اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961217286627458

جشنواره نوروزی رایچت با همکاری تسکولو، کاموا، پی‌پینگ و دفترشما

کد: 13961217286627458

https://goo.gl/BXSLDP

، تبریز , (اخبار رسمی): جشنواره‌ی نوروزی (رایچت) با همکاری ۴ استارتاپ فعال در حوزه‌ی راه‌اندازی، مدیریت و پشتیبانی مشتریان کسب‌وکارهای آنلاین، برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند از این سرویس‌ها با تخفیف ویژه‌ی نوروزی استفاده کنند.

جشنواره نوروزی رایچت با همکاری تسکولو، کاموا، پی‌پینگ و دفترشما
جشنواره نوروزی رایچت با همکاری تسکولو، کاموا، پی‌پینگ و دفترشما

همکاری ۴ استارتاپ فعال در حوزه‌ی راه‌اندازی، مدیریت و پشتیبانی مشتریان کسب‌وکارهای آنلاین

و باز گرمای ملایم و فرح‌بخش روزهای آفتابی بهار در باغ و راغ و کشتزارها به سبزه و گل‌ها و درختان بشارت می‌دهد تا از خواب سنگین زمستان بیدار شوند و روح تازه به خود گیرند و آنگاه این نوای جانبخش را ساز بدارند.

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم‌های نو برای آینده است. آینده‌ای که همه امید دارند بهتر از گذشته باشد.

به پاس همراهی و اعتماد مشتریان، امسال به مناسبت عید نوروز تخفیف‌های ۵۰ درصدی برای همه‌ی پکیج‌های رایچت در نظر گرفته شده است. تا پایان سال ۹۶ هر یک از پکیج‌ها با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

حتی اگر موعد تمدید اکانت فرا نرسیده باشد کاربران می‌توانند اکانت خود را تمدید کنند. زمان و شارژ فعلی به پکیج جدید اضافه خواهد شد.

استارتاپ های فعال حوزه کسب وکار

و اما خبر خوب بعدی!

جشنواره‌ی نوروزی (رایچت) با همکاری ۴ استارتاپ فعال در حوزه‌ی راه‌اندازی، مدیریت و پشتیبانی مشتریان کسب‌وکارهای آنلاین، برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند از این سرویس‌ها هم با تخفیف ویژه‌ی نوروزی استفاده کنند!

اما چرا این سرویس‌ها؟

مجموعه‌ی این سرویس‌ها در کنار هم موقعیتی را در اختیار قرار می‌دهد که کسب‌وکار شخصی را راه‌اندازی و به بهترین شکل مدیریت کرد! از طرفی هر کدام به تنهایی کمک می‌کنند که بخشی از دغدغه‌های مربوط به مدیریت کسب‌‌وکار بر طرف شود.

کاموا:

کاموا، سرویس سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز اینترنتی است. کاموا کمک می‌کند هر شخصی با هر میزان دانش فنی و بدون نیاز به برنامه‌نویسی، فروشگاه اینترنتی یا وب‌سایت شخصی/شرکتی خود را در کمترین زمان راه‌اندازی کند.

تخفیف : تا ۳۰ درصد

پی‌پینگ:

پی‌پینگ یک سیستم پرداخت است و خدمات متنوعی را در حوزه‌ی مالی ارائه می‌دهد. با پی‌پینگ می‌توانید درگاه اختصاصی داشت و ساده‌تر از دوستان و حرفه‌ای‌تر از مشتریان پول دریافت کرد!

تخفیف : ٪۵۰

کد تخفیف : raychatpayping

تسکولو:

تسکولو نرم‌افزار مدیریت پروژه‌ی آنلاین برای شرکت‌ها است. با تسکولو می‌توانید به صورت تیمی روی پروژه‌ها کار کنید، به سادگی و زیبایی گزارش تهیه کنید و امنیت داده‌ها و سادگی را در کنار هم داشته باشید.

تخفیف: ۵۰٪

کد تخفیف: TKU97RAYCHAT

دفتر شما:

دفتر شما، خدمات ارتباطی در زمینه‌ی دفتر کار مجازی ارائه می‌کند. دفتر کار مجازی جایگزینی مدرن برای دفتر کار امروزی محسوب می‌شود. دیگر نیازی به خرید خط تلفن تهران و استخدام منشی نیست.  یک دفتر کار اجاره کنید، پورتال آنلاین دفترشما در پنج دقیقه خط تلفن تهران با کلیه امکانات ارتباطی یک دفترکار در تهران را در اختیار می‌گذارد و بدین ترتیب به راحتی می‌توان در بازار رقابت کرد.

تخفیف : از ۱۳ تا ۲۲٪ روی تمام پکیجهای تلفن گویا و منشی مجازی

کد تخفیف: karno

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایچت

رایچت سریعترین روش برای پشتیبانی ، کارآمدترین سیستم برای فروش هدف رایچت کمک به رشد کسب و کارها با ایجاد یک رابطه خوب بوسیله مکالمه مستقیم و بدون واسطه مشتریان با شرکت شماست . مشتریان راضی تر و فروش بیشتر شرکت شما از اولویت های ماست . رایچت در بستر یک پلتفرم و کاملا واکنشگرا طراحی شده که میتونید از طریق کامپیوتر شخصی ، موبایل و یا با تبلت خودتون در هر کجا که خواستید ازش استفاده کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]