اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980428386727458

رایچت در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد

کد: 13980428386727458

http://bit.ly/2So6gCF

، تبریز , (اخبار رسمی): رایچت به عنوان یک پلتفرم پشتیبانی آنلاین برای کسب و کار‌های مختلف، در الکامپ ۹۸ شرکت کرده است.

رایچت در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد
رایچت در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد

 با توجه به رقابت شدید کسب و کارها در فضای مجازی، جای خالی  پلتفرمی که افراد از طریق آن بتوانند با کاربران‌شان تعامل بهتری داشته باشند، کاملا حس می‌شود.

رایچت یک پلتفرم چت آنلاین است که درصدد پر کردن این جای خالی برآمده است. کسب و کار‌ها می‌توانند از طریق آن با کاربر خود تعامل بهتری ایجاد کنند و همچنین با استفاده از این پلتفرم می‌توانند مشتری بیشتری جذب کنند.

حدود ۴ هزار و ۳۰۰ کسب و کار از سرویس رایچت برای سایت خود استفاده می‌کنند.

از دستاورد‌های مهم این شرکت این است که امسال بیش از ۶۰٪ بازار رقیب‌های خارجی در ایران  و همچنین نزدیک به ۹۰٪  بازار سرویس‌های ایرانی را در حوزه چت در دست گرفته‌اند.

کارشناسان رایچت با هدف معرفی و ارائه خدمات خود به کسب و کار‌ها در الکامپ ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران حضور می‌یابند.  این نمایشگاه، که بزرگترین رویداد فناوری کشور است در تاریخ 27 تا 30 تیر ماه برگزار می‌شود.

قادر صادقی رئیس هیئت مدیره  و مدیر توسعه کسب و کار رایچت در خصوص برنامه‌های آتی این شرکت گفت: «رونمایی از نسخه جدید رایچت یکی از برنامه‌های آتی ما است.»

توسعه بازار خارج از ایران و در این راستا صادرات و ارائه خدمات چت آنلاین به زبان‌های عربی، انگلیسی و سایر زبان‌های خارجه از دستاورد‌های آینده این شرکت خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت raychat.io مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایچت

رایچت سریعترین روش برای پشتیبانی ، کارآمدترین سیستم برای فروش هدف رایچت کمک به رشد کسب و کارها با ایجاد یک رابطه خوب بوسیله مکالمه مستقیم و بدون واسطه مشتریان با شرکت شماست . مشتریان راضی تر و فروش بیشتر شرکت شما از اولویت های ماست . رایچت در بستر یک پلتفرم و کاملا واکنشگرا طراحی شده که میتونید از طریق کامپیوتر شخصی ، موبایل و یا با تبلت خودتون در هر کجا که خواستید ازش استفاده کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]