اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990727470607458

با تلاش تیم رایچت رخ داد

دستیابی به محبوب ترین سرویس چت آنلاین ایران

کد: 13990727470607458

https://bit.ly/31n79AV

، تبریز , (اخبار رسمی): فعالان ایرانی حوزه تکنولوژی های دیجیتال موفق شدند به محبوب ترین سرویس چت آنلاین ایران دست یابند.

دستیابی به محبوب ترین سرویس چت آنلاین ایران در رایچت
دستیابی به محبوب ترین سرویس چت آنلاین ایران

به گزارش روابط عمومی رایچت، قادر صادقی هم بنیانگذار این استارتاپ با اعلام این خبر گفت: محبوب ترین سرویس چت آنلاین ایران در ۳ سال نقطه عطفی بر فعالیت‌های نرم افزار به عنوان سرویس شرکت بود و امیدواریم با ادامه یافتن این روال، تاثیری هرچند کوچک بر ارتقای سطح پشتیبانی و ارتباط با مشتری کشور بگذاریم.

او به تشریح این دستاورد پرداخت و گفت: از از تابستان سال ۹۹ فرایندی ۴ ماهه را برای رساندن رتبه ۱۳ در بین رقبای خارجی و محبوب ترین سرویس چت در ایران آغاز شد که خوشبختانه پس از گذشت ۳ ماه این مهم رخ داد.

این مقام مسئول، به نقش رشد کسب و کارهای فناوری در بین سرویس های خارجی و اعتماد به سرویس های ایرانی اشاره و تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که ظرف مدت ۸ ماه،  جزو ۱۰ سرویس برتر چت آنلاین دنیا باشیم. قبلا کل بازار ایران را سرویس های خارجی پر کرده بودند که رایچت موفق شد با پیشی گرفتن از همه رقبای حارجی رتبه یک ارایه خدمات این حوزه شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت raychat.io مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایچت

رایچت سریعترین روش برای پشتیبانی ، کارآمدترین سیستم برای فروش هدف رایچت کمک به رشد کسب و کارها با ایجاد یک رابطه خوب بوسیله مکالمه مستقیم و بدون واسطه مشتریان با شرکت شماست . مشتریان راضی تر و فروش بیشتر شرکت شما از اولویت های ماست . رایچت در بستر یک پلتفرم و کاملا واکنشگرا طراحی شده که میتونید از طریق کامپیوتر شخصی ، موبایل و یا با تبلت خودتون در هر کجا که خواستید ازش استفاده کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]