اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960627261417671

فروش ویژه ایمیل سرور آیسوارپ (IceWarp) و آنتی ویروس آلمانی جی دیتا (G DATA)

کد: 13960627261417671

https://goo.gl/PDXKjD

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آرسس ایرانیان با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه امنیت و پیام رسانی در حال حاضر به عنوان نماینده انحصاری جی دیتا (G DATA) و آیس وارپ (IceWarp) در ایران مشغول به فعالیت است و پیرو هماهنگی باشرکت‌های مذکور اقدام به فروش ویژه محصولات یاد شده با شرایط بسیار خاص کرده است.

فروش ویژه ایمیل سرور آیسوارپ (IceWarp) و آنتی ویروس آلمانی جی دیتا (G DATA)
شرکت آرسس ایرانیان با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه امنیت و پیام رسانی مشغول به فعالیت می باشد.

شرکت آرسس ایرانیان با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه امنیت و پیام رسانی در حال حاضر بعنوان نماینده انحصاری شرکتهای جی دیتا ( G DATA ) و آیس وارپ ( IceWarp ) در ایران مشغول به فعالیت است

به گزارش شرکت آرسس ‌ایرانیان، این فروش ویژه محصولات یاد شده با شرایط بسیار خاص (20 درصد تخفیف روی هر محصول و 3 ماه اعتبار رایگان برای آنتی ویروس جی دیتا) از تاریخ 15/06/1396 لغایت 15/08/1396 انجام می‌شود.

 لازم به توضیح است در صورت تمایل امکان نصب آزمایشی جهت تست نرم افزار آنتی ویروس جی دیتا و اکانت تست برای ایمیل سرور سازمانی آیس وارپ مقدور است.

 

معرفی مختصر از هر محصول و اسامی تعدادی از مشتریان این سرویس:

معرفی G DATA:

جی‌دیتا محصول کشور آلمان است که با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت، یکی از فعالان حوزه امنیت اطلاعات محسوب می‌شود. این آنتی ویروس، به استناد آزمایشهای تخصصی انجام شده توسط مراکز معتبر و مستقل جهانی، قدرتمندترین، سبکترین، سریعترین و هوشمندترین محصول امنیتی محسوب می‌شود. کسب جوایز متعدد از مراکز معتبر و مستقل آزمایشگاهی از جمله Virus Bulletin و AV-Comparatives نیز حاکی از برتری جی‌دیتا است. محصولات جی دیتا نیازهای امنیتی تمامی کاربران شبکه (Endpoint Protection, Mail Security) و کاربران خانگی (شامل موبایل و تبلت Android و iOS) را پوشش می‌دهد.

 

تعدادی از مشتریان جی دیتا:

 وزارت راه و شهرسازی، شرکت مپنا، پالایشگاه نفت بندرعباس، بیمارستان قلب تهران، داده پردازی خوارزمی، پتروشیمی لاوان، دانشگاه یاسوج و دانشگاه مراغه از مشتریان این محصول هستند.

 

معرفی IceWarp:

شرکت IceWarp (آیس‌وارپ) با بیش از ۱۷ سال سابقه یکی از پیشروان ایمیل سرور در جهان است. IceWarp یک راهکار جامع پیام رسانی شامل ایمیل سرور، سرور VOIP، وب‌کنفرانس، SMS، مسنجر و Groupware می‌باشد. از نقطه نظر امنیت، IceWarp مجهز به موتور آنتی‌ویروس و آنتی‌اسپم Kaspersky و همچنین دارای IPS پیشرفته به همراه سایر تدابیر امنیتی است که این ایمیل سرور را به عنوان یکی از ایمن‌ترین سرورهای ایمیل در دنیا مطرح می‌کند. از دیگر امکانات آیس‌وارپ می‌توان به مواردی مانند Storage بصورت File based و یا Database، مدیریت پهنای باند مصرفی به ازای هر سرویس، Load balancing سمت سرور و سمت Storage، OnLine Document، وبمیل پیشرفته فارسی و تقویم شمسی با تعطیلات رسمی ایران اشاره کرد.

 

تعدادی از مشتریان آیس وارپ:

وزارت بهداشت، وزارت دارایی، بانک سپه، دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کافه بازار از مشتریان این محصول هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرسس ایرانیان

شرکت آرسس ‌ایرانیان ( Arses Iranian ) با بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش نموده است تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز مدیران IT را گردآوری نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات آرسس، می توانید بروشور مورد نظر را از سایت دریافت فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]