اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000728548737458

بروزرسانی‌های رایچت در 14 مهر ۱۴۰۰:

داشبورد جدید (بتا) به حالت تست و برای دریافت بازخورد کاربران منتشر شد

کد: 14000728548737458

https://bit.ly/3nq7s8v

، تبریز , (اخبار رسمی): در آخرین بروزرسانی رایچت که در 14 مهر 1400 اطلاع‌رسانی شد، برخی مشکلات گزارش شده برطرف و داشبورد جدید (بتا) به حالت تست و به منظور دریافت بازخورد کاربران منتشر گردید.

داشبورد جدید (بتا) به حالت تست و برای دریافت بازخورد کاربران منتشر شد
داشبورد جدید (بتا) به حالت تست و برای دریافت بازخورد کاربران منتشر شد

داشبورد جدید (بتا) به حالت تست و به منظور دریافت بازخورد کاربران منتشر گردید

بزرگترین چالش‌ کسب و کارهای آنلاین جذب مشتری جدید، نگهداری و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار است. یکی از بهترین روش‌های ارتباط با مشتری، ارتباط مستقیم در لحظه مناسب است. رایچت یک پلتفرم گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان است که صاحبان کسب و کار می‌توانند از این طریق با بازدیدکنندگان وب‌سایت خود به راحتی گفتگوی آنلاین داشته باشند.

در شش ماهه‌ی اول امسال بیشترین میزان سرمایه‌گذاری رایچت برای افزایش امنیت سیستم و تغییر زیرساخت‌ها بوده است. هسته بک‌اند سیستم بازنویسی و هاردنینگ سرویس‌های اپلیکیشن و دیتابیس براساس بنچمارک‌های استاندارد انجام شده است. همچنین به جهت افزایش امنیت سیستم، فایروال‌ها روی دیتابیس و تمامی سرویس‌ها بروز شده‌اند.

لازم به ذکر است که تمامی تغییرات و بروزرسانی‌های رایچت به طور منظم اطلاع‌رسانی می‌شود. در آخرین بروزرسانی که در تاریخ ۱۴ مهر منتشر شده است، برخی مشکلات گزارش شده کاربران برطرف و داشبورد جدید (بتا) به حالت تست در دسترس قرار گرفته است.

کاربران رایچت می‌توانند از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی لینک نسخه بتا را دریافت و با استفاده از یوزر و پسورد پنل ادمین خود در رایچت وارد داشبورد جدید شوند. گفتنی است که این کار به جهت دریافت پیشنهادها و بازخوردهای ارزشمند کاربران انجام گرفته است.

سامانه‌ی پشتیلانی آنلاین رایچت به آدرس Raychat.io، بستری برای گفتگوی آنلاین کسب وکارهاست تا بتوانند با همراهی و پاسخ‌گویی به موقع، رضایت بازدیدکنندگان و میزان فروش خود را افزایش دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایچت

رایچت سریعترین روش برای پشتیبانی ، کارآمدترین سیستم برای فروش هدف رایچت کمک به رشد کسب و کارها با ایجاد یک رابطه خوب بوسیله مکالمه مستقیم و بدون واسطه مشتریان با شرکت شماست . مشتریان راضی تر و فروش بیشتر شرکت شما از اولویت های ماست . رایچت در بستر یک پلتفرم و کاملا واکنشگرا طراحی شده که میتونید از طریق کامپیوتر شخصی ، موبایل و یا با تبلت خودتون در هر کجا که خواستید ازش استفاده کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]