اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980819420287458

رفع فیلتر رایچت دائمی شد:

ادامه کار پلتفرم پشتیبانی آنلاین رایچت با قدرتی فراتر از قبل

کد: 13980819420287458

http://bit.ly/2NVmd17

، تبریز , (اخبار رسمی): رایچت، نرم افزار خدمات‌رسانی پشتیبانی آنلاین کسب و کارها از طریق چت که به تازگی فیلترینگ 2 ساعته‌ی آن باعث اختلال گسترده در خدمات کسب‌وکارها به مشتریان خود شده بود، به صورت دائمی رفع دائمی فیلتر شده و اکنون خود را متعهدتر از قبل، به ارائه خدماتی برجسته به مشتریان خود می‌داند.

  ادامه کار پلتفرم پشتیبانی آنلاین رایچت با قدرتی فراتر از قبل
رفع فیلتر رایچت

رایچت به صورت دائمی رفع فیلتر شده و اکنون خود را متعهدتر از قبل، به ارائه خدماتی برجسته به مشتریان خود می‌داند

رایچت، نرم افزار خدمات‌رسانی پشتیبانی آنلاین کسب و کارها از طریق چت که به تازگی فیلترینگ 2 ساعته‌ی آن باعث اختلال گسترده در خدمات کسب‌وکارها به مشتریان خود شده بود، به صورت دائمی رفع فیلتر شده و اکنون خود را متعهدتر از قبل، به ارائه خدماتی برجسته به مشتریان خود می‌داند.

به گزارش رایچت، این پلتفرم در تاریخ ۶ آبان ۹۸ به صورت ناگهانی به دستور مراجع قضایی فیلتر و خیلی سریع و با پیگیری مدیران این مجموعه و شفاف‌سازی در مورد عملکرد آن به مقامات مسئول، بعد از دو ساعت موقتا رفع فیلتر شد.

این اتفاق در حالی روی داد که قریب به 6 هزار کسب‌وکار ایرانی از خدمات این استارتاپ ایرانی و بومی استفاده کرده و رایچت را به عنوان بستر فعال ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین خود می‌دانند. فیلترینگ کوتاه‌مدت رایچت باعث شد 12 هزار مکالمه آنلاین کسب‌و‌کارها از بین برود.

قادر صادقی، هم بنیانگذار رایچت در خصوص این اتفاق گفت: «این اتفاق اگر چه برای ما غیرمنتظره بود اما با تمام توان خود سعی کردیم بتوانیم این مشکل را هر چه سریع‌تر رفع کرده و خوشبختانه موفق شدیم طی دو ساعت رفع فیلتر موقت را دریافت کنیم.»

اگرچه مشکل فیلترینگ خوشبختانه در کمترین زمان حل شد اما عواقب آن همچنان گریبان‌گیر رایچت و برخی مشتریانی از رایچت است که در این مدت، از سیستم تبلیغات آنلاین گوگل (Google AdWords) برای افزایش بازدید سایت خود استفاده می‌کردند و دلیل آن هم تغییر دامنه‌ی رایچت به یک دامنه‌ی جدید بود که برای گوگل ناشناخته بوده و گوگل آن را به عنوان نرم‌افزار ناشناس بر روی این‌گونه سایت‌ها شناسایی کرده بود.

صادقی، رایچت را مسئول و پاسخگوی تمامی اتفاقات پیش‌آمده دانست و اظهار داشت: «رایچت، پلتفرم ارائه‌ی خدمات بی‌وقفه‌ی سایت‌ها به مشتریانشان است. ولی به واسطه‌ی این اتفاقات، برای بازه‌ای هرچند کوتاه نتوانستیم به رسالتمان عمل کنیم. ما از توقف دو ساعته‌ی خدماتمان و همچنین ایجاد مشکل برای تبلیغات آنلاین برخی دیگر از مشتریان عمیقا متاسفیم و مسئولیت تمام این اتفاقات با ماست و از بابت این مسائل از همه‌ی کسب‌وکارهای درگیر عذرخواهی می‌کنیم.»

وی در ادامه با تشکر از تمامی کسب و کارهایی که در این زمان علی‌رغم مشکلاتی که برای‌شان پیش آمد، همراه رایچت بودند، افزود: «این حمایت نقطه‌ی عطفی در کار رایچت در 3 سال گذشته بوده که مسئولیت ما را برای ارائه‌ی خدماتی در سطح بسیار بالاتر دوچندان کرده است. در واقع حتی شاهد بودیم که نه تنها بسیاری از کاربران از سامانه‌ی ما به سامانه‌های مشابه خارجی کوچ نکردند، بلکه حتی شاهد بودیم که برخی برای حمایت از یک استارتاپ ایرانی در رقابت با مشابه خارجی، به جمع کاربران ما پیوستند.

صادقی در ادامه با اشاره به رفع فیلتر دائمی رایچت گفت: «ما در رایچت همواره در تلاش بوده‌ایم با تبعیت از قانون، محصولی ارائه دهیم که در بازار رقابتی امروز پاسخگوی نیاز همه مشتریان باشد. در همین راستا این قول را می‌دهیم که با حفظ قابلیت اطمینان بالا نسبت به عملکرد خود در همه‌ی زمان‌ها، قدرتمندتر از گذشته خدمات خود را ارائه دهیم.»

سامانه‌ی پشتیلانی آنلاین رایچت به آدرس Raychat.io، بستری برای گفتگوی آنلاین کسب وکارها است تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به پشتیبانی آنلاین کاربران سایت خود بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایچت

رایچت سریعترین روش برای پشتیبانی ، کارآمدترین سیستم برای فروش هدف رایچت کمک به رشد کسب و کارها با ایجاد یک رابطه خوب بوسیله مکالمه مستقیم و بدون واسطه مشتریان با شرکت شماست . مشتریان راضی تر و فروش بیشتر شرکت شما از اولویت های ماست . رایچت در بستر یک پلتفرم و کاملا واکنشگرا طراحی شده که میتونید از طریق کامپیوتر شخصی ، موبایل و یا با تبلت خودتون در هر کجا که خواستید ازش استفاده کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]