اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960710262705652

کدام کارکنان شایسته ترفیع هستند؟

کد: 13960710262705652

https://goo.gl/4qaZez

، رشت , (اخبار رسمی): اگر می‌ خواهید ترفیع بگیرید و پیشرفت کنید، بهتر است فراتر از مهارت ها و تجارب خود بیاندیشید. بهترین کارکنان آنهایی هستند که نگرش و برخورد مناسبی داشته و همچنین تصور درستی از افراد و عملکرد تیم دارند. این استدلال بسیار ساده است. نگرش آگاهی بخش عمل و رفتار است.

کدام کارکنان شایسته ترفیع اند؟
کدام کارکنان شایسته ترفیع هستند؟

اگر می‌‌خواهید ترفیع بگیرید و پیشرفت کنید، بهتر است فراتر از مهارت‌ها و تجارب خود بیاندیشید. بهترین کارکنان آنهایی هستند که نگرش و برخورد مناسبی داشته و همچنین تصور درستی از افراد و عملکرد تیم دارند.

این استدلال بسیار ساده است. نگرش آگاهی بخش عمل و رفتار است. نگرش نیروی محرکه تمام موفقیت‌‌ها و پیروزی‌‌هاست. تا جایی که به عملکرد و در نتیجه ‌ی آن پیشرفت مربوط می‌‌شود، می‌‌توان گفت نگرش و طرز برخود همه چیز است.

اگر می‌‌خواهید پیشرفت کرده و ترفیع بگیرید، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

 

۱- بنده و خدمتگذار دیگران باشید و نه بنده‌ ی خودتان.

افراد هرگز نمی‌ توانند خودشان به چیز ارزشمندی برسند. به همین دلیل است که هم تیمی‌‌های خوب می‌‌توانند همه کس و همه چیز را در اطراف خودشان بهتر کنند.

یک بازیکن بسکتبال متواضع را در نظر بگیرید: او می ‌تواند با ارسال پاس‌‌های دقیق، باعث بهبود و بهتر شدن هم تیمی‌‌های خود شود. تمام این کارها چیزهایی هستند که در آمارها دیده نمی‌ شوند، اما مطمئناً عملکرد تیمی را بهبود می‌‌دهند.

رهبران بزرگ ابزارها، آموزش، و فرهنگ را برای کمک به کارکنان شان فراهم می‌‌کنند تا آنها بتوانند کارهایشان را بهتر انجام داده و به اهداف خود برسند.

شرکت‌‌های بزرگ ابتدا به مشتریان خود می‌‌رسند؛ آنها می‌‌دانند که خدمت به مشتریان در نهایت به نفع کسب و کار آنهاست.

کارکنانی که فقط به خودشان فکر می‌‌کنند، روزی تنها می‌‌مانند. کارکنانی که به دیگران کمک می‌‌کنند شاید در مرکز توجه نباشد اما قطعاً همکارانی به آنها توجه کرده و آنها را می بینند.

 

۲- فروتن باشید و از تکبر دوری کنید.

افراد متکبر فکر می‌‌کنند همه چیز را می‌‌دانند؛ افراد فروتن همیشه در حال یادگیری هستند. افراد فروتن سوال می‌‌پرسند و درخواست کمک می‌‌کنند.

افرادی که فروتن هستند به طور خودکار اعتبارات به دست آمده را با دیگران تقسیم می‌‌کنند زیرا آنها به طور غریزی می‌‌دانند که هر تلاشی، هر چقدر هم که فردی به نظر برسد، در واقع یک تلاش تیمی است.

افراد فروتن هر کاری را انجام می‌‌دهند، حال هر چقدر هم که کم ارزش باشد.

 

۳- خوش بین باشید، نه بدبین.

خوش بینی باعث افزایش انرژی می‌‌شود؛ بدبینی انرژی را کاهش داده و از بین می‌‌برد. افراد خوش بین چیزهای بیشتری را امتحان کرده و ریسک‌‌های هوشمندانه بیشتری را به جان می‌‌خرند، زیرا آنها بر روی چیزهایی متمرکز شده ‌اند که توانایی انجام درست آنها را دارند.

 بدبین‌ها هرگز حتی کار را شروع هم نمی‌ کنند، زیرا آنها آنقدر مشغول فکر کردن به مشکلات و اشتباهات پیش رو هستند که فرصت شروع کار را از دست می‌‌دهند!

افراد خوش بین نیازی به صبر و انتظار در خود احساس نمی‌ کنند – برای اینکه ترفیع گرفته یا مورد پذیرش قرار بگیرند و یا اینکه کشف شوند – می دانند که باید سخت کار کنند. از همه مهم تر اینکه خوش بین بودن مسری است و به دیگران نیز سرایت می‌‌کند.

 

۴- بر روی انجام و اجرای کار تمرکز داشته باشید.

برنامه ریزی مهم است، اما نباید قفسه‌‌ها را از استراتژی‌هایی پر کرد که هرگز اجرا نمی‌ شوند!

کارکنان خوب ایده را ایجاد کرده، استراتژی را به وجود آورده، برنامه عملیاتی را تنظیم کرده، و سپس مراحل اجرا، سازگار نمودن، اجرا، اصلاح، اجرای مجدد و تصحیح را انجام داده و کاری می‌‌کنند که کارهای باورنکردنی، رخ دهند.

