اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960702261905652

هفت عادت کلیدی فروشندگان برای فروش بیشتر

کد: 13960702261905652

https://goo.gl/oiqZcQ

، رشت , (اخبار رسمی): هفت عادت کلیدی فروش وجود دارد که باید به عنوان یک کارشناس فروش در خود پرورش دهید. آن‌ها جستجو، برقراری ارتباط، شناسایی نیازها، ارائه راه‌حل، پاسخگو بودن به شکایات، تمام‌کردن فروش، فروش مجدد و ارجاع از طریق معرفی‌شدن است.

به گزارش سایت مدیر نو، به طور معمول، فکر کردن در مورد هر یک از این ۷ عنصر فرآیند فروش و چگونگی توسعه آن ها، کلید افزایش فروش، درآمد و سودآوری کسب کار شماست.

۱- پیدا کردن مشتریان ایده‌آل

برای موفقیت در فروش باید زمان بیشتری را با افرادی که چشم‌اندازهای بهتری دارند، صرف کنید. برای جستجو و پیداکردن مشتری جدید باید ۸۰% زمان خود را صرف کنید. شما باید صبح، ظهر و شب تلاش کنید. هرگز جستجو و تلاش‌های خود را متوقف نکنید تا زمانیکه تعداد مشتریان به حدی برسد که زمان کافی برای فروش نداشته باشید و نتوانید تمام افرادی که می‌خواهند از شما خرید کنند را راضی نگه دارید.

۲- بر روی روابط تمرکز کنید.

دومین عادت برای دستیابی به موفقیت در فروش، تمرکز بر روابط، قبل از هر چیز دیگری است. شما باید بر ایجاد ارتباط، اعتماد و اعتبار در اولین برخورد تمرکز کنید. موفق‌ترین فروشندگان زمان زیادی را برای ایجاد اعتماد در مشتری صرف می‌کنند. آن‌ها سوالات خوب و مناسبی می‌پرسند و به پاسخ‌ها با دقت گوش می‌دهند. آن‌ها موقعیت و نیازهای مشتری را قبل از صحبت‌کردن، در مورد محصول یا خدمات جستجو می‌کنند.

قانون این است: اگر مشتری به شما اعتماد کند، جزئیات تأثیری در فروش شما نخواهند داشت. با این وجود اگر برداشت آن‌ها از شما خنثی یا حتی بدتر از آن منفی است، جزئیات در هر مرحله از فروش مانع شما خواهند شد.

حتماً بخوانید :  استراتژی‌ بازاریابی تهاجمی استارتاپ

۳- شناسایی نیازهای واقعی

سومین عادت فروشندگان، پرسیدن سوالات و شناسایی نیازهای واقعی مشتریان است. اکثر مشتریان وقتی برای اولین بار شما را ملاقات می‌کنند آگاه نیستند که می‌توانند زندگی یا وضعیت کاری خود را بهبود بخشند. به همین دلیل است که اغلب می‌گویند من به این علاقه‌ای ندارم، من از عهده آن بر نمی‌آیم، ما از وضعیت حاضر یا تأمین‌کننده موجود راضی هستیم. هر چه بیشتر با موقعیت و وضعیت مشتری آشنا شوید، بهتر خواهید توانست محصول خود را به آن نیازها پیوند دهید، مشتری بیشتر با محصول یا خدمات شما آشنا خواهد شد و در نهایت آن را می‌خرد.

۴- ارائه متقاعد‌کننده

چهارمین عامل، عادت به ارائه سخنرانی‌های عالی، منطقی و خوب از مزایا و ویژگی‌های محصول است. اگر شما یک مشتری دارید که می‌دانید از طریق فروش به او به سود خواهید رسید، یک سطح از اعتماد و آرامش را ایجاد کنید و نیازها را به وضوح برای او مشخص کنید. معرفی این است که به مشتری نشان دهید که با عمل کردن به توصیه‌های شما به چه چیزی دست خواهد یافت.

۵- پاسخ دادن به اعتراضات به شکل موثر

مرحله پنجم برای دستیابی به فروش عالی، عادت پاسخ‌دادن به اعتراضات و حل مشکلات با اعتماد به نفس و به شیوه درست است. به تمام اعتراض‌هایی که ممکن است دریافت کنید فکر کنید، سپس پاسخ منطقی و کامل به هریک از این اعتراضات بدهید. در نتیجه، اگر زمانی با این اعتراضات مواجه شوید، آماده هستید. بهترین متخصصان فروش، جواب‌های کامل و بی‌نقصی از قبل آماده دارند که در زمان مواجه با آن‌ها، سریعاً واکنش نشان می‌دهند.

۶- درخواست برای تصمیم‌گیری

بخش ششم فروش، عادت به درخواست از مشتری برای تصمیم‌گیری خرید است. مهم نیست که چقدر ارائه شما خوب باشد یا چه میزان اعتماد بین شما و مشتری وجود دارد، همیشه یک لحظه استرس‌ یا تنش‌زا در هنگام تصمیم‌گیری برای خرید وجود دارد. شغل شما این است که سریع و حرفه‌ای در آن لحظه پراسترس از طریق درخواست برای سفارش، به یک روش حرفه‌ای و مطمئن برای تمام‌کردن فروش اقدام کنید.

فروشندگان حرفه‌ای بسته‌های پیشنهادی خود را دارند. آن‌ها منتظر دریافت سیگنال‌های خرید از مشتری هستند، سوال می‌پرسند تا مطمئن شوند که هیچ‌گونه اعتراضی وجود نداشته باشد. سپس به روشنی و مستقیم برای جذب مشتری اقدام می‌کنند.

۷- برای فروش مجدد و معرفی اقدام کنید.

در نهایت، فروشندگان حرفه‌ای عادت به درخواست فروش مجدد، ارجاع و معرفی از طرف مشتری دارند. آن‌ها می‌دانند با هر فردی که صحبت می‌کنند حداقل ۳۰۰ نفر دیگر را می‌شناسد. به همین دلیل آن‌ها خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهند و از آن‌ها درخواست معرفی و ارجاع به دیگران می‌کنند.

این عادات، کلید درآمد و سودآوری بالاست. موفق‌ترین فروشندگان و شرکت‌ها دارای سطوح بالای تکرار از طرف مشتری‌های قدیمی و جریان مداوم مشتری‌های جدید از طرف مشتریان راضی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش