اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960711262867671

چرا باید آنتی ویروس اورجینال خریداری نماییم؟

چرا باید آنتی ویروس اورجینال خریداری نماییم؟

کد: 13960711262867671

https://goo.gl/9Tz4iW

، تهران , (اخبار رسمی): نکته‌ای که در هنگام تهیه‌ی آنتی ویروس وجود دارد پیدا کردن منبعی مناسب برای خرید نرم افزارهای اصلی است. متأسفانه تعداد زیادی از فروشندگان متقلب آنتی ویروس وجود دارند که امنیت دیگران را برای کسب سود بیشتر به خطر می‌اندازند.

چرا باید آنتی ویروس اورجینال (اورژینال) خریداری نماییم؟
چرا باید آنتی ویروس اورجینال خریداری نماییم؟

فروشگاه معتبر آنتی ویروس، فروشگاهی است که مجوز نماد اعتماد الکترونیک در صفحۀ اول خود را داشته باشد و بتواند اثبات کند که نماینده رسمی برند مورد معرفی شده می باشد.

  گاهی با این سوال مواجه می‌شویم که چرا باید برای خرید آنتی‌ویروس پول پرداخت کنیم؟ شاید این سوالی باشد که بسیاری از کاربران کامپیوتر و اینترنت از خود پرسیده باشند ولی همۀ آنها در پس زمینه ذهن خود می‌دانند که تفاوت بسیاری بین لایسنس‌های مجانی یا غیراورجینال و لایسنس‌های اصلی وجود دارد.
  نکتۀ دیگری که در هنگام تهیه آنتی ویروس وجود دارد پیدا کردن منبعی مناسب برای خرید نرم افزارهای اصلی می‌باشد. متأسفانه تعداد زیادی از فروشندگان متقلب آنتی ویروس وجود دارند که امنیت دیگران را برای کسب سود بیشتر به خطر می‌اندازند و محصولی بی کیفیت و یا دستکاری شده را به اسم آنتی ویروس اصلی به مشتریان می‌فروشند. بنابراین بهتر است که قبل از خرید حتماً مطمئن شوید که مغازه یا فروشگاه اینترنتی مدنظر شما یک فروشگاه آنتی ویروس معتبر است.

در اینجا ما ابتدا تفاوت‌های بین آنتی ویروس اورجینال و غیر اورجینال را بررسی می‌کنیم و سپس راه‌های شناخت آنتی ویروس اورجینال را ذکر خواهیم کرد.

ا- پشتیبانی مستقیم شرکت تولید کننده و نماینده آن از محصول:
  زمانیکه یک آنتی ویروس اورجینال را خریداری می‌کنید شما عضوی از یک گروه مشتریان محسوب می‌شوید و کمپانی اصلی به صورت ۲۴ ساعت در طول شبانه روز از شما پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید پشتیبانی از محصول را به صورت تلفنی، چت، ایمیل و غیره دریافت کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که آنتی ویروس‌هایی که در ایران نماینده رسمی ندارند، به صورت مستقیم به ایران پشتیبانی نمی‌دهند و ممکن است لایسنس‌های آنها پس از مدتی از کار بیفتند. از جمله این آنتی ویروس‌ها می‌توان به آنتی ویروس‌های امریکایی که ایران را تحریم کرده‌اند و یا آنتی ویروس‌های تقلبی و سرور داخلی اشاره کرد.

۲- آپدیت و به روز رسانی لحظه‌ای:
  بزرگترین مشکل آنتی ویروس‌های غیر اصل و یا تریال این است که از کامپیوتر و حریم خصوصی شما به طور کامل حافظت نخواهند کرد و بدتر آنکه ممکن است بعضی از آنها حاوی بدافزار و ویروس باشند. دریافت آپدیت‌ها بصورت لحظه‌ای و برقراری ارتباط امن بین آنتی ویروس با کمپانی تولید کننده، اهمیت زیادی دارد زیرا روزانه تعداد زیادی ویروس جدید در فضای مجازی و اینترنت منتشر می‌شوند و در صورت به روز نبودن آنتی ویروس ممکن است باعث آلودگی کامپیوتر و یا موبایل کاربر شده و در نهایت امنیت شما را به خطر بیندازند.

