اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960510256057458

معرفی پلتفرم پشتیبانی آنلاین مشتریان رایچت

کد: 13960510256057458

https://goo.gl/NQyttE

، تبریز , (اخبار رسمی): با پلتفرم پشتیبانی آنلاین رایچت، کاربران آنلاین سایتتان را مشاهده کنید، ببینید کاربران در سایتتان چه کار می‌کنند و نسبت به رفتار کاربران، به آنها پیام‌های هوشمند بفرستید و یا به صورت مستقیم گفتگویی را با آنها آغاز کنید.

معرفی پلتفرم پشتیبانی آنلاین مشتریان
رایچت

پلتفرم گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان که شما میتوانید با نصب این افزونه بصورت مستقیم با بازدیدکنندگان وب سایتتون گفتگو ( چت ) بکنید . کاربران آنلاین رو مشاهده کنید ،

به گزارش رایچت، شما می‌توانید در پنل گفتگوی پلتفرم پشتیبانی آنلاین رایچت، به همراه هم تیمی‌هایتان پشتیبانی کنید و بصورت تیمی بفروشید، گفتگوی خودتان را انتقال دهید و یک تجربه پشتیبانی عالی به مشتریانتان ارائه دهید.

 

امکان اتصال به تلگرام:

در صورتی که به کامپیوتر شخصی‌تان دسترسی ندارید می‌توانید به راحتی رایچت را به تلگرام خودتان متصل کنید و با کاربرانتان بصورت ۲۴ ساعته گفتگو کنید. حتی امکان مشاهده تاریخچه مکالمات و انتقال نیز در تلگرام وجود دارد.

 

هوشمند سازی و ارسال پیام خودکار:

می توانید به کاربرانی که در سایت شما هستند نسبت به رفتارشان و عملیاتی که در سایت انجام می دهند پیام‌های خودکار در صفحه‌های مختلف وب سایتتان تعریف کنید. این کار باعث می‌شود کاربران به صورت خودجوش با شما سر صحبت را باز کنند که در آخر منجر به فروش شما خواهد شد.

 

بعضی از دیگر امکانات پلتفرم پشتیبانی آنلاین:

  • ابزارک گفتگو را نسبت به سایتتان شخصی سازی کنید:  اعم از تغییر رنگ، آیکون، تمامی متن‌ها و موقعیت ابزارک
  • گفتگوی آنلاین لحظه ای: قبل از اینکه کاربر متن را ارسال کنید می‌توانید آن را مشاهده کنید.
  • آرشیو مکالمات: تمامی مکالمات انجام شده در قسمت مدیریت بایگانی شده اند.
  • مشاهده اطلاعات کاربران:  ا‌عم از  تصویر، ایمیل، موقعیت (شهر و استان)، تعداد بازدید، مدت زمان مشاهده سایت، مرورگر، نسخه مرورگر، سیستم عامل، استفاده از موبایل و صفحه جاری کاربر
  • آمار و گزارشات: جزیئات عملکرد کانال‌ها و اپراتور‌هایتان را روزانه بررسی کنید و کیفیت سرویس و فروش خود را ارتقاء دهید. همیشه رو به رشد باشید.
  • پاسخ‌های آماده: ممکن است در طول روز و ماه یک جمله را برای هزاران کاربر تکرار کنید. می‌توانید این جملات را از قبل در رایچت وارد کنید تا نیازی به تایپ دوباره نباشد.
  • پیام‌های رمزنگاری شده: تمای پیام‌های ارسالی و دریافتی از طریق ابزارک و یا اپلیکیشن تحت وب رایچت کاملا بصورت رمزنگاری شده هستند.

 

استفاده از رایچت:

روش اول: استفاده از کد رایچت

۱ - در سایت رایچت به نشانی raychat.io ثبت نام کنید و کد ابزارک را دریافت کنید.

۲ -  کد دریافت شده را قبل از اتمام تگ  <head>  قرار دهید.

 

روش دوم: استفاده از افزونه وردپرس

۱ -  در سایت  رایچت به نشانی raychat.io ثبت نام کنید .

۲ -  وارد پنل مدیریت رایچت شوید و از قسمت تنظیمات کانال ایجاد شده، توکن ( Token ) را کپی کنید.

۳ - از قسمت افزونه‌ها (plugins) در پنل وردپرس “رایچت”  را جستجو کنید و نصب کنید.

۴ - در هنگام نصب، توکن ( token ) کپی شده در مرحله ۲ را وارد (paste) کنید.

 

علاقه‌مندان به استفاده از رایچت می‌توانند ۱۴ روز به رایگان از تمامی امکانات آن استفاده کنند و در صورت رضایت، استفاده از پکیج رایگان را با امکانات محدودتر ادامه دهند و یا برای استفاده از امکانات بیشتر، پکیج‌های حرفه‌ای یا تجاری را انتخاب و خریداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایچت

رایچت سریعترین روش برای پشتیبانی ، کارآمدترین سیستم برای فروش هدف رایچت کمک به رشد کسب و کارها با ایجاد یک رابطه خوب بوسیله مکالمه مستقیم و بدون واسطه مشتریان با شرکت شماست . مشتریان راضی تر و فروش بیشتر شرکت شما از اولویت های ماست . رایچت در بستر یک پلتفرم و کاملا واکنشگرا طراحی شده که میتونید از طریق کامپیوتر شخصی ، موبایل و یا با تبلت خودتون در هر کجا که خواستید ازش استفاده کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]