اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960601258797251

نحوه وارد کردن حکم کارگزینی در نرم‌افزار پرسنلی

کد: 13960601258797251

https://goo.gl/EcYKXA

، تهران , (اخبار رسمی): حکم کارگزینی و به‌کارگیری نرم‌افزار مناسب احکام یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها جدا از حوزه فعالیت و اندازه آن‌هاست.

نحوه زدن حکم کارگزینی در نرم افزار پرسنلی
نحوه زدن حکم کارگزینی در نرم افزار پرسنلی

نحوه زدن حکم کارگزینی نرم افزار پرسنلی رایگان به همراه لینک دانلود رایگان نرم افزار پرسنلی وآموزش سیستم پرسنلی در این مطلب قرار داده شده است

به گزارش  آرین سیستم اولین قدم برای یک سازمان تازه تاسیس استخدام و جذب پرسنل است. بعد از استخدام واحد کارگزینی اطلاعات پرسنل جذب‌شده را ثبت و طبق مقررات حقوق آن‌ها را تعیین می‌کند و به طور خلاصه مقدمات حکم حقوقی و مزایا را برای محاسبه واحد مالی در پایان ماه فراهم می‌کند. در این مرحله دانلود رایگان نرم‌افزار کارگزینی، گزینه مناسبی برای سرعت عمل و به حداقل‌رساندن زمان و هزینه اطلاعات و مشخصات پرسنلی است.

در مقاله حکم کارگزینی سعی شده بیشتر درباره امکانات و مزایای نرم‌ افزار پرسنلی توضیح داده شود.

 

حکم کارگزینی

اگر بخواهیم با یک مثال حکم کارگزینی را توضیح دهیم ، فرض را بر این می گیریم آموزش و پرورش تصمیم دارد تعدادی نیروی اداری را استخدام کند. حکم کارگزینی توسط نرم‌افزار پرسنلی پس از جمع‌آوری و ثبت اطلاعات پرسنلی صادر می‌شود. حکم کارگزینی آموزش و پرورش وضعیت استخدام فرد را مشخص می‌کند و سازمان آن را به کارمند برای انجام مسئولیت و تعهدات محوله ابلاغ می‌کند. در واقع حکم کارگزینی مهمترین حکم حقوقی استخدامی است و دربرگیرنده اطلاعات و تعهدات میان کارمند و کارفرماست.

 

سیستم پرسنلی

سیستم اطلاعات پرسنلی به عنوان هسته اصلی دانلود سیستم کارگزینی در مدیریت منابع انسانی مطرح می‌شود و اطلاعات زیر ساختی پرونده پرسنلی را به عنوان بایگانی ذخیره می‌کند. هم‌چنین بایگانی حکم کارگزینی در پرونده پرسنلی را به صورت الکترونیک و با کمک دانلود رایگان نرم‌افزار پرسنلی تهیه می‌کند.

 

ویژگی‌ها و امکانات دانلود رایگان نرم‌افزار پرسنلی 

  • امکان ثبت اطلاعات سوابق کاری داخل یا برون‌سازمانی
  • امکان دریافت گزارش‌های آماری از وضعیت پرسنل
  • ایجاد پرونده الکترونیک در نرم‌افزار پرسنلی رایگان برای پرسنل سازمان
  • ثبت احکام پرسنلی و کپی احکام مانند حکم بازنشستگی

 

نرم‌افزار ثبت اطلاعات افراد

تمام اطلاعات پرسنل مانند اطلاعات عمومی پرسنل، وضعیت تحصیلی، سوابق شغلی، وضعیت خدمت، افراد تحت تکلف و … در نرم‌افزار ثبت اطلاعات اشخاص قابل ذخیره است. علاوه بر ثبت اطلاعات و اسناد اشخاص به صورت الکترونیک، سیستم پرسنلی اطلاعات زیر ساختی پرسنل را برای سایر زیرساخت‌ها تغذیه می‌کند.

 

اهداف دانلود رایگان نرم‌افزار کارگزینی 

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه با محاسبه و صدور خودکار آیتم‌های حکم کارگزینی
  • جست‌وجوی سریع، گزارش و آمار و تولید نمودار
  • ثبت و بایگانی مشخصات کارمندان
  • فرم ثبت و صدور قرارداد قانون کار و ثبت و اسکن فایل‌های ضمیمه
  • گزارش فهرست کارکرد ماهیانه و سالیانه

 

شرایط دریافت حکم حقوقی بازنشستگان

برای دریافت حکم حقوقی و دریافت آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی، سرویسی در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی WWW.CSPFIRAN.COM ایجاد شده است و بازنشستگان با اعلام پست الکترونیک و کامل کردن اطلاعات، می‌توانند حکم درخواستی یا آخرین فیش حقوقی خود را حداکثر ظرف مدت یک روز کاری از طریق پست الکترونیک خود دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار ERP آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم در سال 1383 توسط جمعی از متخصصین و نخبگان تحلیل نرم افزار و حسابداری با شعار | انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار آرین سیستم | فعالیت خود را آغاز کرد. گروه آرین توانست با هدف همگام سازی و تولید نرم افزار مدیریت یکپارچه ، بسیاری از سایت های نرم افزار موجود در بازار را بررسی و تحلیل کند و نیاز مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و اقدام به تولید نرم افزار حسابداری آرین سیستم کند. پشتکار و دقت تا حدی بود که شرکت آرین سیستم توانسته است با گذشت کمتر از دو دهه از فعالیت خود ، گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات و مشاوره نرم افزار در حوزه نرم افزار اتوماسیون اداری و حسابداری بردارد. گروه آرین در سال های اخیر با بکارگیری آخرین دست آوردهای فناوری اطلاعات و با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی در زمینه اجرا و پشتیبانی شبکه نیز توانسته است نسبت به رقبای خود سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]