اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960703262027671

افتتاح وبسایت Mail Experts توسط شرکت آرسس ایرانیان

در مورد ایمیل هر سوالی دارید بپرسید

کد: 13960703262027671

https://goo.gl/UQG6FV

، تهران , (اخبار رسمی): وبسایت Mail Experts (میل اکسپرت) به منظور طرح سوالات در خصوص نرم افزارهای ایمیل سرور و دریافت پاسخ توسط سایر کاربران و توسط شرکت آرسس ایرانیان افتتاح گردیده است.

افتتاح وبسایت mail experts  توسط شرکت آرسس ایرانیان
افتتاح وبسایت mail experts ( میل اکسپرت ) توسط شرکت آرسس ایرانیان

شرکت آرسس ایرانیان با بهره‌گیری از بیش از یک و نیم دهه تجربه خود در زمینه فناوری اطلاعات و شبکه، مجموعه‌ای از بهترین نرم‌افزارهای مورد نیاز مدیران شبکه و فناوری‌اطلاعات را گردهم آورده است.

به گزارش شرکت آرسس‌ایرانیان، این شرکت با بهره‌گیری از بیش از یک و نیم دهه تجربه خود در زمینه فناوری اطلاعات و شبکه، مجموعه‌ای از بهترین نرم‌افزارهای مورد نیاز مدیران شبکه و فناوری‌اطلاعات را گردهم آورده است.

در این راستا وبسایت mail experts (میل اکسپرت) به آدرس www.mailexperts.ir توسط شرکت آرسس ایرانیان و بمنظور طرح سوالات در خصوص نرم افزارهای ایمیل سرور و دریافت پاسخ توسط سایر کاربران و تحت نظارت تیم فنی شرکت آرسس افتتاح گردیده است.

امروزه ارتباطات سازمان‌ها به‌طور کامل و با استفاده از تکنولوژی‌های روز انجام می‌گردد که یکی از پرکاربردترین آنها، تکنولوژی ارسال و دریافت ایمیل است. برهمین اساس از مهم‌ترین بخش‌ها در زیرساخت IT سازمان‌ها، نرم افزار میل سرور در این سازمان‌ها است، چرا که در صورت بروز هرگونه خلل بخش بزرگی از ارتباطات بین سازمان‌ در داخل و خارج از آن دچار مشکل و این امر سبب ایجاد هزینه‌های بسیار برای سازمان‌ها خواهد شد

با توجه به سابقه طولانی شرکت آرسس ایرانیان در حوزه فناوری اطلاعات و دارا بودن کارشناسان فنی ماهر در خصوص مشاوره، نصب و راه اندازی انواع ایمیل سرورهای موجود در بازار ایران و همچنین در جهت کمک به ارتقا سطح دانش کارشناسان مشتری و سایر علاقه‌مندان به نرم افزارهای مذکور، این شرکت با ایجاد این وبسایت، به عنوان مرجع و مکانی جهت طرح سئوالات و ارائه پاسخ توسط کارشناسان متبحر اقدام کرده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرسس ایرانیان

شرکت آرسس ‌ایرانیان ( Arses Iranian ) با بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش نموده است تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز مدیران IT را گردآوری نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات آرسس، می توانید بروشور مورد نظر را از سایت دریافت فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]