اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960705262467712

آنجلینا جولی به عنوان چهره جدید عطر گرلن انتخاب شد

کد: 13960705262467712

https://goo.gl/AvZqjo

، تهران , (اخبار رسمی): آنجلینا جولی به عنوان مدل برای تبلیغ ادکلن جدید گرلن بنام مون گرلن انتخاب شده است و تمام درآمد خود از این راه را به خیریه اهدا خواهد کرد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی ال سی کالا، آنجلینا جولی به عنوان مدل برای تبلیغ ادکلن جدید گرلن بنام مون گرلن انتخاب شده است و تمام درآمد خود را به خیریه اهدا خواهد کرد. قرارداد همکاری در ابتدا در کامبوج – محل تولد اولین پسر جولی، maddox – در دسامبر 2015 به امضا رسید، اما جولی اولین خاطرات خود را از نام تجاری گرلن به یک کرم یادآوری می‌کند که برمیگردد به زمانی که او کودک بود و مادرش از ان استفاده می‌کرد . ژاکه گرلن در بیانیه ای گفت: «ما عطر را برای بانوانی تولید کردیم که قابل تحسین هستند .» عطر ساز اصلی برند گفت که این عطر الهام گرفته از “رایحه های یک زن” است. فیلم تبلیغاتی توسط Terrence Malick هدایت می‌شود.
جولی یکی از نمایندگان ویژه سازمان ملل متحد و یکی از بنیانگذاران ابتکار پیشگیری از خشونت است و همچنین یک بازیگر، فیلمساز است که شش فرزند دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است ( دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس