اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960518257077397

در سایت دو زبانه زبانگو فراهم شد

فرصت آشنایی با واژه‌های انگلیسی در حوزه کارآفرینی

کد: 13960518257077397

https://goo.gl/sXVUMV

، (اخبار رسمی): علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی می‌توانند با مطالعه مطالب مختلف دو زبانه در سایت زبانگو، علاوه بر فراگیری اصول راه‌اندازی یک کسب و کار موفق، با واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی این حوزه نیز آشنا شوند.

فرصت آشنایی با واژه‌های انگلیسی در حوزه کارآفرینی
اخبار و اطلاعات عمومی دو زبانه در سایت زبانگو - www.Zabangu.com

مطالب مربوط به حوزه کارآفرینی را به صورت دو زبانه در سایت زبانگو مطالعه کنید و علاوه بر افزایش دانش خود، زبان انگلیسی خود را نیز تقویت کنید.

به گزارش زبانگو، این سایت با توجه به ظرفیت بالای کشور در حوزه کارآفرینی، اقدام به حمایت از کسب و کارهای نوپا کرده است و مطالب متنوعی را در زمینه موفقیت و سبک زندگی استارتاپی همزمان به فارسی و انگلیسی منتشر می‌کند.

یادگیری زبان انگلیسی به کارآفرینان کمک خواهد کرد تا از مقالات و کتاب‌های مختلف نوشته شده به این زبان بین‌المللی نهایت استفاده را ببرند و از طریق برقراری ارتباط با کارآفرینان غیرایرانی، کسب و کار خود را علاوه بر ایران، در سایر کشورها نیز توسعه دهند.

سایت زبانگو که دارای مجوز از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی است از آدرس zabangu.com قابل مشاهده است.

اپلیکیشن زبانگو نیز از لینک zabangu.com/app قابل دریافت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زبانگو

زبانگو اولین سایت در نوع خود در ایران است که در آن می‌توانید مطالب آموزنده و جذابی را در حوزه‌های مختلف از جمله موفقیت، سبک زندگی، کسب و کار و فناوری همزمان به زبان‌های فارسی و انگلیسی مطالعه کنید. هدف زبانگو ایجاد انگیزه در خوانندگان برای بهتر زندگی کردن و کمک به تقویت زبان انگلیسی و اطلاعات عمومی آنها در زمینه‌های مختلف است. این سایت همچنین بستری را برای معرفی استارتاپ‌ها فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]