موفقیت با استراتژی آغاز شده اما با اجرا و انجام آن به پایان می‌‌رسد.

کارکنانی که پیشرفت می‌‌کنند، قطعاً در برنامه ریزی خوب هستند، اما در اجرای آن عالی اند.

 

۵- به بلند مدت فکر کنید.

رهبری واقعی کوتاه مدت نیست. رهبران واقعی قادر هستند به طور مداوم الهام بخش و انگیزه بخش باشند و کاری کنند که افراد احساس بهتری درباره خودشان داشته باشند. رهبران واقعی افرادی هستند که شما نه از روی اجبار، بلکه از روی میل و خواست خودتان دنباله روی آنها هستید.

افراد تا ابد و همیشه از یک رهبر واقعی پیروی می‌‌کنند، زیرا او این احساس را القا می‌‌کند که شما در حقیقت دنباله روی او نیستید – و احساس می‌‌کنید که با هم و در کنار یکدیگر به موفقیت رسیده‌ اید.

ایجاد این سطح از احترام و اعتماد و این نوع پیوند زمان بر است. کارکنان خوب فقط به دنبال چیزهای کوتاه مدت نیستند، بلکه به بلند مدت‌ نیز توجه کرده و سپس وارد عمل می‌‌شوند.

در زمان مناسب، کارکنان خوب در پست‌‌هایی مناسب قرار گرفته و می ‌توانند بر موفقیت شرکت تأثیر گذار باشند.

 

۶- داوطلب باشید.

بهترین کارکنان داوطلبانی طبیعی هستند. آمها برای انجام کارهای اضافی داوطلب می‌‌شوند. آنها برای دریافت مسئولیت قبل از اعطای آن مسئولیت داوطلب می‌‌شوند. آنها داوطلب می‌‌شوند تا کارکنان جدید را آموزش و تعلیم دهند. آنها به افرادی که نیازمند کمک هستند، کمک می‌‌کنند – و حتی آنهایی که نیازی به کمک ندارند.

چرا این کار مهم است؟ داوطلب شدن نشان دهنده توانایی رهبری است. رهبران فعال هستند و افراد فعال منتظر نمی‌ مانند به آنها گفته شود باید چه کار کنند. آنها از قبل انجام آن کار را شروع کرده‌ اند.

کارکنان موفق ترفیع‌‌ها را با سخت کوشی خود به دست می‌‌آورند، دقیقاً همانطور که کسب و کارهای موفق سود بیشتری را با ارائه ارزش‌های بیشتر کسب می‌‌کنند و کارآفرینان موفق بازده بیشتری را با سخت کوشی بسیار، آن هم قبل از مشاهده هر گونه بازگشت سرمایه به دست می‌‌آورند.

 

۷- خود آگاه باشید ولی خودخواه نباشید.

افراد خود آگاه خودشان را می‌‌فهمند و این درک از خود به آنها کمک می‌‌کند تا مردم اطرافشان را بهتر درک کنند. آنها همدل‌ تر هستند و بهتر می‌‌توانند نقاط ضعف دیگران را قبول کنند زیرا آنها به خوبی می ‌دانند که شکست خوردن چه احساسی دارد.

آنها می‌‌توانند با شفقت و مهربانی رهبری کنند زیرا می‌‌دانند اینکه با بی احترامی، بی شرمی، و تمسخر و تحقیر با شما برخورد شود چه حسی دارد. آنها هر کاری که از دستشان بر بیاید برای کمک به تحقق اهداف دیگران انجام می‌‌دهند، زیرا به خوبی حس کمبود و کاستی داشتن را درک می‌‌کنند.

افراد خود آگاه مسائل را برای تیم، سازمان و مشتریان حل می ‌کنند –نه فقط برای خودشان. هر سازمان باید افراد خود آگاه را در نقش‌های کلیدی قرار دهد.

 

۸- سازگار باشید و از سرسختی اجتناب کنید.

در شرکت‌هایی که رشد بالایی دارند همه چیز به طور مداوم در حال تغییر است. افراد بدون انعطاف با تغییرات زیاد احساس راحتی نمی ‌کنند و به طور مداوم و نا خودآگاه تلاش می‌‌کنند سرعت این تغییرات را کاهش دهند.

دستورالعمل‌‌ها، رویه‌‌ها، سیاست‌‌ها، همه می توانند به اداره بهتر یک کسب و کار کمک کنند. اما هر کسی می تواند دستورالعمل‌‌ها و رویه‌‌ها را دنبال کند. کارکنان عالی تمایل به تغییر دارند و حتی مشتاق این تغییرات هستند. کارکنان عالی به شرایط و چالش‌های جدید با هیجان واکنش نشان داده و تردید به خود راه نمی ‌دهند.

کارکنانی که بتوانند خود را با پیشرفت‌‌ها سازگار کنند، سریع تر پیشرفت می‌‌کنند زیرا این همان چیزی است که هر شرکتی – مخصوصاً شرکت‌‌های با رشد بالا – به آن نیاز دارند. در غیر این صورت، رشد به چیزی تبدیل می‌‌شود که در گذشته است و به آینده متعلق نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | علم و آموزش