اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960724264517671

وجود باج افزارهای مخرب در فایل های زیرنویس فیلم ها

کد: 13960724264517671

https://goo.gl/TnRGjB

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما هم جزو اشخاصی هستید که زیرنویس فیلم‌های مورد علاقه خود را از سایت‌های ارائه دهنده‌ی موجود دانلود می‌کنید، باید به شما هشدار دهیم که در این خصوص دقت نمایید و فقط به سایت‌های معتبر مراجعه و  اطمینان کنید. مراقب باشید؛ چون باج افزارهای مخرب در فایل‌های زیرنویس فیلم‌ها در کمین شما هستند!

وجود باج افزارهای مخرب در فایل های زیرنویس فیلم ها!
مراقب باشید چون باج افزارهای مخرب در فایل های زیرنویس فیلم ها در کمین شما هستند!

مراقب باشید چون باج افزارهای مخرب در فایل های زیرنویس فیلم‌ها در کمین شما هستند! بدافزار از طریق زیرنویس به سیستم شما منتقل می‌شود و به هکر این اجازه را می‌دهد تا بتواند سیستم شما را کنترل کند.

 به تازگی هکرها راه جدیدی برای آسیب رساندن به سیستم شما از طریق باج افزارها پیدا کرده‌اند. در این روش که با استفاده از زیرنویس‌ها اتفاق می‌افتد، بدافزار از طریق زیرنویس به سیستم شما منتقل می‌شود و به هکر اجازه می‌دهد تا سیستم شما را کنترل کند.

 یک شرکت امنیتی در سایت خود چند حمله‌ی سایبری از طریق زیرنویس‌ها را ثبت کرده که در این حملات فایل‌هایی آلوده با اتصال به فایل زیرنویس به کامپیوتر کاربران منتقل شده و به سرقت اطلاعات قربانیان مشغول می‌شود.

 دانلود زیرنویس در بین کاربران بسیار مرسوم است و کمتر کسی ممکن است به وجود بدافزارها در آن شک کند؛ به همین دلیل هکرها این روش را برای آلوده کردن سیستم‌ها انتخاب کرده‌اند.

به کاربرانی که به دانلود زیرنویس‌ها علاقه دارند، توصیه می‌شود تا از برنامه‌های پخش فیلم VLC، Kodi و Stremio استفاده کنند؛ چرا که این نرم افزارها قابلیت تشخیص فایل‌های مخرب را دارند و استاندارد امنیتی بالایی برای استفاده از این فایل‌ها ارائه می‌کنند.

مراقب باشید چون باج افزارهای مخرب در فایل‌های زیرنویس فیلم‌ها در کمین شما هستند!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرسس ایرانیان

شرکت آرسس ‌ایرانیان ( Arses Iranian ) با بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش نموده است تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز مدیران IT را گردآوری نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات آرسس، می توانید بروشور مورد نظر را از سایت دریافت فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]