری آخرین دست آوردهای فناوری اطلاعات و با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی در زمینه اجرا و پشتیبانی شبکه نیز توانسته است نسبت به رقبای خود سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]