اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960524257906860

روش درست تشخیص توانایی و ارتقای آن

کد: 13960524257906860

https://goo.gl/EagTyh

، مشهد , (اخبار رسمی): تخصص‌های مورد نیاز شما برای انجام یک کار معمولا دو دسته هستند. تخصص‌های سطح پایین و سطح بالا یا ترکیبی از هردو. در هر صورت به راحتی می‌توانید مهارت فعلی‌تان را با روشی جدید به سطوح بالاتر ارتقا دهید، البته همیشه باید رویکرد شما ارائه خدمات با کیفیت باشد نه صرفا انجام کار بیشتر و کسب درآمد بیشتر

روش صحیح تشخیص توانایی ها و ارتقاء آن
روش صحیح تشخیص توانایی ها و ارتقاء آن

ممکن است بخواهید تخصص‌ها و مهارت‌های جدیدتان را بیشتر گسترش دهید، ولی مبنای انتخاب را باید بر اساس تخصصی قرار دهید که پول بیشتری برای شما کسب کند.

گاهی ممکن است تصمیم بگیرید چند تخصص جدید به توانایی‌های قبلی‌تان اضافه کنید. اما از چه راهی می‌توان برای تشخیص توانایی بهره جویید و آن را به پروفایلتان در پارس فریلنسر اضافه کنید و در نتیجه درآمدتان را نیز افزایش دهید. در اینجا مطلبی را تهیه کرده‌ایم که با مطالعه آن می‌توانید از این سردرگمی نجات یابید و به راحتی توانایی و تخصص خودتان را کشف کنید.

 

تعریف مهارت‌ها و توانایی‌های مورد نیاز

ممکن است اصلا دلتان نخواهد که تخصص جدیدی به مجموعه مهارت‌هایتان اضافه کنید. اما تشخیص توانایی‌هایی که یتواند برای شما مشتری‌های بیشتر و درآمد بالاتر جذب کند حتماً لازم و ضروری است.

 

لیستی از مهارت‌‌های بالقوه خود تهیه کنید

همه پایه و بنیاد شما به عنوان یک فریلسنر تخصص‌های شماست. از این رو به منظور کشف نیاز، برای بالا بردن سطح یک تخصص یاید یک لیست از مهارت‌های فعلی و مهارت‌هایی که فکر می‌کنید می‌تواند آن را به خوبی کسب کنید تهیه کیند. کیفیت، رمز پیشرفت شماست. شما باید برای رسیدن به این هدف گام به گام سطح تخصص‌‌تان را ارتقا دهید و راه‌های جدید را برای خودتان بگشایید. به عنوان مثال ممکن است HTML را کاملا حرفه‌ای بلد باشید و پروژه‌های زیادی را نیز انجام داده باشید. اما نیاز امروز، شما را ملزم می‌سازد تا به سراغ PHP نیز بروید و خدماتی با کیفیفت بالاتر و البته بزرگتر ارائه دهید.

کافی است با کمی آنالیز کردن نیازهای مشتریان و پروژه‌هایی که در طول روز به شما پیشنهاد می‌شود، در کنار تشخیص توانایی‌های بالقوه خود، مکمل‌های تخصص فعلی‌تان را نیز دریابید و برای گسترش آن اقدام کنید. تخصص قدیمی‌تان به شما کمک خواهد کرد سریعاً درک درستی از تخصص جدید مرتبط با آن کسب کنید و آن را در زمانی کوتاه فرا گیرید.

 

با تشخیص توانایی‌ها آنها را الویت‌بندی کنید

ممکن است بخواهید تخصص‌ها و مهارت‌های جدیدتان را بیشتر گسترش دهید، ولی مبنای انتخاب را باید بر اساس تخصصی قرار دهید که پول بیشتری برای شما کسب کند. ممکن است علاقه‌مندی‌های شما همانند شبکه‌ای از شاخه‌های مختلف یک سری مهارت‌ها باشد اما باید زمان یادگیری و فرصت ارائه آن را نیز در نظر بگیرید. برای اینکه به این منظور دست یابید می‌توانید از تکنیک پرسش و پاسخ بهره بگیرید. طبق الگوی زیر از خودتان بپرسید:

بازار هر تخصص: آیا قابلیت رشد در بازار می شود؟
علاقه‌مندی شخصی: آیا این مهارت را دوست دارید؟ آیا از نظرتان جالب است؟ آیا با سبک کار شما مطابقت دارد؟
فرصت‌ها: کجا می توانید فرصت‌های کاری بیشتری با این تخصص بیابید؟
ارتباطات: اگر این مهارت را به کار گیرید، آیا کسی در حلقه ارتباط هایتان دارید که در صورت بروز مشکل از او کمک بگیرید؟
حداقل الزامات: از خودتان بپرسید حداقل زمان لازم برای یادگیری این تخصص چقدر است؟ چه مدت طول می کشد تا آن را به عنوان یک مهارت به بازار عرضه کنم؟

میزان درآمد: میانگین درآمد برای این تخصص چقدر است؟ آیا ممکن است مجدودیتی وجود داشته باشد که نتوان از طریق آن به در آمد بالا دست یافت؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]