اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960627261477671

شناسایی انواع بدافزارها توسط آنتی ویروس اندروید جی دیتا

کد: 13960627261477671

https://goo.gl/ka2nNy

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه خصوصی (مستقل) Av-test در جدیدترین تحقیق خود برای مقایسه نرم افزارها و سیستم های محافظ، 20 نرم افزار را برای سیستمهای اندرویدی جهت تست میزان عملکرد آنها در برطرف نمودن ریسکهای کنونی مورد بررسی قرارداد.

شناسایی انواع بدافزارها توسط آنتی ویروس اندروید جی دیتا
  نرم افزار جی دیتا موبایل اینترنت سکیوریتی 100 درصد بدافزارهای محیط آزمایش را شناسایی کرد.

  نرم افزار جی دیتا موبایل اینترنت سکیوریتی 100 درصد بدافزارهای محیط آزمایش را شناسایی کرد و همچنین امتیاز کامل را بابت کاربری آسان نرم افزار به خود اختصاص داد.

به گزارش شرکت آرسس ایرانیان، موسسه خصوصی (مستقل) Av-test در جدیدترین تحقیق خود برای مقایسه نرم افزارها و سیستم های محافظ، 20 نرم افزار را برای سیستمهای اندرویدی جهت تست میزان عملکرد آنها در برطرف نمودن ریسکهای کنونی مورد بررسی قرارداد.

  نرم افزار جی دیتا موبایل اینترنت سکیوریتی 100 درصد بدافزارهای محیط آزمایش را شناسایی کرد و همچنین امتیاز کامل را بابت کاربری آسان نرم افزار به خود اختصاص داد.

  در نتایج نهایی، جی دیتا موبایل اینترنت سکیوریتی بالاترین نمره ی ممکن که 13 می باشد را به بدست آورد و در صدر جدول در این مقایسه قرار گرفت که باعث شد مدرک Av-test را از آن خود کند.

  در سناریوهای واقعی ، Av-test نرم افزارهای امنیتی را برای چک کردن قابلیت آنها در مقابله با خطرات کنونی مورد بررسی قرار می دهد. آنها(راه حلهای امنیتی) باید توانایی خود را با استفاده از همه ی عملکردها و سطوح حفاظتی اثبات نمایند.

راهکارهای امنیتی ضروری برای دستگاههای موبایل:

  متخصصان امنیتی جی یتا بیش از 750000 هزار نرم افزار یا بدافزار مخرب را در نیمه اول 2017 شناسایی کردند. این نشانگر تقریبا 8400 نمونه بدافزار جدید در هر روز می باشد.مجرمان سایبری دستگاههای همراه را هرچه بیشتر مورد توجه قرار داده اند چرا که بیشتر کاربران، عملیات بانکی و خریدهای خود را از طریق تلفن های هوشمند یا تبلتها انجام می دهند. بنابراین یک نرم افزار امنیتی باید یک اسکنر ویروس قوی و کارا را به همراه داشته باشد تا بتواند در برابر ویروسها و تروجانها و دیگربدافزارها محافظت کامل را برای کاربر ایجاد کند و همچنین باید قابلیت محافظت در زمان وبگردی و جلوگیری از فیشینگ را برای کاربران در برابر ایمیلها و سایتهای مخرب دارا باشد.جی دیتا موبایل اینترنت سکیوریتی یک محافظ همه جانبه برای اسمارت فونها و تبلیت ها می باشد.

محافظت کارا و موثر برای موبایلها و تبلتها:

  جی دیتا موبایل اینترنت سکیوریتی یک محافظت همه جانبه و قابل اطمینان را برای موبایلها و دستگاهها یی که دارای سیستم عامل اندروید می باشند،  پیشنهاد می نماید. در کنار محافظت در برابر بدافزارها و نرم افزارهای خطرناک و خطراتی که در حین گشت و گذار در اینترنت با موبایل احتمال وقوع آن می باشد.

   نرم افزار امنیتی هوشمند جی دیتا کاربران را در مقابل عواقب خطرناک و مهلک ناشی از گم شدن دستگاه یا دزدیده شدن آن محافظت می نماید. با استفاده از این قابلیت، تلفن های هوشمند مفقود شده یا به سرقت رفته می توانند مکان یابی شوند و امکان حذف کلیه اطلاعات موجود در آنها از راه دور میسر می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرسس ایرانیان

شرکت آرسس ‌ایرانیان ( Arses Iranian ) با بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش نموده است تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز مدیران IT را گردآوری نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات آرسس، می توانید بروشور مورد نظر را از سایت دریافت فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]