اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960508255867251

برای خرید نرم افزار دریافت و پرداخت مناسب چه فاکتورهایی مهم هستند؟

کد: 13960508255867251

https://goo.gl/E9hXjj

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از دغدغه‌های اصلی در سازمان رسیدگی و کنترل اطلاعات مربوط به اسناد و فعالیت های دریافت و پرداخت سازمان مانند وجوه نقد ، حواله های بانکی ، چک ، اطلاعیه های واریز و برداشت و پرداخت های الکترونیکی است که با نرم افزار دریافت و پرداخت به راحتی انجام پذیر است.

برای خرید نرم افزار دریافت و پرداخت مناسب چه فاکتورهایی مهم می باشند؟ | آرین سیستم

برای خرید نرم افزار دریافت و پرداخت مناسب و اینکه در خرید سیستم خزانه داری کدام فاکتورها حائز اهمیت می باشند بطور کامل در این مطلب شرح داده شده است

به گزارش آرین سیستم، به دلیل گستردگی و اهمیت این فرایندها، استفاده از سیستم و نرم افزار دریافت و پرداخت و حسابداری خزانه داری تأثیر بسیاری بر کارایی سازمان خواهد داشت.

 

نرم افزار خزانه داری چیست؟

در این قسمت از مقاله به تعریف خزانه داری می پردازیم. امروزه گسترش سازمان‌ها باعث افزایش پیچیدگی در انجام فعالیت‌های سازمان‌ها شده است که فقط از عهده یک نرم افزارچک و بانک جامع و کامل برخواهد آمد. کنترل و بررسی اطلاعات مربوط به حسابداری چک‌های دریافتی از مشتریان، تهیه نمونه رسید چک و چاپ چک، ثبت حسابداری چک برگشتی، تهیه فرم رسید دریافت وجه و بسیاری از فعالیت‌های مربوط به دریافت و پرداخت شرکت توسط نرم افزار مدیریت چک و خزانه داری انجام می شود. نرم افزار دریافت و پرداخت قابلیت و ویژگی‌های بسیاری در سازمان ایجاد می کند که در بخش‌های بعد به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

ویژگی‌های نرم افزار دریافت و پرداخت 

نرم افزار دریافت و پرداخت یا همان نرم افزار صندوق دارای امکانات و قابلیت‌های بسیاری است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

بررسی و مدیریت چک‌های سازمان و سایر اوراق بهادار
تهیه، تنظیم و اصلاح چک‌های مورد درخواست
تعیین وضعیت چک‌های سازمان مانند چک‌های وصول شده، چک‌های وصول نشده و چک‌های برگشتی
مشخص کردن چک‌های سازمان که موعد پرداخت آن‌ها فرا رسیده است
ارائه گزارش از میزان موجودی صندوق
قابلیت استفاده از  چاپ در نرم افزار چک و بانک
ارائه گزارش از نحوه عملکرد کاربران سیستم
تهیه و چاپ نمونه رسید دریافت وجه
قابلیت اعمال تغییرات مورد نیاز در سیستم

نکات مهم برای خرید نرم افزار دریافت و پرداخت

 در این بخش از مقاله نکات مهمی که هنگام خرید این نرم افزار باید رعایت شود را بیان خواهیم کرد.

امکان تعریف کاربران سیستم به صورت نا محدود : امروزه بسیاری از سازمان‌ها دارای کارمندان بسیار زیادی هستند و روز به روز نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می شود. هنگام خرید یک نرم افزار دریافت و پرداخت باید به این نکته توجه کرد که این سیستم قابلیت تعریف کاربران به میزان نامحدود را داشته باشد و بتوان سطوح دسترسی مختلف را برای کاربران تعریف کرد.
یکپارچگی بالای نرم افزار : امروزه یکی از دلایل مهم برای خرید نرم افزارهای سازمانی ایجاد یکپارچگی و ارتباط در بخش‌های مختلف سازمان است. هنگام خرید نرم افزار خزانه داری توجه به این نکته ضروری است که این سیستم قابلیت ارتباط با بخش‌های مختلف سازمان را داشته باشد.
استفاده از یک پایگاه داده برای مدیریت اطلاعات سازمان : امروزه بسیاری از سازندگان نرم افزارهای سازمانی به دنبال کاهش تعداد پایگاه داده‌ها هستند. استفاده از یک پایگاه داده به جای چندین پایگاه داده باعث ایجاد یکپارچگی و انسجام اطلاعات سازمان شده و از تکرار داده‌ها جلوگیری می کند. در نتیجه توجه به این نکته هنگام خرید نرم افزار بسیار ضروری و مهم است.
تحت وب بودن نرم افزار : دسترسی به اطلاعات به صورت آنلاین و تحت وب از ویژگی‌های جدیدی است که اهمیت بسیاری دارد. این قابلیت امکان مدیریت اطلاعات سازمان در هر ساعت از شبانه روز و از هر مکانی را به کاربر می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار ERP آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم در سال 1383 توسط جمعی از متخصصین و نخبگان تحلیل نرم افزار و حسابداری با شعار | انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار آرین سیستم | فعالیت خود را آغاز کرد. گروه آرین توانست با هدف همگام سازی و تولید نرم افزار مدیریت یکپارچه ، بسیاری از سایت های نرم افزار موجود در بازار را بررسی و تحلیل کند و نیاز مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و اقدام به تولید نرم افزار حسابداری آرین سیستم کند. پشتکار و دقت تا حدی بود که شرکت آرین سیستم توانسته است با گذشت کمتر از دو دهه از فعالیت خود ، گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات و مشاوره نرم افزار در حوزه نرم افزار اتوماسیون اداری و حسابداری بردارد. گروه آرین در سال های اخیر با بکارگیری آخرین دست آوردهای فناوری اطلاعات و با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی در زمینه اجرا و پشتیبانی شبکه نیز توانسته است نسبت به رقبای خود سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]