اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980218366397458

رایچت در اردیبهشت سال 1398

آپدیت جدید رایچت در سال ۹۸

کد: 13980218366397458

http://bit.ly/2H7oWSZ

، تبریز , (اخبار رسمی): چت آنلاین به‌عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند برای ارتباط با مشتریان است که با استفاده از آن می‌توان در کسب و کار خود بدون محدودیت زمانی و مکانی در تمامی ساعت‌های شبانه‌روز، در کنار مشتریان خود بود و آنها را به مشتریان دائمی کسب و کار خود تبدیل کرد.

آپدیت جدید رایچت در سال ۹۸
پشتیبانی آنلاین رایچت

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید ولی در حال حاضر وب‌سایت ندارید، در به‌روزرسانی جدید این امکان فراهم شده که حتی اگر وب‌سایت هم نداشته باشند، می‌توانند از رایچت استفاده کنند

در سال 1396 تیم رایچت کار خود را با ارائه پلتفرم گفتگوی آنلاین برای صاحبان کسب و کار آغاز کرد. گفتگوی آنلاین به‌عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند برای ارتباط با مشتریان است که با استفاده از آن می‌توان در کسب و کار خود بدون محدودیت زمانی و مکانی در تمامی ساعت‌های شبانه‌روز، در کنار مشتریان خود بود و آنها را به مشتریان دائمی کسب و کار خود تبدیل کرد. یکی از مهم‌ترین اهداف رایچت در طی این سال‌ها ارائه بهترین و به روزترین خدمات به رایچتی‌ها و پشتیبانی مشتریان است. در ادامه تغییرات جدید رایچت در اردیبهشت 98 بیان شده است:

دریافت شماره تماس و ایمیل قبل از شروع مکالمه:

جمع‌آوری دیتای مربوط به مشتریان برای یک کسب و کار بسیار مهم است چراکه می‌توان  براساس دیتا، استراتژی‌های جدیدی در راستای اهداف کسب و کار خود تدوین کرد. در به روزرسانی جدید این امکان فراهم شده که ‌تا زمانی که کاربر، اطلاعات مورد نظر (ایمیل یا شماره تلفن) را ثبت نکرده است، امکان مکالمه نخواهد داشت. این امکان هم در قسمت زمان‌های غیرکاری و هم در قسمت نصب و تنظیمات، یعنی تنظیمات عمومی اضافه شده است. با این امکان تازه پیش از شروع مکالمه، ایمیل یا شماره تماس از کاربر درخواست می‌شود.

 2. لینک اختصاصی برای ابزارک چت 

صاحبان کسب و کاری که در حال حاضر وب‌سایت ندارند نیز در به روزرسانی جدید این امکان برای‌شان فراهم شده که می‌توانند از رایچت استفاده کنند و لینک اختصاص داده شده را در شبکه‌های اجتماعی منتشر و با مشتریان خود گفتگو کنند.

3. امکان بی‌صدا کردن پیام‌های هوشمند

کاربرپسند بودن و احترام به سلایق، یکی از دیگر از اهداف  رایچت است. این به روزرسانی، این امکان را می‌دهد که بتوان صدای پیام‌های هوشمند را فعال یا غیرفعال کرد.

4- نمایش یا عدم نمایش ابزارک چت در موبایل

در به روزرسانی جدید این امکان فراهم شده که بتوان تصمیم گرفت آیا ابزارک چت برای کاربران موبایلیِ نمایش داده شود یا نه؟

5- ارسال پیام هوشمند فقط یک بار

پیش از این پیام هوشمند به گونه‌ای تنظیم شده بود که کاربر در هنگام بازدید از صفحات مختلف سایت، این پیام به‌صورت تکراری ارسال می‌شد و این تکرار تا زمانی که کاربر مکالمه را آغاز کند ادامه داشت. در به روزرسانی جدید این امکان فراهم شده است که با انتخاب آن می‌توان پیام‌ هوشمند مورد نظر خود را تنها یک بار برای هر بازدیدکننده ارسال کرد.

به روزرسانی‌های دیگر:

بهبود کلی سیستم و رفع برخی از مشکلات براساس گزارش‌های رسیده

امکان گزارش تحویل برای اپراتور‌های پشتیبانی: به این صورت که در اپلیکیشن تحت‌وب، ویندوز و مک این امکان فراهم شده که دو حالت «درحال ارسال» و «ارسال شد» را برای هر پیام می‌توان مشاهده کرد. علامت به مفهوم ارسال پیام به کاربر است.

در بخش پیام‌های آماده در اپلیکشن تحت وب، گزینه «اضافه کردن به همه اپراتور‌ها»  این امکان را فراهم می‌کند که وقتی پیام آماده اضافه می‌شود برای تمام اپراتورها این پیام آمده جدید در این بخش اضافه شود.

امکان بستن مکالمه بدون قبول کردن آن: در اپلیکیشن‌های تحت‌وب، ویندوز و مک، می‌توان پیش از پذیرفتن یک مکالمه، آن را از لیست حذف کرد.

و اما پایگاه‌دانش بخش جدید دیگری است که اضافه شده و در حال آماده‌سازی است. در این بخش، تلاش بر این است که تمامی ویژگی‌های رایچت و نحوه‌ی کار شرح داده شود و همچنین سوالات متداولی که رایچتی‌ها با بخش پشتیبانی در میان گذاشته‌اند با جزییات کامل پاسخ داده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با پشتیبانی آنلاین رایچت به آدرس www.raychat.io در ارتباط باشند، پیشنهاد و انتقادهای خود را برای آنها ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایچت

رایچت سریعترین روش برای پشتیبانی ، کارآمدترین سیستم برای فروش هدف رایچت کمک به رشد کسب و کارها با ایجاد یک رابطه خوب بوسیله مکالمه مستقیم و بدون واسطه مشتریان با شرکت شماست . مشتریان راضی تر و فروش بیشتر شرکت شما از اولویت های ماست . رایچت در بستر یک پلتفرم و کاملا واکنشگرا طراحی شده که میتونید از طریق کامپیوتر شخصی ، موبایل و یا با تبلت خودتون در هر کجا که خواستید ازش استفاده کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]