۳- دانلود مطمئن:
 بهتر است تا فایل نصب (Setup) نرم افزار آنتی ویروس اورجینال را از سایت تولید کننده اصلی دانلود کرد و لایسنس آنتی ویروس را از طریق نمایندگی آن کمپانی در ایران و یا خود سایت کمپانی خرید نمائید.

۴- استفاده از آخرین ورژن نرم افزار:
  اگر یک آنتی ویروس اورجینال بخرید، در صورتی که کمپانی ورژن جدیدی از محصول را ارائه دهد شما نیز میتوانید آنتی ویروس خود را به ورژن جدید آپدیت کنید. البته آپدیت آخرین ورژن و آپدیت‌های لحظه‌ای خود آنتی‌ویروس با هم تفاوت دارند. آپدیت نسخه‌های نرم افزار آنتی‌ویروس اصولا سالی یک تا دو ارائه می‌گردد ولی آپدیت‌های لحظه‌ای دیتابیس آنتی ویروس بر حسب ضرورت ممکن است، روزانه یا هر ساعت و یا کمتر ارائه گردند.

۵- حفاظت منسجم و مطمئن:
 گاهی دیده می‌شود که آنتی ویروس خریداری شده به سروری غیر از سرورهای اصلی کمپانی متصل می‌شود. به این نوع لایسنس‌ها دستکاری شده، غیر اورجینال، فیک ویا ... می‌گویند. در این صورت کاربران در ظاهر به روزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند ولی این به روز رسانی با تأخیر و یا ناکامل دریافت می‌شود و کاربر نیز از آن اطلاعی پیدا نمی‌کند.

 فراموش نکنید که زمانیکه یک لایسنس آنتی ویروس اورجینال می‌خرید بوسیله آناز حفاظت جامع و کاملی بهره‌مند می‌شوید. آنتی ویروس‌های مجانی شرکت‌های معتبر نیز این امکان را به شما نخواهند داد تا بتوانید امنیت کاملی برای خود داشته باشید. دلیل اینکه برخی آنتی ویروس‌ها نسخۀ مجانی دارند این است که از آن برای بازاریابی نسخۀ اصلی و کامل خود استفاده می‌کنند.

  بعد از آشنایی با تفاوت‌های آنتی ویروس‌های اصلی و تقلبی حالا به روش های تشخیص آنها می‌پردازیم:

۱- خرید از فروشگاه معتبر:
  اغلب افراد آنتی ویروس‌های خود را بصورت آنلاین خرید می‌کنند که این بهترین روش برای خرید آنتی ویروس است. فروشگاه معتبر فروشگاهی است که مجوز نماد اعتماد الکترونیک در صفحۀ اول خود را داشته باشد و بتواند اثبات کند که نماینده رسمی برند مورد معرفی شده می‌باشد.

۲- قابلیت دانلود نرم افزار از سایت اصلی: 
  توجه داشته باشید که اگر لایسنسی اصل باشد باید ابتدا بتوان نرم افزار آن را از سایت رسمی شرکت تولید کننده دانلود کرد و پس از آن باید بتوانید استعلام لایسنس را به نام کشور ایران از کمپانی بگیرید. چند شرکت در ایران وجود دارد که نماینده انحصاری محصولات مورد نظر شما هستند؟


  آسان ترین راه برای خرید آنتی ویروس معتبر، اعتماد کامل به سایتی است که لایسنس آنتی ویروس را از آن خریداری می کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرسس ایرانیان

شرکت آرسس ‌ایرانیان ( Arses Iranian ) با بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش نموده است تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز مدیران IT را گردآوری نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات آرسس، می توانید بروشور مورد نظر را از سایت دریافت فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]